43.Iertată

2K 107 12
                                    


-"Poţi să îmi dai jos chestiile astea jos acum?" am întrebat amabil după partida noastră intensă de făcut dragoste.Acum începea să răsară soarele...a durat toată noaptea.

Lauren mi-a împlinit dorinţa imediat,a scos o cheie din sertar şi a deblocat cătuşele aflate pe încheieturile mele.Eu aveam dreptate când am gândit că s-au adaptat perfect atmosferei,dar şi aşa,a fost o tortură să nu o pot atinge.

O dată ce încheieturile mele erau libere,s-a culcat pe pieptul meu gol şi m-a îmbrăţişat cu forţă. -"Cum a fost?" a întrebat făcând cercuri cu degetul în jurul sfârcurilor mele.Ea avea obiceiul de a face asta după ce făceam dragoste.

-"Wow" a fost tot ce am putut spune.Da,a fost enervant,dar era probabil cea mai bună experienţă pe care am avut-o.

Lauren a zâmbit şi s-a apropiat mai mult,am pupat-o pe frunte,iar ea a prins una din încheieturile mele,a privit-o şi a început să facă masaj urmelor roşii rămase acolo.Presupun că se simţea rău pentru asta,aşa că am încercat să o liniştesc.

-"Hey,sunt bine." am zâmbit.

-"Te dor?"

-"Nu" am minţit.

-"Bine." eu nu voiam să se simtă vinovată pentru ceva prostesc ca şi urmele alea,pe care practic eu mi le-am făcut eu zbătându-mă,inutil de altfel.

A avut loc o linişte,pe care nici nu ştiam cum să o descriu.Nu era nici incomodă,dar nici comodă...era ciudat.

-"Cum a fost petrecerea?" a întrebat Lauren cu un ton direct,la subiect.

-"Cheche s-a distrat trăgându-mă după ea peste tot" am râs,cu speranţa de a scăpa cât de cât de tensiunea aflată în aer,dar nu a fost cazul.

-"Ea a încercat ceva cu tine?" a întrebat cu un ton ciudat,ceva ce nu îmi plăcea deloc.

-"Nu,normal că nu a făcut-o." m-am încruntat şi m-am mişcat puţin,nu îmi plăcea unde ajunge asta.

-"Vreau să fii sinceră cu mine Camila" a zis în timp ce se aşeza.

-"Sunt sinceră."

-"Dacă aflu că minţi pentru a o proteja pe prietena ta,nu o să îmi placă."

În timp ce încercam să nu mă încrunt din cauza tonului vocii sale,am încercat să îmi amintesc dacă Cheche a făcut ceva.În sfârşit mi-am amintit,dar mă întrebam dacă trebuia să îi spun,deoarece nu era mare lucru.

Când am privit-o pe Lauren,m-a paralizat ca şi acum câteva săptămâni în baia şcolii când am ţinut-o pe Dinah la perete.Privirea ei îmi spunea să fiu sinceră,iar eu nu voiam să îi scot la iveală partea rea.

-"Bine...nu a fost mare lucru,deci nu ai pentru ce să te îngrijorezi." am ridicat din umeri.Lauren nu a făcut nici o mişcare,dar faţa ei reflecta puţină furie. -"A trebuit să îmi ţin telefonul în sutien deoarece costumul nu avea buzunare..." am început,în căutarea reacţiei ei.

-"Şi..?"

-"Păi când Dinah m-a încătuşat,nu îmi puteam lua telefonul şi în acel moment a vibrat,era un mesaj de la tine.Austin m-a întrebat dacă aveam nevoie de ajutor ca să îl iau,dar înainte să o facă el,l-a luat Dinah.Cum am zis,nu a fost nimic important."

Am privit-o pe Lauren şi era încordată. -"Bine.Nu o să mint că nu mă deranjează,chiar nu îmi place că te atinge,forma în care ea crede că te poate atinge atât de intim e incredibil.Cel puţin te-a salvat de Austin,dacă nu ar fi făcut-o m-as fi enervat."

-"Lauren..." ok,trebuie să o spun. -"Nu vreau să te jignesc,dar...cred că avem câteva probleme de neîncredere aici şi puţină gelozie."

Ea a continuat să mă privească,părea rănită,de parcă i-aş fi spus că e grasă sau ceva de genul.

-"Ouch" a răspuns şi a încercat să se ridice,dar nu i-am permis.

-"Cum am zis,nu vreau să te jignesc,dar aştept că dacă eu mă comport aşa să îmi spui."

-"Nu cred că mă comport nicicum Camila." Bine...cineva e în faza de negaţie.

-"Foarte bine,răspunde-mi la asta,de ce te deranja să merg la petrecere în primul rând?"

Lauren a deschis gura ca să vorbească,dar nu a ieşit nimic.S-a încruntat şi s-a gândit puţin înainte să răspundă.

-"Niciodată nu am spus că nu poţi merge."

-"Nu,dar tu nu prea erai de acord cu ideea să merg.De ce ?"

Fără răspuns...

-"Tu nu voiai să merg pentru că nu ai încredere în mine dacă este alcool sau e Austin,băiatul de care m-am despărţit ca să fiu cu tine,băiatul căruia i-am rupt inima pentru tine.Tu reprezinţi lumea pentru mine şi crezi că aş arunca toata astea la gunoi pentru câteva săruturi?Asta e problema ta,nu ai încredere în mine şi mă doare.

-"Oh bine,dacă am face schimb de roluri şi eu aş avea un fost iubit ca el în jurul meu,nu te-ar deranja să îmi vorbească,cum face Austin cu tine?Ah!Şi cu alcool la mână?"

-"Eu am încredere în tine!......Îţi place sau nu,nu pot fi 'prizoniera ta' 24/7.Nu poţi să mă spionezi în fiecare moment al zilei ca să te asiguri că nu vorbesc cu Austin,Dinah sau orice altă persoană.Eşti puţin cam posesivă şi trebuie să înveţi să ai încredere în mine din toata inima Lauren."

Lauren a înclinat capul.

-"Problema este că nu ai încredere în mine...dacă o persoană mă atinge puţin,te superi.Crezi că nu aş refuza dacă cineva ar încerca ceva cu mine...aşa crezi tu despre mine?Că nu pot spune nu,şi asta înrăutăţeşte lucrurile.

Lui Lauren i-au scăpat câteva lacrimi,deşi simţeam că eram prea dură,ea avea nevoie să audă asta.Da,a avut un trecut de tot rahatul,nişte persoane nenorocite au tratat-o teribil,dar lucrurile nu puteau continua aşa,gelozia,posesivitatea asta...pur şi simplu nu e sănătos pentru o relaţie.Pentru relaţia noastră.

-"Aş fi foarte fericită dacă am uita acest incident Lauren.Vezi acest colier?" mi-am folosit degetul ca să îi ridic bărbia pentru a privi colierul ce mi l-a dăruit.-"Eu sunt a ta şi nu mă duc nicăieri fără tine."

Am prins-o într-o îmbrăţişare puternică şi am simţit că mi s-a umezit umărul.-"Îmi pare rău" a şoptit.

-"Este ok iubire" am strâns-o,încercând să îi calmez corpul ce tremura.-"Ştiu că asta nu eşti tu,este parte din trecutul care vine împotriva ta,dar îţi promit cu mâna pe inimă că eu niciodată nu te-aş înşela,nu aş abuza de tine,eu niciodată nu ţi-aş face rău....Şi ştii de ce?"

M-am retras puţin şi i-am luat faţa între palmele mele,obligând-o să mă privească cu acei ochi de culoarea smaraldului,acum umezi.Ea a negat din cap cum a putut.

-"Pentru că TE IUBESC,la naiba!!!"

--------------------------------------

OOOOMG♥ Momentul mult aşteptat :3

Anyway,uitaţi ce sexy e Lauren aici :o

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Anyway,uitaţi ce sexy e Lauren aici :o

Pasiune Ascunsă (CAMREN)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum