Συμπληρώνω τα χαρτιά που θα χρειαστει να υπογράψει ο καινούργιος ασθενής μου. Κρατάω αρχεία από όλους μου τους ασθενείς καλά οργανωμένα για να μπορώ να τους χορηγώ τις θεραπείες τους πιο γρήγορα και εύκολα για εμένα. Βέβαια μέχρι τώρα δεν έχω συναντήσει κάτι το απίθανο όπως περίμενα. Η αγαπημένη μου ασθενής ένα κορίτσι στην ηλικία των 14 με bipolar disorder ( χειρότερη κατάσταση της κυκλοθυμιας όπου αλλάζεις διάθεση από την μία στην άλλη). Απλά μου ανοίγεται την μία τόσο και την άλλη απλά είναι κλεισμένη στις σκέψεις τις, παγιδευμένη από την εγκεφαλική αναταραχή που έχει. Βλέπω το ρολόι στο τοίχο απέναντι από το γραφείο μου και ακούω την πόρτα να χτυπά. Σηκώνομαι αργά και περπατάω στη πόρτα κάνοντας με την σόλα του παπουτσιού μου να ακουστεί λίγο πιο δυνατός ήχος. Η πόρτα μόλις φεύγει από μπροστά μου, εμφανίζει έναν νεαρό άντρα φαίνεται πιο μεγάλος από εμένα με διαφορά λίγων χρονών. Ελάχιστα ψηλότερος μου, καστανομάλλης και γαλάζια μάτια σαν τα νερά ωκεανού. Χαμογελάω θερμά και παραμεριζω για να περάσει χώρις να ανταποδώσει το χαμόγελο ή έστω να δείξει κάποιο συναίσθημα όπως αμηχανία που την έχουν οι περισσότεροι ασθενείς.
Β(ανέσα) - Καλωσόρισες.. Είμαι η Βανέσα σύμβουλος σου και εσύ είσαι ? Κάθομαι στη καρέκλα απέναντι από την καρέκλα που κάθισε. Με κοιτάει πάλι με κανένα συναίσθημα ζωγραφισμένο στο γεωμετρικά μιλώντας τέλειο πρόσωπο του. Αλλά παρατηρώ την ελαφριά κίνηση του ώμου του που σηκωνεται προς τα πάνω τρεις φορές σαν κάτι να τον ενοχλεί και το δεξί μάτι του κλείνει ελαφρά. Γράφω κάτω στο σημειωματάριο μου ότι πρόσεξα και γυρίζω σε αυτόν που κοίτα τα χαρτιά ανέκφραστα πάλι.
Β - Νιώθεις άβολα ? Μήπως θέλεις να αλλάξω κάτι ?, του χαμογελάω ενθαρρυντικά και αφήνω το στύλο πάνω στα χαρτιά για να σηκωθώ να του βάλω ένα ποτήρι νερό. Κουνιέται στη θέση του πράγμα που δείχνει ότι νιώθει λίγη αμηχανία και επιστρέφω με ένα χάρτινο ποτήρι γεμάτο νερό και το αφήνω μπροστά του. Δεν κάνει κίνηση να το πιάσει απλά το κοιτάει παρατεταμένα πριν γυρίσει ξανά σε εμένα.
Β - Είναι η πρώτη σου φορά εδώ και δεν περίμενα κάτι παραπάνω μην ανησυχείς απλά θέλω να σε βοηθήσω και ελπίζω να με αφήσεις.., λέω σιγανά σαν να μιλάω σε παιδί. Γερνει το κεφάλι του στον σηκωμένο ώμο του και ξανά ισιώνει.
- Λουί., ψιθύρισε σιγανά σαν να πνίγεται από κάτι.
Β - Ωραίο όνομα Λουί.. Πιες λίγο νερό αν θες.., σηκώνω το ποτήρι και το φέρνω κοντά στα χέρια του αλλά το πιάνει και το ξανά αφήνει. Περνώ μια βαθιά ανάσα και την αφήνω.
Β - Κοίτα.. Σήμερα θα σε κρατήσω μόνο τόσο αλλά μεθαύριο που θα ξανά έρθεις θέλω να μου μιλήσεις εντάξει ? Πραγματικά ενδιαφέρομαι και είναι δουλειά μου να σε βοηθήσω.. Απλά πρέπει να με αφήσεις.
Το μόνο που έκανε ήταν να ανοιγοκλείσει τα μάτια του πριν σηκωθεί και φύγει.
Γράφω το όνομα του και τις κινήσεις που έκανε και βάζω τα χαρτιά σε έναν καινούριο φάκελο.
Β - Θα είναι δύσκολος γαμώτο, ψυθιρίζω καθώς κλειδώνω το γραφείο μου για να φύγω.****
Καινούργια ιστορία ενημερώνεται πρώτα μέσο φβ και μετά θα ανεβαίνουν και εδώ ελπίζω να σας αρέσει:)
Στην αρχή θα είναι λίγο κάπως μέχρι να αρχίσει κανονικά αλλά ελπίζω να σας αρέσει όσο αρέσει και σε εμένα και στα υπόλοιπα κορίτσια μ #Ma #Psychos
YOU ARE READING
Schizophreny In Love l.t
Mystery / ThrillerΗ σχιζοφρένεια είναι μια ψυχική διαταραχή που συχνά χαρακτηρίζεται από μη φυσιολογική κοινωνική συμπεριφορά και την αποτυχία να αναγνωρίσει τι είναι πραγματικό. Τα κοινά συμπτώματα περιλαμβάνουν εσφαλμένες πεποιθήσεις, ασαφείς ή σύγχυση σκέψης, ακου...