3. Θραύση

3.1K 360 7
                                    


Ακόμα και αν δεν δουλεύω Κυριακές έφυγα από την καφετέρια για να πάω στο γραφείο μου μόνο και μόνο για αυτόν. Μπαίνω μέσα και κλειδώνω την πόρτα πριν κάτσω στο γραφείο μου και καλέσω την κυρία που με κάλεσε για να κλείσει συνεδρία με τον Λουί και μου το σηκώνει σχεδόν αμέσως.
- Παρακαλώ ?
Β - Ναι Γειά σας είμαι η Ψυχίατρος που πήρατε για τον Λουί.
- Ωωω έγινε κάτι δεσποινίς Θομπσον ?
Β - Όχι κυρία..
- Ντειζι.. Λέγε με Ντειζι, με διακόπτει και χαμογελάω ελαφρά.
Β - Ντειζι θα ήθελα να κάνω μερικές ερωτήσεις θα σας βολεύε να έρθω εγώ εκεί η εσείς εδώ ?
Ντ(ειζι) - Κορίτσι μου καλύτερα έλα εσύ εδώ θα σου στείλω με Φαξ την διεύθυνση.
Β - Σας ευχαριστώ πολύ θα είμαι εκεί όσο το δυνατόν γρηγορότερα, λέω και κλείνω το τηλέφωνο καθώς περνώ τα πράγματα μου, το χαρτί που ήρθε με το φαξ και βγαίνω έξω για να φωνάξω ταξί.
Σε ένα τέταρτο έφτασα έξω από το σπίτι της κυρίας Ντειζι και χτυπάω το κουδούνι καθώς περιμένω έχοντας την αίσθηση ότι με παρακολουθουν. Γυρνάω να κοιτάξω παντού χωρίς να βρω τίποτα όταν μου ανοίγει την πόρτα.
Β - Γειά σας κυρία Ντειζι και συγγνώμη για την ενόχληση, χαμογελάω σε μια γυναίκα εμφανής μεγάλης ηλικίας από τα γκριζοπα μαλλιά και το χαριτωμένο ζαρωμενο πρόσωπο της.
Ντ - Μην με ξανά πεις κυρία χαχα περνά κοπέλα μου, κάνει πιο πέρα για να περάσω και της χαμογελάω πριν παρατηρήσω καλά το σπίτι της. Απαλοι ροζ τοίχοι και διακοσμημένοι ρετρό.
Ντ - Θα ήθελες να σου προσφέρω κάτι ?
Β - Όχι ευχαριστώ μερικές ερωτήσεις ήρθα να κάνω και θα φύγω, λέω καθώς με οδηγεί στο καθιστικό της.
Ντ - Σαν τι θα θελες να μάθεις αγαπητή μου ? Κάθεται απέναντι μου με αργές κινήσεις.
Β - Ξέρετε προσωπικά τον Λουί ?
Ντ - Ήμουν η Νταντά του.. Εγώ τον μεγάλωσα..
Β - Ωωω μάλιστα.. Μήπως είχατε προσέξει κάποια περίεργη συμπεριφορά η κάποια συνήθεια ασυνήθιστη ?
Ντ - Ναι βασικά.. Πάντα μιλούσε μόνος του από την πρώτη μέρα που τον ανέλαβα.. Και κουνιόταν πολύ έντονα. Μια φορά που μου μίλησε μου είπε πως ακούει φωνές μέσα στο κεφάλι του που του λέγαν να φύγει αλλά δεν έφυγε πάρα τις φωνές.., λέει και κοίτα τα χέρια της ενώ εγώ παράλληλα γράφω κάτω ότι μου είπε.
Β - Κάποια αλλαγή στα χρόνια ?
Ντ - Μόνο κλείστηκε ποιο πολύ στον εαυτό του και σχεδόν σταμάτησε να μιλά.. Ήθελα να τον βοηθήσω αλλά δεν ήξερα πως έτσι πήρα εσάς..
Β - Σας ευχαριστώ πολύ κυρία Ντειζι.., σηκώνομαι όρθια αφού βάλω τα χαρτιά στη τσάντα μου την χαιρετώ και ξεκινάω για το σπίτι μου. Μέσα στο σκοτάδι απλά μου έρχονται στο μυαλό ότι μου είπε και προσπαθώ να βγάλω συμπεράσματα. Μπορεί να είναι Διασπαστική διαταραχή ταυτότητας ή μπορεί και μέχρι και απλή κυκλοθυμια χώρις να αναφέρω την σχιζοφρένεια αλλά το θέμα είναι με την σχιζοφρένεια ότι δεν μένουν σιωπηλοι οπότε το αποκλείω. Ανατριχιάζω από το κρύο και μόλις βλέπω το σπίτι μου πιο κάτω μου φεύγει ένα βάρος από τους ώμους διότι επιτέλους θα ξεκουραστώ.



****

ξρ οτι δν ειναι πολυ μεγαλα απλα δν θελω να αλλαξω κατι ακομα γτ ετσι τα εχω ανεβασει και στο φβ:/

Schizophreny In Love l.tOù les histoires vivent. Découvrez maintenant