Αφού δεν τον ακούγαμε για αρκετή ώρα ανοίξαμε και του αφήσαμε ένα μπουκάλι νερό και το πλαστικό πιάτο με την σούπα, τον ξανά κλειδώνουμε.
Β - Θέλω να πάω στη διπλανή πόλη Στεις να ψάξω για κάτι θες να έρθεις;
Σ - Κάτσε εκεί δεν είναι η Ψυχιατρική κλινική;
Β - Ναι για αυτό πάω, της χαμογελάω και πιάνω την τσάντα μου για να φύγουμε.
Σ - Εντάξει δεν θα χάσω και τίποτα το άλλο κοιμάται σαν τούβλο οπότε;, αντί να πω πως με πείραξε που τον είπε έτσι απλά γελάω μαζί της και βγαίνουμε από το σπίτι μου για να μπούμε στο αμάξι της.
Η διαδρομή δεν είναι τόσο διασκεδαστική όσο ήταν όταν πηγαίναμε στο Λούνα Παρκ και με μοτοσυκλέτα επίσης και ο σκοπός ήταν πολύ πιο ευχάριστος από αυτό που πάω να κάνω τώρα.
Σ - Τι θες να πας να ψάξεις εκεί πέρα;
Β - Έναν κύριο ονόματι Τόμλινσον, κοιτάω στον δρόμο καθώς νιώθω τα μάτια της να καίνε την αριστερή μεριά του προσώπου μου.
Σ - Έτσι δεν τον λένε;, ακούγεται ξαφνιασμένη όπως επίσης και φοβισμένη.
Β - Ναι Στεις.. Αν θες μπορείς να μείνεις στο αμάξι, γυρνάω και της χαμογελάω ενθαρρυντικά.
Σ - Όχι.. Δεν χάνω ποτέ το σόου, γκαζώνει και γελάει κάνοντας και εμένα να γελάσω.
Σε λιγότερο από μισή ώρα ήμασταν έξω από το ινστιτούτο και το λευκό χρώμα έχει καλυφθεί με πράσινη μούχλα από την υγρασία κάνοντας το μέρος να φαίνεται ακόμα πιο παλιό και για την Στεις πιο τρομακτικό.
Ανοίγω την πόρτα ξεχνώντας την Στεις και προχωράω αργά και αποφασιστικά στα γραφεία τους.
Β - Γειασας θα ήθελα τον φάκελο του κυρίου Τόμλινσον, χαμογελάω όσο πιο γλυκά μπορώ στο φύλακα που κάθεται πίσω από το γραφείο και του κόβω την αναπνοή έτσι όπως εμφανίστηκα.
Φ - Συγγνώμη δεν είναι τουριστικό θέαμα εδώ μέσα μαντάμ, καθαρίζει τον λαιμό του και προσπαθεί να μιλήσει όσο πιο επιβλητικά μπορεί χάνοντας το παιχνίδι γιατί δεν τα παρατάω εύκολα.
Β - Κοίτα.. Εκτός του ότι είμαι του επαγγέλματος κύριε φύλακα είναι για έναν πολύ σοβαρό πρόβλημα μου.. Οπότε.. Αν μπορούσατε παρακαλώ;, κοιτάω μέσα στα κάστανα ματιά του βλέποντας πόσο έσπαγε και όταν δαγκώνω το χείλος μου με γοητεία τότε σηκώνεται μου χαμόγελα και πάει πίσω στα συρτάρια.
Σ - Ουαου που το έμαθες αυτό;
Β - Άμα θες να περνά το δικό σου σε τέτοια μέρη τότε πρέπει να μάθεις τεχνικές, της χαμόγελαω και της κλείνω το στόμα πριν επιστρέψει ο φύλακας με τον καφέ φάκελο που ζήτησα.
Β - Κάτι ακόμα.. Είναι ακόμα εν ζωή;
Φ - Ναι αλλά αντιμετωπίζει πολλά καρδιακά προβλήματα, λέει και τα μάτια της Στέιση λαμπυρίζουν από το θέμα που μόλις αναφέρθηκε.
Σ - Αν επιτρέπεται τι είδους προβλήματα;, κάνει το χαρακτηριστικό κλείσιμο των ματιών της και ακούω τον φύλακα να ξεροκαταπίνει.
Φ - Από ότι θυμάμαι έχει Αγγειακή εγκεφαλική νόσο..
Β - Ευχαριστούμε πολύ, του χαμογελάω και πιάνω το χέρι της Στεις καθώς ξεκινάω και την σέρνω έξω.
Σ - Αν ήθελες να κάνεις κάτι σε εκείνον τον άντρα τότε θα σε προλάβει η νόσος του, λέει καθώς μπαίνουμε στο αμάξι.
Β - Τι είναι αυτή η νόσος;, ρωτάω και βάζω τον φάκελο μέσα στη τσάντα μου.
Σ - Λοιπόν αυτή η νόσος αφορά τα αιμοφόρα αγγεία στο εγκέφαλο.. Ένα εγκεφαλοαγγειακό ατύχημα ή εγκεφαλικό επεισόδιο θα είναι αποτέλεσμα από αυτά τα αγγεία δηλαδή θα πει ένα γεια στα ουράνια., τρέχει μακριά από αυτό το μέρος και ακούω προσηλωμένη σε αυτά που λέει.
Β - Δηλαδή θα είναι νεκρός, χαμογελάω καθώς σκέφτομαι ένα ρητό που είχα ακούσει.
" Οι αμαρτίες πληρώνονται " σωστά;****
Αχ αχ αχ αυτός ο φάκελος χαχ
Σας χίλιοευχαριστώ που συνεχίζεται και διαβάζεται την ιστορία μ.. Ελπίζω να σας αρέσει:)
Θα μπει και αύριοοοοο ωωωω
YOU ARE READING
Schizophreny In Love l.t
Mystery / ThrillerΗ σχιζοφρένεια είναι μια ψυχική διαταραχή που συχνά χαρακτηρίζεται από μη φυσιολογική κοινωνική συμπεριφορά και την αποτυχία να αναγνωρίσει τι είναι πραγματικό. Τα κοινά συμπτώματα περιλαμβάνουν εσφαλμένες πεποιθήσεις, ασαφείς ή σύγχυση σκέψης, ακου...