Κρατάω το γράμμα στα χέρια καθώς περιμένω την Ντείζι να μου ανοίξει την πόρτα. Η ανάσες μου ακανόνιστες και η αγωνία μου στη κορύφωση.
Ν - Ποιος είναι;
Β - Ντείζι άνοιξε σε παρακαλώ, λέω γρήγορα και κάπως κρύα πριν μου ανοίξει την πόρτα και κάνει πέρα να περάσω. Το πρόσωπο της κάπως λυπημένο καθώς με οδηγεί στη κουζίνα.
Β - Τι είναι αυτό;, της αφήνω το χαρτί μπροστά της αφού καθόμαστε και το κοίτα με περιέργεια και σαν να καταλαβαίνει μου χαμόγελα.
Ν - Ωω Τρέβορ!, φωνάζει όσο δυνατά μπορεί και μετά από λίγα λεπτά απορίας εμφανίζεται ένας μαυροφορεμένος άντρας, στο ύψος μου καραφλός αλλά γαλάζια μάτια σαν του Λουί.
Τ - Ίσως να πρέπει να εξηγηθώ.., πάει δίπλα από την Ντείζι και την φιλά κάνοντας με να σηκωθώ από την καρέκλα μου και να πάω στο τέρμα της κουζίνας με το στόμα μου να έχει ανοίξει και να έχει φτάσει μέχρι το πάτωμα.
Β - Ναι.. Ναι! Θα ήθελα μερικές απαντήσεις!, λέω και το χέρι μου πάει στο μέτωπο μου.
Τ - Είμαι ο Τρέβορ Ντάνζελ Τόμλινσον είμαι ο βιολογικός πατέρας του Λουί, κάθεται δίπλα από την Ντείζι και της χαιδεύει το χέρι καθώς της χαμόγελα.
Ν - Δεν είχαμε τα χρήματα να τον αναθρέψουμε αλλά τον υιοθέτησε μια οικογένεια εδώ δίπλα και έτσι έκανα την Νταντά του για να τον έχω κοντά μου, τα μάτια της γυαλίζουν από δάκρυα.
Β - Και εκείνος που είναι κλεισμένος στη κλινική;, ρωτάω με εμφανή σύγχυση.
Τ - ήταν ένας άστεγος που ήθελε σπίτι και απλά του πήρα την ταυτότητα και εκείνος πήρε την δική μου και έσβησα όλο το ποινικό μητρώο που είχα για να μην τον θανατώσουν, λέει σαν να είναι κάτι το τόσο απλό και συνηθισμένο και εγώ πασχίζω να εμπεδώσω ότι έχει πει.
Β - Εσύ.. Εσύ σκότωσες μια κοπέλα πριν.. Δέκα χρόνια;, νιώθω τα μάτια μου να καίνε από τα δάκρυα που απειλούν να κάνουν εμφάνιση.
Τ - Παράπλευρες απώλειες και ήταν παρενέργειες από τα φάρμακα που δοκίμαζα τότε, λέει και το ύφος του σοβαρεύει καθώς ξεφεύγουν μερικά δάκρυα και τα σκουπίζω αμέσως.
Β - Παράπλευρες απώλειες;! Ήταν η καλύτερη μου φίλη!.. Και εσύ!, γυρίζω στη κυρία Ντείζι καθώς ο θυμός μου παίρνει τον έλεγχο.
Β - Σε εμπιστεύτηκα! Περίμενα πάρα πάνω!, βαδίζω πέρα δώθε από τα νεύρα μου καθώς καυτά δάκρυα βρέχουν την επιδερμίδα του προσώπου μου.
Ν - Αυτό φοβόμουν κόρη μου.. Και θέλω να σε βοηθήσω.. Και οι δύο θέλουμε, σηκώνεται και πάει να μου πιάσει το χέρι αλλά το τραβάω μακριά από εκείνη.
Β - Όχι.. Απλά.. Όχι, λέω, πιάνω τα πράγματα μου και φεύγω χτυπώντας δυνατά την πόρτα πίσω μου και αφήνοντας στο γυρισμό να πέσουν όσα δάκρυα είναι να πέσουν, να ξεσπάσω, να τα βγάλω από μέσα μου. Αυτός την σκότωσε.. Και είναι και ο πατέρας του Λουί.. Ο οποίος είχε την ίδια ασθένεια με τον γιο του και είναι παντρεμένος με την Ντείζι, η οποία μου είπε ψέμματα.. Μου είπε ψέμματα..
YOU ARE READING
Schizophreny In Love l.t
Mystery / ThrillerΗ σχιζοφρένεια είναι μια ψυχική διαταραχή που συχνά χαρακτηρίζεται από μη φυσιολογική κοινωνική συμπεριφορά και την αποτυχία να αναγνωρίσει τι είναι πραγματικό. Τα κοινά συμπτώματα περιλαμβάνουν εσφαλμένες πεποιθήσεις, ασαφείς ή σύγχυση σκέψης, ακου...