Δεν γύρισα πίσω, δεν πρόκειται να ξανά γυρίσω πίσω. Δεν απαντάω στις ερωτήσεις του Λουί κατά τη διάρκεια της διαδρομής πίσω ακόμα και αν μου τραβάει το χέρι δεν του δίνω σημασία, δεν μπορώ να του δώσω σημασία όταν σκέφτομαι ότι η ψυχή ενός παιδιού είναι εγκλοβησμένη σε εμένα, στο σώμα το δικό μου. Η πόρτα του σπιτιού μου που κλείνει πίσω μου με επαναφέρει στην πραγματικότητα.
Λ - Τι στο διάλο;, μου πιάνει τα μάγουλα και με σταματά εκεί.
Β - Δεν είδες τι έγινε εκεί πίσω; Δεν άκουσες;, τον κοιτάω μέσα στα μάτια του και βλέπω, μάλλον καταλαβαίνω ότι πάλι τον πάγωσε.
Παίρνω μια βαθιά ανάσα και την αφήνω πιάνοντας την άκρη της μπλούζας του.
Β - Έχω να βοηθήσω ένα μικρό παιδί.. Και να επιστρέψω ξανά στη δουλειά μου.., λέω και κοιτάω κάτω, τα χέρια του να σέρνονται πίσω από τα αφτιά μου και πίσω στο σβέρκο μου με τον τρόπο που με τρελαίνει.
Λ - Ποιο παιδί;
Β - Λουί.. Απλά φιλά με, τα μάτια μου καρφώνονται στα δικά του ξανά και τα χέρια μου τον τραβάνε πιο κοντά μου με αποτέλεσμα τα κορμιά μας να εφάπτονται. Βλέπω τον ελαφρύ δισταγμό του αλλά μετά που χαμογελάει και σκύβει έτσι ώστε τα χείλη μας να έρθουν σε επαφή. Και μόλις αγγίζονται μέσα στο μυαλό μου ακούω ένα παιδικό γέλιο που κάνει το στομάχι μου να γεμίσει πεταλούδες. Παίρνω την πρωτοβουλία να εμβαθύνω το φιλί και να αφήσω την γλώσσα μου να γευτεί την δική του. Μέσα από τον λαιμό του βγαίνει ένα πνιχτό βογγητό και τα χέρια του κατεβαίνουν στους μηρούς μου για να με σπρώξουν πάνω του. Χωρίς να σπάσει το φιλί μας με σηκώνει, τα πόδια μου γύρω από την μέση του και τα χέρια του γύρω από την δική μου. Περπατάει και ξέρω προς τα που χωρίς να με αφήσει. Η αδρεναλίνη στις φλέβες μου βράζει το αίμα κάνοντας με όλη να πάρω φωτιά. Με σκύβει προσεχτικά προς τα πίσω αφήνοντας τα χείλη μου μόνο για λίγο έτσι ώστε να βγάλει την μπλούζα του και να βγάλει και την δική μου. Τον τραβάω κάτω, τα χέρια μου στη πλάτη του και τα χείλη μου ξανά στα δικά του. Τότε τα χέρια του ταξιδεύουν στα πλευρά μου παίρνοντας μαζί και το πρόσωπο του, τα χείλη του να αφήνουν ζεστά φιλιά από το σαγόνι μου, στον λαιμό μου και κάτω στο στήθος μου.
Λ - Είσαι σίγουρη;, σταματάει πάνω από την κοιλιά μου και γύρνα να δει το πρόσωπο μου. Ανίκανη να μιλήσω του γνέφω και αφήνω το σώμα μου να γίνει όλο δικό του.
Μας απαλάσει από ρούχα και τους δύο αφήνοντας πάνω μου τα εσώρουχα και σε εκείνον το μποξέρ του. Με γυρίζει έτσι ώστε να είμαι εγώ από πάνω του και σκύβω για να τον ξανά φιλήσω. Νιώθω από κάτω μου τον ερεθισμό του και κρατάω το χαμόγελο μου από το πόσο, χωρίς να κάνω πολλά, τον επηρρεάζω. Τα χείλη μου αφήνουν τα δικά του μόνο για να πάνε στον λοβό του αυτιού του όπου είναι ένα από τα πιο ευαίσθητα σημεία στους άντρες. Παράλληλα καθώς τα δόντια μου παίζουν με το αυτί του νιώθω τα δάχτυλα του πίσω στη πλάτη μου να ψάχνουν για το κλιψάκι του σουτιέν μου.
Αφήνω το αυτί του και μου ξεφεύγει ένα μικρό γελάκι.
Β - Δεν είναι εκεί, ψιθυρίζω γελώντας και το αριστερό μου χέρι πάει ανάμεσα από τα στήθοι μου για το κλιψάκι.
Λ - Μμμ το ήξερα απλά ήθελα εσένα να το κάνεις, σηκώνει το κεφάλι του για να φτάσει το δικό μου αυτί και να το δαγκώσει για να με τραβήξει ξανά πάνω του.
Λ - Ξέρεις αρκετά περίμενα για αυτή τη στιγμή, λέει, τα χείλη του να χαιδεύουν το δέρμα του λαιμού μου πριν με αναποδογυρίσει ξανά για να πάω από κάτω του. Τα δάχτυλα του πιάνουν το ύφασμα από το εσώρουχο μου και το τραβάει κάτω γρήγορα καθώς απελευθερώνει και εκείνον. Τα χείλη του βρίσκουν για ακόμα μια φορά τα δικά μου, ξανά σαν την πρώτη φορά το στομάχι μου γεμίζει πεταλούδες και τα πόδια μου γίνονται ζελές από την ανάγκη, την ανάγκη για εκείνον.
Με τα γόνατα του μου ανοίγει τα δικά μου πόδια και τον νιώθω πάνω μου ακριβώς. Μένουμε ακίνητοι στο φιλί καθώς μπαίνει αργά μέσα μου, γεμίζοντας με, αγγίζοντας με με τρόπους αδιανόητους. Το κεφάλι μου πέφτει προς τα πίσω και τα χέρια μου βρίσκουν το στήριγμα τους στα χέρια του καθώς επαναλαμβάνει την κίνηση και στην αρχή της επόμενης κάνει έναν μικρό κύκλο και χτυπά ακριβώς στα ευαίσθητα μου νεύρα, κάνοντας ένα μακρύ βογγητό να βγει μέσα από το στήθος μου καθώς νιώθω την γνωστή πίεση στη κάτω μέρος του στομαχιού μου.
Β - Λουί.., αναφωνώ και τον τραβάω να σταθεί στους αγκώνες του έτσι ώστε να τον φιλήσω.
Λ - Βανέσα.., ξεφωνεί και αυτός και με το άκουσμα του ονόματος μου με αυτή τη σαγηνευτική φωνή και το ότι έκανε αυτή τη κυκλική κίνηση πριν με γεμίσει ξανά με στέλνει στον οργασμό καθώς τελειώνω και με ακολουθεί και αυτός. Μένουμε πάλι ακίνητοι πριν πέσει δίπλα μου και γυρίσω έτσι ώστε να τον βλέπω.
Β - Ήταν.. Τέλειο, του χαμόγελαω νιώθοντας ακόμα πιο πολύ σαν λιωμένος ζελές ακόμα αναμένη από το την κορύφωση που με έκανε να νιώσω.
Λ - Ακόμα και αν μπορούσα τον χρόνο πίσω να γυρίσω.. Αυτό αυτό εδώ τώρα δεν θα το άλλαζα για τίποτα, μου χαϊδεύει το μάγουλο και μου φιλάει το μέτωπο καθώς το μυαλό μου γυρίζει στο πως άρχισε και πως τελείωσε. Ωχ όχι.
Λ - Τι έγινε;, ρωτάει από την ελαφρώς συγχησμένη γκριμάτσα μου.
Β - Λουί.. Δεν.. Δεν.. Προφυλακτικό..., δεν μπορώ ούτε την πρόταση να πω καθώς το μυαλό μου στροφαρει και με φρικάρει.
Μετά είναι η σειρά του Λουί να φρικάρει.
Λ - Σκάτα σκατά εγώ φταίω
Β - Όχι όχι.. Μην ανυσηχήσεις.. Εμμ ούτως ή άλλως δεν έχω ωορηξία άρα δύσκολα να πιάσω, προσπαθώ να τον ηρεμήσω ακόμα και αν από μέσα μου έχω τρομοκρατηθεί.
*******
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ ΤΙ CUUUTEE!
Ομιτζι έτσι?
κοριτσάρες εάν σας άρεσε σας παρακαλώ ψηφίστε, κομμεντάρετε και διαδώστε!
τα λέμε ξανά σύντομα!
YOU ARE READING
Schizophreny In Love l.t
Mystery / ThrillerΗ σχιζοφρένεια είναι μια ψυχική διαταραχή που συχνά χαρακτηρίζεται από μη φυσιολογική κοινωνική συμπεριφορά και την αποτυχία να αναγνωρίσει τι είναι πραγματικό. Τα κοινά συμπτώματα περιλαμβάνουν εσφαλμένες πεποιθήσεις, ασαφείς ή σύγχυση σκέψης, ακου...