50. Ψεγάδι

1.1K 165 16
                                    


  Το έδαφος χάνεται κάτω από τα πόδια μου καθώς κάνω κούνια ψηλά με την βοήθεια του Λουί να με σπρώχνει από πίσω και νιώθω ξανά 15 χρόνια μικρότερη, με τον μπαμπά μου να με σπρώχνει όπως κάνει τώρα ο Λουί. Και τι δεν θα έδινα να τον ξανά έβλεπα. Σταματάω να κουνάω τα πόδια μου και πηδάω από την κούνια και προσγειώνομαι ξανά στο έδαφος για να έρθει να με πιάσει ο Λουί.
Λ - Περνάμε καλά πριγκίπισσα;, με φιλάει πεταχτά και το παρατσούκλι που χρησιμοποίησε με έκανε να ανατριχιάσω για μια στιγμή πριν ανταποκριθώ στο φιλί του.
Β - Βασικά ναι αλλά νομίζω ότι πρέπει να γυρίσουμε δεν λες;
Λ - Ναιπ έχω και την πρώτη μου μέρα στη δουλειά, μου χαμόγελα και πιάνει το χέρι μου ενώνοντας τα δάχτυλα μας καθώς ξεκινάμε να περπατάμε προς το δρόμο του γυρισμού. Ήσυχα και γαλήνια τα πνεύματα μας απολαμβάνοντας την επιτέλους αδράνεια.
  Ο Λουί αλλάζει γρήγορα σε κάτι καθαρό και φεύγει με ένα μου φιλί. Με το που κλείσει η πόρτα πίσω του τρέχω να πάρω δείγμα αίματος για να δω το επίπεδο γλυκόζης μου. Είναι τελείως φυσιολογικό επίπεδο και έχω να πάρω και ινσουλίνη αρκετές εβδομάδες. Παίρνω αμέσως τηλέφωνο την Στέιση, οι καρδιακή παλμοί μου να αρχίζουν να ανεβαίνουν από τον φόβο για το τι μου συμβαίνει.
Σ - Έλα ψυχή μου,
Β - Στεις τα επίπεδα γλυκόζης μου είναι φυσιολογικά, λέω χωρίς να χάνω ούτε ένα λεπτό.
Σ - Εάν πήρες την ινσουλίνη σου είναι απολύτως φυσιολογικό Βανέσα, μου μιλάει με εκείνη την φωνή που όλοι χρησιμοποιούμε σε μικρά παιδιά.
Β - Στεις.. Δεν έχω πάρει εδώ και αρκετές εβδομάδες.., λέω με τρεμάμενη φωνή και την ακούω σαν να μασάει τα λόγια της και να πνίγεται.
Σ - Έλα από εδώ.. Και φέρε τίποτα να φάμε και να πάμε στη μικρή, μου λέει κοφτά και σύντομα, ή νοσοκόμα εκπαιδευμένη για καταστάσεις σωματικού πόνου αφηπνίζεται και με αυτό το κλείνει χωρίς να με αφήσει να απαντήσω.
Φτιάχνω στα γρήγορα τρία σάντουιτς με ότι καλό βρήκα στο ψυγείο, να ναι καλά ο Λουί θυμήθηκε εχθές και πήγε για ψώνια, τα βάζω στη τσάντα και καλώ ταξί να με πάει στο νοσοκομείο.
Πάω στη πτέρυγα της Στεις και την βρίσκω. Πάω να ανοίξω το στόμα να την χαιρετίσω και μου το κλείνει κάνοντας μου νόημα να σωπάσω πράγμα που κάνω. Τα μαλλιά της είναι πιασμένα πάνω σε έναν αφελή κότσο και η στολή της φαίνεται ελαφρά πιο μεγάλη.
Μου αρπάζει το χέρι και με δύναμη με τραβάει μέσα σε ένα δωμάτιο με μηχανήματα.
Β - Τι σκατά Στεις;
Σ - Σους.. Θα μας ακούσουν, με πάει σε ένα κρεβάτι και φέρνει ένα μηχάνημα κοντά, μου υψώνει το πιγούνι έτσι ώστε ο λαιμός μου να είναι εκτεθειμένος και βάζει ένα υγρό, κρύο τζέλ πάνω πριν με ένα μηχάνημα σαν σκάνερ πατήσει πάνω σε αυτή τη περιοχή.
Σ - Εξαφανίστηκε..
Β - Τι εξαφανίστηκε;
Σ - Ο διαβήτης σου Βανέσα.. Εξαφανίστηκε ο γαμώ διαβήτης σου.
Β - Δεν θα έπρεπε να χαιρόμαστε;
Σ - Πρώτα η εγκυμοσύνη μετά αυτό... Βανέσα κάτι συμβαίνει.., με καθαρίζει και κλείνει το μηχάνημα καθώς σηκώνομαι σε καθιστή στάση.
Β -Τι θες να πεις;
Σ - Ότι κάτι δεν μου κολλάει.. Κάτι δεν θέλει να κολλήσει με όλο αυτό.  



******


Ουάου τι ήταν αυτό τώρα; Τι σημαίνει; Τι θα γίνει; Αχχχ


Επίσης τσεκάρετε την καινούργια μ ιστορία " Hell " είναι με τον Χάρρη διαφορετική από ότι έχετε διαβάσει μεχρί τώρα. Πρέπει να ρωτήσω δλδ... Έχετε διαβάσει ιστορία, υπερφυσική από την μεριά ενός θηλυκού δαίμονα; Δεν νομίζω χαχ. 

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ΠΟΥ ΣΥΝΕΧΊΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΜΠΡΑΑΑΑΒΟ ΜΑΣ ΓΤ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΞΑΝΑ ΑΝΈΒΗΚΕ ΣΤΗ ΠΡΏΤΗ ΘΕΣΗΗΗΗ!!!

σας ευχαριστώ θερμά!


Ψηφίστε, Κομμεντάρετε και διαδόστε αγάπες!

Schizophreny In Love l.tWhere stories live. Discover now