Οι εβδομάδες περνούσαν χαλαρά και αρκετά φυσιολογικά. Πηγαίνω τακτικά στον γιατρό μου, μετά περνάω από της Στεις να δω πως είναι με την Ρίτσελ και περιμένω τον Λουί να γυρίσει από τις προπονήσεις, πήρε προαγωγή ως προπονητής της τοπικής ομάδας πράγμα που τον έκανε πολύ χαρούμενο γιατί κατάφερε να ενταχθεί. Όμως έμαθα, εδώ και καιρό, πως η χαρά δεν αργεί να φέρει λύπη, έτσι δεν ενθουσιάζομαι υπερβολικά για να μην πέσω από τα σύννεφα αργότερα. Τέσσερις εβδομάδες. Τέσσερις ακόμα απίστευτα κανονικές εβδομάδες όπως ήταν η ζωή μου πριν γνωρίσω τον Λουί, μόνο που τώρα έχω μια επεκταμένη κοιλίτσα και έναν άντρα που με αγαπά όσο και εγώ. Μπαίνω στον τρίτο μήνα σήμερα και περιμένω τον Λουί για να πάμε για τον δεύτερο υπέρηχο.
Η πόρτα ανοίγει ξαφνικά κάνοντας με να πεταχτώ από την θέση μου.
Λ - Άργησα;, έρχεται και με φιλάει πεταχτά και βιαστικά.
Β - Φυσικά και όχι.. Θες να σταματήσουμε για καφέ πριν πάμε;
Λ - Τι διαβάσαμε για τον καφέ;, με κοιτάει παιχνιδιάρικα και μιλά με την φωνή που μαλώνουν τα παιδιά.
Β - Μα Λουί;
Λ - Τι διαβάσαμε;
Β - Όχου.. Ότι η καφεΐνη δεν κάνει καλό κατά την διάρκεια της κύησης ευχαριστημένος;, σταυρώνω τα χέρια μου και κατσουφιάζω ακριβώς σαν μικρό παιδί και όταν με τον δείκτη του μου χτυπά την μύτη κάνω την απόπειρα να του δαγκώσω το δάχτυλο με μεγάλη αποτυχία. Γελώντας ξεκινάμε για το ιατρείο.Ρ - Βανέσα Θόμπσον;
Β - Ναι Ρίτα, σηκωνόμαστε και μπαίνουμε στο γραφείο του γιατρού. Με γερή χειραψία μας καλωσορίζει και ένα ζεστό χαμόγελο.
Γ - Μεγαλώσαμε Βανέσα βλέπω;, με κοροιδεύει και γελάω.
Β - Και αν αυτό το λες μεγάλωμα τι θα με πεις στους επόμενους πέντε μήνες; Γελάω και ο Λουί καθαρίζει τον λαιμό του κάνοντας την παρουσία του ξανά αισθητή.
Β - Συγγνώμη Γιατρέ από εδώ ο άντρας μου Λουί Τόμλινσον, τους συστήνω και κοκκινίζω που τον κάλεσα άντρα μου όταν στην πραγματικότητα δεν έχει πάει ακόμα μέχρι εκεί η σχέση μας.
Γ - Χάρηκα για την γνωριμία κύριε Τόμλινσον.. Ξεκινάμε;, γύρνα ξανά σε εμένα και ξαπλώνω στο κρεβάτι καθώς φέρνει την οθόνη και το μηχάνημα κοντά μου. Σηκώνω την μπλούζα και παίρνω μια βαθιά ανάσα πριν το κρύο τζελ απλωθεί στην κοιλιά μου και με κάνει να ανατριχιάσω ολόκληρη. Μετά η γνωστή πίεση από το σκάνερ που κυλάει εύκολα με το τζελ στην κοιλιά μου.
Γ - Εμμ.. Ποσών εβδομάδων είπαμε ότι είμαστε; Πάει πιο κοντά στην οθόνη κρύβοντας μου την θέα και ξεροκαταπίνω.
Β - Σύνολο 11 προς 12 εβδομάδες γιατρέ.. Γιατί;
Γ - Είσαι σίγουρη έτσι; Ότι δεν έχασες το μέτρημα;
Β - Απολύτως σίγουρη, λέω και νιώθω τον Λουί δίπλα μου να τσιτώνεται.
Λ - Τι συμβαίνει;
Γ - Από ότι φαίνεται.. Είχαμε ταχεία ανάπτυξη ή κάποιου είδος θαύμα αλλά το μωρό είναι σε προχωρημένη κατάσταση ήδη 27 εβδομάδων.. Μπορώ να διακρίνω το φύλο και μερικά χαρακτηριστικά του.. Παράξενο., και να το. Νιώθω το αίμα να στραγγίζει από το πρόσωπο μου αφήνοντας ένα λευκό πανί αντί για το δέρμα μου.
Β - Δηλαδή θέλετε να μου πείτε ότι.., η φωνή μου σβήνει και σφίγγω τα χέρια μου σε γροθιές δίπλα μου.
Γ - Βανέσα είσαι στη τελική ευθεία κιόλας σε τρεις εβδομάδες θα πρέπει να κλείσουμε ραντεβού για να γεννήσεις, απαντά για εμένα και χάνω την αναπνοή μου.
Γ - Δες και μόνη σου..μπορείς να διακρίνεις τα πόδια και ακούς τον χτύπο της καρδιάς του πολύ πιο δυνατοί από την προηγούμενη φορά.
Β - Είναι αγόρι.., προσέχω την θολή, σκοτεινή εικόνα.
Λ - Θα έχω γιο;
Γ - Από ότι φαίνεται ναι.. Και πολύ πιο σύντομα από όσο θα μπορούσα να φανταστώ.
*****
ΩΠ ΩΠ ΩΠ ΧΑΧΑΧΑ
να τα μαςςς!
αγόριιι και τι αγόρι χδ
Ψηφίστε και κομμεντάρετε αγάπες τα λέμε πολύ σύντομα!
YOU ARE READING
Schizophreny In Love l.t
Mystery / ThrillerΗ σχιζοφρένεια είναι μια ψυχική διαταραχή που συχνά χαρακτηρίζεται από μη φυσιολογική κοινωνική συμπεριφορά και την αποτυχία να αναγνωρίσει τι είναι πραγματικό. Τα κοινά συμπτώματα περιλαμβάνουν εσφαλμένες πεποιθήσεις, ασαφείς ή σύγχυση σκέψης, ακου...