35. Αδυναμία

1.6K 215 8
                                    


Μέσα στα χέρια του ακόμα με σηκώνει μαζί του και βγαίνουμε από το πεντάλφα για να πάω να αγκαλιάσω τη Στέιση σφιχτά. Τα μάτια της να ανοιγοκλείνουν και να αργεί να ανταποδώσει την αγκαλιά αλλά τελικά να τυλίξει τα χέρια της σφιχτά.
Σ - Τι έγινε;
Β - Τι εννοείς τι έγινε δεν είδες τίποτα;, την πιάνω από τα μάγουλα καθώς μου κουνάει το κεφάλι αρνητικά.
Λο - Δεν ήταν συνδεδεμένη με τον Λουί όπως εσύ.. Δεν ήταν η άγκυρα του.
Σ - Η άγκυρα τι; Τι στο χορτάρι το καλοκαιρινό έχει γίνει;
Β - Μεγάλη ιστορία, λέω και κλείνω τα μάτια μου καθώς το κεφάλι μου από το πουθενά αρχίζει να πονάει και νιώθω τους ώμους μου τόσο βαριούς για να τους κρατήσω όρθιους, σαν το βάρος όλης της γης να έχει πέσεις πάνω μου και δεν μπορώ να το σηκώσω, πέφτω στο πάτωμα.
Σ - Βανέσα!, έρχεται από πάνω μου και μου πιάνει το χέρι το οποίο τρέμει και όχι μόνο αυτό, τρέμω ολόκληρη. Δεν έχω τον έλεγχο του σώματος μου αλλά έχω του μυαλού μου. Μπορώ και ακούω αλλά δεν μπορώ να μιλήσω, μπορώ να μυρίσω αλλά δεν μπορώ να δω.
Λο - Παθαίνει κρίση, την νιώθω από πάνω μου αλλά νιώθω και τον Λουί που έχει πάρει το άλλο μου χέρι.
Σ - Γύρισε την στο πλάι γρήγορα!,και νιώθω το σώμα μου να γυρίζει και μετά να σταματά. Με βοηθά να αναπνεύσω.
Σ - Γριούλα ή όπως σε λένε έλεγξε την ώρα γρήγορα!
Κάποιος μου πιάνει τα μάγουλα και τότε νιώθω μια συγκεκριμένη γεύση μέσα στο στόμα μου. Αίμα. Η μεταλλική του γεύση σε όλο τον ουρανίσκο μου με κάνει να θέλω να ξεράσω.
Λ - Όλα θα πάνε καλά.. Είμαι εγώ εδώ, νιώθω του μυς μου να συσπούνται λιγότερο και να τρέμω λιγότερο. Αυτό μέχρι να έρθει ο εμετός και βγει ότι έχω φάει σήμερα αλλά ξυπνάω. Νιώθω τις αισθήσεις μου ξανά. Πριν ανοίξω τα μάτια μου ακούω την φωνή μου στο κεφάλι μου.
" Να προσέξεις τι ακολουθεί " και με αυτό ξυπνάω και τινάζομαι αλλά η Στέιση με ξανά ξαπλώνει γρήγορα κάτω με ένα χαμόγελο.
Σ - Όχι τόσο γρήγορα πριγκίπισσα.. Πρέπει να κάτσεις πέντε λεπτά τουλάχιστον έτσι.
Β - Τι έπαθα;, νιώθω τη γλώσσα μου στεγνή με τη γεύση αίματος ακόμη υπαρκτή.
Σ - Κρίση επιληψίας, λέει με σοβαρό ύφος.
Β - Μα δεν είμαι επιληπτική
Σ - Αυτό προσπαθώ να καταλάβω, λέει πιο δυνατά.
Λ - Όλα είναι εντάξει;
Β - Είμαι εντάξει
Σ - Όχι δεν είσαι.., με σηκώνει σε καθιστή στάση και μου παίρνει το χέρι για να μετρήσει τους παλμούς μου.
Σ - Φυσιολογική.., λέει σαν να μην το πιστεύει με ανασηκωμένα φρύδια και τα χείλη της να κάνουν μια καμπύλη προς τα πάνω απορροφημένη από τις σκέψεις της.
Β - Είναι κακό αυτό;
Σ - Ίσως αλλά για την ώρα θα πάμε σπίτι.. Θα πάρεις την ινσουλίνη σου και αν ξανά συμβεί κάτι παρόμοιο θα σε βάλω μέσα στο νοσοκομείο.



*****

Ωωωωωωωω χαχαχα πάλι καλά και η Στέις!

τι ήταν πάλι αυτό? χμμ και εκείνη η φωνή? χεχε

ψηφίστε κομμεντάρετε και διαδώστε αγάπες!

Schizophreny In Love l.tDove le storie prendono vita. Scoprilo ora