Μετά από τρεις εβδομάδες έχω την πρώτη μου επίσκεψη στον γιατρό ενώ ο Λουί δουλεύει και θα δουλεύει μέχρι το απόγευμα, μετά από την εξέταση θα περάσω από το σπίτι της Στέιση για να δω πως είναι με την Ρίτσελ που μεταφέρθηκε εχθές. Βγαίνω από το αμάξι και μπαίνω μέσα στο ιατρείο χαιρετάω την Ρίτα που δουλεύει στη γραμματεία και κάθομαι στην αίθουσα αναμονής με άλλη μια γυναίκα, επίσης έγκυος και φανερά πιο πολύ καιρό από εμένα.
Ο ήχος της πόρτας να ανοίγει με ξαφνιάζει και τινάζομαι πάνω στη θέση μου πριν ηρεμήσω και συγκεντρωθώ στον γιατρό.
Γ - Δεσποινίς Θόμπσον;
Β - Ναι έρχομαι, σηκώνομαι αμήχανα και με άγχος περπατάω προς εκείνον και μέσα στην αίθουσα με τα κατάλληλα μηχανήματα και εργαλεία.
Γ - Ξαπλώστε εδώ παρακαλώ, χτυπά ελαφρά ένα ιατρικό κρεβάτι καθώς μου χαμόγελα φιλικά και με αργές κινήσεις κάνω αυτό που μου είπε.
Γ - Οπότε δεσποινίς Θόμπσον.. Τεσσάρων εβδομάδων είπαμε έτσι;
Β - Ναι σωστά, κοιτάω το ταβάνι από πάνω μου όπου είναι μια αστεία ζωγραφιά την οποία βάζουν πολύ γιατροί για να έχουν κάπως απασχολημένους τους μικρούς ασθενείς τους.
Γ - Ωραία.. Έτοιμη για τις πρώτες εικόνες του;
Β - Παν έτοιμη, χαμογελάω και μου σηκώνει την μπλούζα πάνω από το σουτιέν και μετά νιώθω κάτι υγρό και κρύο να απλώνεται κατά μήκος της κοιλιάς μου πριν κάτι βάλει πίεση σε διάφορα σημεία.
Γ - Να το, μου δείχνει την οθόνη δίπλα μας και βλέπω μια κουκκίδα σαν, σαν φασολάκι να ξεχωρίζει από το υπόλοιπο μαύρο που το περιτρηγυρίζει. Χαμογελάω στην θολή εικόνα του.
Γ - Ας τα εκτυπώσουμε.. Φαίνεται υγιέστατο απλά οι καρδιακή του παλμοί είναι λιγάκι πιο γρήγοροι από όσο θα έπρεπε.. Είχατε μήπως κάποια προβλήματα;
Β - Εκτός από τους εμετούς και τους πόνους όχι, σιωφρυώνομαι καθώς μου δίνει χαρτί να σκουπίσω το τζελ από την κοιλιά μου.
Β - Δεν είναι κάτι ανυσηχητικό έτσι;, ρωτάω και σηκώνομαι σε καθιστή στάση πάνω στο τραπέζι μπροστά από τον γκριζομάλλη γιατρό μου.
Γ - Δεν πιστεύω.. Ελάτε ξανά σε δύο εβδομάδες για να κάνουμε και μερικές εξετάσεις παραπάνω εντάξει;
Β - Ναι φυσικά γιατρέ, του χαμόγελαω καθώς μου κόβει ένα χαρτί για ραντεβού με την ημερομηνία και μου δίνει τις πρώτες φωτογραφίες του μωρού. Τις βάζω στο πορτοφόλι μου πριν βγω έξω και χαιρετίσω ξανά την Ρίτα, μπω μέσα στο αμάξι προσευχόμενη να μην είναι τίποτα αυτό το μικρό πραγματάκι.
*****
Χευυ! Σοο
Πολύ φυσιολογικό κεφ, έτσι; Μμμ τι σας περιμένει!
Θα ανεβεί άλλο ένα αύριο βράδυ so stay tuned!
φυσικά ακόμα #1 Θέση γιατί έχω τις πιο γαμάτες readers του κόσμου όλου! Σας ευχαριστώ!
Ψηφίστε, Κομμεντάρετε και διαδόστε! (Φτάνουμε στη τελική ευθεία ομγ!!!)
YOU ARE READING
Schizophreny In Love l.t
Mystery / ThrillerΗ σχιζοφρένεια είναι μια ψυχική διαταραχή που συχνά χαρακτηρίζεται από μη φυσιολογική κοινωνική συμπεριφορά και την αποτυχία να αναγνωρίσει τι είναι πραγματικό. Τα κοινά συμπτώματα περιλαμβάνουν εσφαλμένες πεποιθήσεις, ασαφείς ή σύγχυση σκέψης, ακου...