36. Ανέλπιστη Νίκη

1.5K 207 7
                                    


Χωρίς να θέλω να μείνουμε λεπτό παραπάνω εδώ πέρα ντύνεται ξανά ο Λουί και εγώ ευχαριστούμε την Λόα, την Ντείζι και τον Τρέβορ αλλά με αφήνουν με μια μικρή προειδοποίηση. Ότι ξέρουν ότι θα τους χρειαστώ ξανά. Ξέρω επίσης όμως ότι κάτι θα ξέρουν περισσότερο για την κρίση που είχα αλλά δεν ρώτησα απλά άρπαξα το χέρι της Στέιση και του Λουί και μας έβγαλα από αυτό το σπίτι.
Σ - Μόνο σε εμένα μου μυρίζει κάτι άσχημα εδώ;
Β - Όχι Στεις, λέω και κουμπώνω την καπαρντίνα μου πριν το χέρι του Λουί ξανά ενωθεί με το δικό μου και του χαμογελάσω ελαφρά.
Β - Πως νιώθεις τώρα;
Λ - απελευθερωμένος , κοιτάει μπροστά με ένα βλέμμα απόμακρο αλλά κατανοητό από εμένα. Το αισθάνεται περίεργο να μην τον έχει εκεί, να τον ξεσηκώσει, να του φωνάζει, πλέον έχει τον απόλυτο έλεγχο του εαυτού του και είναι λίγο δύσκολο όταν έχεις περάσει όλη τη ζωή σου με άλλη μια προσωπικότητα. Αλλά το παίρνω σαν μια νίκη, κανείς δεν περιμένει ότι ένας σχεδόν σχιζοφρενής θα μπορούσε να θεραπευτεί πόσο μάλλον να βρει και κάποιον που νοιάζεται και δεν τα παρατήσει με την πρώτη δυσκολία. Η γενιά η καινούργια έτσι είναι, το βλέπω παντού γύρω μου, ελάχιστοι άνθρωποι πλέον παλεύουν για αυτό που πιστεύουν, ξεπερνάνε τα δικά τους εμπόδια, δηλαδή πάντα εύκολο δεν είναι να τα παρατήσεις; Απλά να το αφήσεις στη τύχη του αλλά δεν είναι έτσι.. Αν τα παρατήσεις δεν πρέπει να έχεις και προσδοκίες για αυτό δεν το παράτησα γιατί κάτι είδα μέσα του.
Σ - Θα πάω σήμερα στο σπίτι μου... Λουί αν συμβεί κάτι το κινητό της δεν έχει κωδικό και με έχει καταχωρημένη ως Καρδιά μου θα με πάρεις αμέσως εντάξει;
Λ - Ναι εντάξει, γελάει ελαφρά με το ότι δεν έχω κωδικό και του γυρνάω τα μάτια καθώς με τραβάει πάνω του και το χέρι του περάσει γύρω από τους ώμους μου πριν χαιρετίσω την Στέιση και μπούμε στο σπίτι μου.
Μόλις κλείσει η πόρτα με κολλάει στο τοίχο ακριβώς δίπλα και τα χείλη του κολλήσουν πεινασμένα στα δικά μου. Τα κλειδιά πέφτουν από το χέρι μου για να πάνε μέσα στα μαλλιά του και τα χέρια του πάνε στα πόδια μου για να με σηκώσουν πάνω του και κλειδώσουν γύρω του. Νιώθω τις ορμόνες μου να κάνουν τα σκαμπανεβάσματα τους και η αδρεναλίνη να συγκεντρώνεται στις φλέβες μου καθώς οι πεταλούδες στο στομάχι μου σκάνε σαν πυροτεχνήματα. Έχω καιρό να νιώσω κάτι τόσο έντονο, κάτι που να με κάνει να νιώσω ζωντανή σε μια τόσο μουντή ζωή.
Η πόρτα χτυπά δίπλα μας κάνοντας τα πόδια μου να ξεδιπλωθούν από πάνω του και σχεδόν να πέσω αν τα χέρια του δεν ήταν γύρω μου. Του χαμογελάω πριν φτιάξω γρήγορα τα μαλλιά μου σε κότσο και κατεβάσω την μπλούζα μου. Τον σπρώχνω στον καναπέ πριν ανοίξω την πόρτα και δω δύο αστυνομικούς με τα σήματα στο ένα χέρι και το άλλο πάνω από τη λαβή του όπλου σε ετοιμότητα.
Α - Η δεσποινίς Βανέσα Θόμπσον;
Β - Η ίδια πως θα μπορούσα να βοηθήσω;
Α - Έχουμε ένταλμα απαγωγής.  



*****

Τιιι?! Ένταλμα? 

χαχ αγάπες χίλια ευχαριστώ για την πρώτη θέση!!!

χωρίς εσάς τίποτα από όλο αυτό δεν θα υπήρχε το χρωστάω σε εσάς! Και πάλι ευχαριστώ!


Τι είναι τώρα αυτή η κατηγορία?!


ψηφίστε, κομμεντάρετε και διαδώστε psychos!

τα λέμε ξανά πολύ σύντομα:)


Schizophreny In Love l.tحيث تعيش القصص. اكتشف الآن