Ξυπνάω μετά από πολύ καιρό στην ώρα του ωραρίου μου και μπαίνω για ένα γρήγορο ντούζ, ντύνομαι γρήγορα και αθόρυβα για να μην τον ξυπνήσω και πάω στη κουζίνα για να του φτιάξω πρωινό και έναν καφέ για εμένα. Του φτιάχνω ένα σάντουιτς και έναν κρύο καφέ και του το αφήνω σε ένα πιάτο πάνω στον πάγκο καλυμμένο με ένα γυάλινο άλλο. Πιάνω το μπλοκάκι και γράφω ένα " Φάε με " και το κολλάω πάνω στο γυάλινο πιάτο χαμογελαστή καθώς γράφω άλλο ένα λέγοντας ότι δεν θα αργήσω πολύ. Με αυτό, πιάνω την ζακέτα μου, μιας και ο καιρός άρχισε να δείχνει ότι μπήκε η άνοιξη με πιο ζεστούς ανέμους και βγαίνω από το σπίτι με την τσάντα μου στο χέρι. Περπατάω από την πλατεία με τα ακόμα πιο έντονα πολύχρωμα λουλούδια και προχωράω παρακάτω προς το γραφείο μου. Όταν φτάνω έξω από την πόρτα βλέπω μια στοίβα από γράμματα πάνω στο χαλάκι και σκύβω να τα πιάσω πριν ανοίξω και μπω μέσα. Τα αφήνω πάνω στο γραφείο και ανοίγω το παράθυρο για να ανανεωθεί ο αέρας. Πιάνω ένα πανί και καθαριστικό για να καθαρίσω κάπως την βιβλιοθήκη και το γραφείο μου πριν κάτσω στη καρέκλα μου και δω τα γράμματα.
Είναι όλα από την Ρίτσ. Πιάνω το πιο παλιό και το ανοίγω.
« 4/1/16
Ξέρω ότι θα λείπεις για αρκετό καιρό και ελπίζω κυρία Βανέσα να είστε καλά. Η μαμά μου δεν ξέρει ότι σας γράφω αλλά νιώθω ότι πρέπει να σας πω ότι λέω στις συνεδρίες που δεν θα γίνουν. Έγινα πριν από τρεις μέρες 13 και μου κάνανε πάρτι έκπληξη αλλά τους φώναζα να φύγουν, μάλλον ή σίγουρα γιατί στις διακοπές των Χριστουγέννων δεν τηρούσα τόσο την αγωγή μου. Αυτό μόνο έγινε, θα περιμένω ανυπόμονα για την κοντινή συνεδρία μας. Ρίτσ ». Είναι ένα τόσο έξυπνο και χαρισματικό κορίτσι αλήθεια. Βλέπω τις ημερομηνίες και παρατηρώ ότι μου έγραφε κάθε δύο μέρες όπως είναι οι συνεδρίες μας. Βλέπω ένα με αργοπορημένη ημερομηνία και το ανοίγω αμέσως.
« 6/2/16
Κυρία Βανέσα, παίρνω κανονικά την φαρμακευτική μου αγωγή και δεν είχα κανένα πρόβλημα μέχρι πριν από λίγο καιρό δηλαδή... Η μητέρα μου απεβίωσε και ο πατέρας μου αρνείται να αναλάβει την κηδεμονία. Έτσι, με αφήνουν να σας γράψω ένα τελευταίο γράμμα και να σας πω ότι θα με πάρει μια κυρία σε ένα ίδρυμα έξω από την πόλη. Θέλω να με επισκεφτήτε σύντομα, με αγάπη Ρίτσελ. ». Χάνω την αναπνοή μου και το χέρι μου τρεμάμενο πάει να καλύψει το ανοιχτό από το σοκ στόμα μου. Ανοίγω τον υπολογιστή και ψάχνω για τα ιδρύματα που μπορεί να την έχουν πάει. Είπε έξω από την πόλη και λέγεται Ηλιαχτίδα. Χωρίς δεύτερη σκέψη παίρνω τα πράγματα μου αφού κλείσω τα πάντα και καλώ ταξί για να με πάει εκεί.
*******
Καημένη μ Ρίτς τι περνάς και εσύ..
Τι κάνετε; Όλα καλά; Καλό Σαββατοκύριακο να έχετε Σάικα μου εσείς.
Ψηφίστε, Κομμεντάρετε και Διαώστε τα γνωστά χδ
Τα λέμε σύντομα!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Schizophreny In Love l.t
Mistério / SuspenseΗ σχιζοφρένεια είναι μια ψυχική διαταραχή που συχνά χαρακτηρίζεται από μη φυσιολογική κοινωνική συμπεριφορά και την αποτυχία να αναγνωρίσει τι είναι πραγματικό. Τα κοινά συμπτώματα περιλαμβάνουν εσφαλμένες πεποιθήσεις, ασαφείς ή σύγχυση σκέψης, ακου...