Γυρίζοντας σπίτι ένιωθα το κεφάλι μου να βουίζει.
Σ - Δεν πρόκειται να σε αφήσω να κάνεις βουντού.. Ούτε που ξέρεις τι είναι και έχω ακούσει ότι είναι επικίνδυνο.., και συνέχισε να φλυαρεί για το πως δεν θα με αφήσει να να πάω να κάνουν οτιδήποτε σε εμένα και στον Λουί αλλά απλά το μυαλό μου επικεντρώθηκε μόνο σε ένα πράγμα. Είναι η μόνη μου επιλογή, η μόνη ευκαιρία που έχω εγώ και ο Λουί για μια φυσιολογική ζωή.
Β - Στεις.. Στεις ηρέμησε, της πιάνω τον ώμο και παίρνει βαθιές ανάσες για να ηρεμήσει καθώς της χαμογελάω ελαφρά χωρίς να έχω όρεξη για κήρυγμα ή την ασταμάτητη Στέιση Μπένεττ να μιλά.
Β - Είναι η μόνη μου επιλογή Στεις και εμένα και του Λουί.., λέω καθώς μπαίνουμε στο σπίτι μου.
Σ - Όχι θα υπάρχει και κάτι ασφαλέστερο κάτι όχι τόσο ριψοκίνδυνο.., με κοίτα με εκείνα τα γαλαζοπράσινα μάτια να με παρακαλάν να το ξανά σκεφτώ.
Απλά την κοιτάω με ένα λοξό χαμόγελο και σηκώνω τους ώμους μου ελαφρά.
Σ - Καλά.. Πάω να πάρω μερικά πράγματα από το σπίτι μου και σε παρακαλώ ξανά σκέψου το, με αγκαλιάζει και παίρνει τα κλειδιά του αμαξιού της πριν φύγει από το σπίτι μου. Χωρίς λεπτό για χάσιμο τρέχω κάτω τα σκαλιά στο συνηθισμένο δωμάτιο απομόνωσης.
Β - Λουί., ψιθυρίζω ξέπνοα καθώς μπαίνω μέσα και αφήνω ξεκλείδωτα για πρώτη φορά απλά τρέχω μέσα στην αγκαλιά του ξεχνώντας τα πάντα.
Λ - Βανέσα μου, λέει μέσα στα μαλλιά μου καθώς τα χέρια του κλείνουν γύρω μου ασφαλίζοντας με από κάθε προκατάληψη του έξω κόσμου.
Β - Πήγα στη Ντείζι.., κλείνω τα μάτια μου καθώς το πρόσωπο μου κρύβεται μέσα στο στέρνο, παίρνοντας βαθιές ανάσες για να παραμείνω ψύχραιμη με το υπέροχο άρωμα που εκπέμπει το σώμα του.Λ - Γιατί;, λέει αλλά τα χείλη του δεν αφήνουν το πάνω μέρος του κεφαλιού μου ούτε τα χέρια του χαλαρώνουν απλά ακούω την καρδιά του να αλλάζει ρυθμό σε έναν πιο γρήγορο, πιο ξέφρενο.
Β - Ξέρουν την λύση για την κατάσταση σου.., λέω και κοιτάω πάνω στο πρόσωπο του, ψάχνοντας τα μάτια του για ένα οποιαδήποτε σημάδι.
Λ - Ξέρουν; Ποιοι;
Β - Εκείνη και ο Άντρας της.. Ο.. Ο άντρας της ήταν σαν και εσένα και βρήκαν μια λύση που μας προσφέρουν, παραλείπω να αναφέρω ότι είναι ο πατέρας του. Αν είναι να το μάθει από κάπου αυτό το άτομο δεν πρέπει να είμαι εγώ.
Λ - Ο Τρέβορ; Τι λύση;, τα χέρια του κατεβαίνουν στη μέση μου και με κοιτάει με συμπάθεια αλλά ταυτόχρονα με μια αβεβαιότητα που με κάνει να διχάζομαι αν πρέπει να πω ή όχι.
Β - Λένε ότι πρέπει να σου κάνουν βουντού.. Η Λόα μια βασίλισσα θα έρθει και-
Λ - Δεν πρόκειται.. Για κανένα λόγο, αφήνει τα χέρια του να πέσουν από πάνω μου πίσω στα πλευρά του πριν μου γυρίσει πλάτη.
Β - Μα Λουί είναι η μόνη μας επιλογή.., πάω να κάνω ένα βήμα μπροστά αλλά στρίβει και με σπρώχνει στον τοίχο με τέτοια δύναμη που η σύγκρουση με έκανε να χάσω την αναπνοή μου και η γροθιά του προσγειώνεται λίγα εκατοστά πιο δεξιά από το πρόσωπο μου και με αυτό λυγμοί ξεχειλίζουν από τον λαιμό μου, καθώς γλιστράω κάτω ανίκανη να σταθώ στα τρεμάμενα πόδια μου.
Λ - Γαμώτο δικό σου λάθος ήταν!, φωνάζει αλλά όχι σε εμένα σε εκείνον.. Εκείνος είναι που πρέπει να ξεκουμπιστεί, εκείνος είναι που με κάνει έτσι.
Λ - Φύγε από το κεφάλι μου!, χτυπάει το κεφάλι του με τα χέρια του καθώς οι λυγμοί μου γίνονται πιο δυνατοί και αβάσταχτοι για να τους κρατήσω.
Τότε στρίβει και έρχεται σε εμένα, γονατιστός τώρα μπροστά μου πιάνει το μάγουλο μου και σηκώνει το κεφάλι μου να τον κοιτάξω.
Λ - Συγγνώμη γαμώ έπρεπε να δακρύζεις μόνο από τον άνεμο όταν οδηγώ με την μηχανή γρήγορα όχι εξαιτίας μου, λέει και με αγκαλιάζει σφιχτά καθώς χαλαρώνω και ηρεμώ.
Λ - Για εσένα.. Μόνο για εσένα θα έκανα τα πάντα.. Θα το κάνω για εσένα, το χέρι του πάει στο σαγόνι μου και σκύβει περισσότερα έτσι ώστε τα χείλη του να φιλήσουν ευγενικά τα δικά μου κάνοντας όλα όσα έγιναν μόλις πριν από λίγο να εξαλειφθούν από την μνήμη μου.Fan art by Jenny σε ευχαριστώωω είναι τόσο τέλειο *~*
******
ΑΑΑΑΑ το αγαπημένο μ quote! Αυτό με την μηχανή:')
Ωραίο? Κάλο? Σας άρεσε? Δεν σας άρεσε? Καμία ερώτηση? Καμία πρόληψη?
Θέλωω σχόλιαααα αγάπες!
Σας ευχαριστώ τόσο μα τόσο πολύ που συνεχίζεται και διαβάζεται την ιστορία μου. Ελπίζω να σας αρέσει και να σας εμπνεύσει.
Σήμερα πέσαμε στη #62 θέση στα Fanfiction αλλά μπορούμε να ξανά ανέβουμε ψηλά ακόμα πιο ψηλά και από πριν και αυτό μόνο με την δική σας βοήθεια. Let's do this!
love you psychos see you again soon!
YOU ARE READING
Schizophreny In Love l.t
Mystery / ThrillerΗ σχιζοφρένεια είναι μια ψυχική διαταραχή που συχνά χαρακτηρίζεται από μη φυσιολογική κοινωνική συμπεριφορά και την αποτυχία να αναγνωρίσει τι είναι πραγματικό. Τα κοινά συμπτώματα περιλαμβάνουν εσφαλμένες πεποιθήσεις, ασαφείς ή σύγχυση σκέψης, ακου...