Κινήσεις στα πόδια μου και στη πλάτη μου με ξυπνάνε. Μου παίρνει λίγη ώρα να καταλάβω πως βρέθηκα στο κρεβάτι μέσα στην αγκαλιά του Λουί, όχι ότι παραπονιέμαι.
Λ - Χέυ Ωραία κοιμωμένη, μου χαϊδεύει με τον αντίχειρα του το πρόσωπο σχηματίζοντας μια διαδρομή από τα μάγουλα μου στα χείλη και στο σαγόνι μου και ξανά πίσω κάνοντας με να κλείσω τα μάτια και να απολαύσω την γλυκιά κίνηση του.
Β - Πως πήγε η δουλειά;
Λ - Βασικά πολύ καλά ούτως ή άλλως σήμερα ήμουν στα γραφεία του Σταδίου, μου χαμογελά και του το ανταποδίδω πρόθημα.
Β - Ωραία.. Μου έλειψες, πάω πιο κοντά του, το κεφάλι μου κάτω από το δικό του, εισπνέοντας το άρωμα που εκπέμπει το σώμα του, καθώς τα δάχτυλα του ανεβαίνουν και κατεβαίνουν στα πλευρά μου.
Λ - Και εμένα μου έλειψες, μου φιλάει την κορυφή του κεφαλιού μου στέλνοντας ένα ηλεκτρικό κύμα μέχρι κάτω στα δάχτυλα των ποδιών μου.
Β - Έγινε.. Κάτι πολύ περίεργο σήμερα, παίζω με το ύφασμα που καλύπτει το στέρνο του και χαμογελάω καθώς εκείνος γνέφει να συνεχίσω. Τα μάτια μου σταθερά στη δουλειά που κάνουν τα δάχτυλα μου στο ύφασμα σκέφτομαι πως θα ακουστεί.
Β - Ο διαβήτης μου.. Κάπως.. Εξαφανίστηκε;, γελάω προς το τέλος με τον τρόπο που το είπα. Αλήθεια τώρα; Πιο σκατά δεν θα μπορούσα να το είχα πει.
Λ - Κάπως εξαφανίστηκε; Καλό μεν ανησυχητικό όμως δεν νομίζεις;
Β - όχι μόνο νομίζω αλλά είμαι σίγουρη.. Ήθελα να στο πω για να το ξέρεις αλλά βαρέθηκα με όλα αυτά θέλω να τελειώσει και-
Τα χείλη του με κάνουν να σωπάσω στη μέση της πρότασης μου πράγμα που με έκανε να ξαφνιαστώ και να τιναχτώ λιγάκι πριν ανταποκριθώ. Ένα βογγητό φεύγει από τον λαιμό του καθώς κουνιέται και με σηκώνει να έρθω από πάνω του χωρίς να σπάσει το φιλί, κρατώντας με σταθερά πάνω του. Θα το πάρω ως γιορτασμό που δεν θα ξανά πάρω φάρμακα ή ινσουλίνη, απλά συγκεντρώνομαι πάνω του, στα χείλη του και στα χέρια του που μπήκαν κάτω από την μπλούζα που φορούσα.
Β - Λουί.., λέω αλλά τα χείλη του ξανά πιάνουν τα δικά μου σταματώντας κάθε μου χειλική κίνηση εκτός από αυτή πάνω στα δικά του.
Λ - Το έψαξα.. Μετά από τους τρεις μήνες της εγκυμοσύνης δεν κάνει., λέει ανάμεσα στα φιλιά και τον σπρώχνω λίγο για να μπορώ να γελάσω, να γελάσω δυνατά.
Β - Αλήθεια το έψαξες;
Λ - Φυσικά, χαμογελά πριν με τραβήξει πάλι να σκύψω από πάνω του, με κλείσει στην αγκαλιά του, τα χέρια του γύρω από την πλάτη μου ανεβάζοντας με ή μάλλον εκτοξεύοντας ότι αντίσταση είχα για αυτό στον ουρανό για να τα χτυπήσει ρουκέτα και να εκραγούν αφήνοντας ένα μεγάλο, κόκκινο, γεμάτο πάθος πυροτέχνημα.
******
Σορρυ που είναι μικρόοο:(
ελπίζω να σας άρεσε:)
(* λιγότερα από 10 κεφάλαια πριν το τέλος ομγ *)
ΕΠΊΣΗΣ AGAIN ON TOP OF ALL
συνεχίζουμε σταθερά να είμαστε #1 θεσηηηηηη κξεηρλνχρη
Ψηφίστε, κομμεντάρετε καταπληκτικά σχόλια όπως πάντα χεχ και διαδόστε!!!
YOU ARE READING
Schizophreny In Love l.t
Mystery / ThrillerΗ σχιζοφρένεια είναι μια ψυχική διαταραχή που συχνά χαρακτηρίζεται από μη φυσιολογική κοινωνική συμπεριφορά και την αποτυχία να αναγνωρίσει τι είναι πραγματικό. Τα κοινά συμπτώματα περιλαμβάνουν εσφαλμένες πεποιθήσεις, ασαφείς ή σύγχυση σκέψης, ακου...