Με τραβάει πάνω του με τόση δύναμη που σχεδόν πονάω όταν το σώμα του συγκρούεται με το δικό μου κάνοντας με να χάσω την αναπνοή μου. Τα χέρια του να τρυπώνουν κάτω από την μπλούζα μου χαιδεύοντας απαλά την κοιλιά μου και σιγά σιγά να ανεβαίνει καθώς σκύβει και τα χείλη του αγγίζουν ευγενικά την βάση του λαιμού μου στέλνοντας ένα δυνατό ρίγος σε όλο μου το σώμα αφηπνίζοντας ένα ξεχασμένο πάθος και μια λαχτάρα που είχα καιρό να αισθανθώ και καλωσορίζω το αίσθημα του κλείνοντας τα μάτια και ρίχνοντας το κεφάλι προς τα αριστερά για να έχει περισσότεροι πρόσβαση. Τα χείλη του αφήνοντας πολλά υγρά φιλιά καταμήκος του λαιμού μου νιώθω το χέρι του πάνω από το στήθος μου και το άλλο πίσω στη μέση μου. Όταν τα χείλη του φτάνουν πίσω από το αυτί μου μου ξεφεύγει ένα ελαφρύ βογγητό και νιώθω τα χείλη του να έχουν σηκωθεί σε ένα αχνό χαμόγελο πριν έρθει μπροστά από το πρόσωπο μου και μου φιλήσει την μύτη για να ανοίξω τα μάτια μου. Παίρνοντας γρήγορες και κοφτές ανάσες το βλέμμα του με αναστατώνει ακόμα πιο πολύ. Μου σηκώνει τις άκρες της μπλούζες μου τα μάτια του ακόμα κλειδωμένα στα δικά μου και τον ευκολύνω σηκώνοντας τα χέρια μου. Όταν το ύφασμα αφαιρεθεί του παίρνει μια στιγμή έτσι ώστε τα μάτια του να τρέξουν πάνω στο ημίγυμνο κορμί μου κάνοντας με να κοκκινίσω. Τον βλέπω να χαμηλώνει σιγά σιγά έτσι ώστε να είναι στα γόνατα το πρόσωπο του γυρισμένο σε εμένα σαν να ζητάνε άδεια και η τρεμάμενη ανάσα μου και η ανατριχίλα που μου δημιουργούν η ζεστές ανάσες του που χτυπάνε στο κάτω μέρος της κοιλιάς μου εκεί που τελειώνει η φόρμα το παίρνει ως ναι και τα χείλη του φιλούν δίπλα από τον αφαλό μου κάνοντας με να δαγκώσω τα χείλη μου για να μην αναστενάξω από την επαφή. Μετά φιλά κάτω από το αφαλό κάνοντας με να σηκωθώ στις μύτες τον ποδιών μου τα τα χέρια του να αρπάξουν τους δύο μηρούς μου για να με κρατήσει σταθερή. Και όταν πλησιάζει για να ξανά φιλήσει το ίδιο σημείο ακούμε την πόρτα και απομακρύνομαι από εκεί για να μαζέψω την μπλούζα μου που μόλις φοράω με εγκλοβίζει ανάμεσα από τα χέρια του και το πρόσωπο του τόσο κοντά που οι μύτες μας αγγίζονται και τα χείλη μας έχουν απόσταση μερικών χιλιοστών κάνοντας με να κλείσω τα μάτια μου.
Λ - Δεν τελείωσε αυτό.., λέει σιγανά πριν κάνει πιο πίσω και ανοίγω τα μάτια μου βλέποντας τον να αλλάζει γνώμη και έρθει να συγκρούσει τα χείλη του πάνω στα δικά μου κάνοντας με να νιώσω εκρήξεις μέσα στο στομάχι μου και όταν τραβιέται μια αίσθηση νίκης έχει κάτσει στο κάτω μέρος του στομαχιού μου καθώς παίρνω βαθιές ανάσες για να ηρεμήσω πριν βγω από το δωμάτιο με αυτόν πίσω, ξανά κλειδωμένο.
Σ - Βαν!
Δεν της απαντάω απλά πάω στο σαλόνι και κάθομαι δίπλα της αναστενάζοντας.
Σ - Τι ήθελε;
Β - Τίποτα Στεις.. Τίποτα, της χαμογελάω και ανοίγω την τηλεόραση.
****
χαχαχα συγγνώμη για αυτό:')
Σε όποιον αρέσει η ποίηση θα γράψω εδώ:)
YOU ARE READING
Schizophreny In Love l.t
Mystery / ThrillerΗ σχιζοφρένεια είναι μια ψυχική διαταραχή που συχνά χαρακτηρίζεται από μη φυσιολογική κοινωνική συμπεριφορά και την αποτυχία να αναγνωρίσει τι είναι πραγματικό. Τα κοινά συμπτώματα περιλαμβάνουν εσφαλμένες πεποιθήσεις, ασαφείς ή σύγχυση σκέψης, ακου...