Ούτε καν που σκέφτομαι το χάπι. Ναι μεν καταλαβαίνω πως το σκέφτηκε η Στεις γιατί με είδε να φρικάρω λίγο αλλά και στην ελάχιστη πιθανότητα να πιάστηκε παιδί δεν θα το σκότωνα ποτέ. Καλύτερα να γεννηθεί και αν δεν το θέλω να το πάρει κάποιος που θα το αγαπήσει όπως ένας βιολογικός γονιός.
Λ - Τι σκέφτεσαι;, τα δάχτυλα του απομακρύνουν μια τούφα από το πρόσωπο μου και την βάζει πίσω από το αυτί μου. Του χαμογελάω και για πρώτη φορά μας φαντάζομαι με ένα μικρό στην αγκαλιά. Και τότε μου έρχεται το όνειρο που είδα λίγο πριν μπω νοσοκομείο. Σαν.. Σαν να ήταν προγραμματισμένο να γίνει.. Και να που σκέφτομαι πάλι ασυναρτησίες.
Β - Εμάς με ένα μωρο στα χέρια, κοιτάω τα χείλη του και μετά ξανά τα μάτια του παίζοντας με τα δάχτυλα του.
Λ - Μμμ πως θα σου φαινόμουν μπαμπάς;
Γελάω ελαφρά και τον φιλάω πεταχτά.
Β - Ο καλύτερος πατέρας, μετακινούμαι έτσι ώστε να ξαπλώσω το κεφάλι μου πάνω στο στέρνο του καθώς το χέρι του ασυναίσθητα τυλίγεται γύρω μου και ακουμπά την κοιλιά μου.
Β - Θα ήθελες αγόρι ή κορίτσι;
Λ - αγόρι φυσικά, γελάει και μου χαϊδεύει την κοιλιά με τα δάχτυλα του καθώς το χέρι μου πάει πάνω από το δικό του.
Β - Γιατί αν ήταν κοριτσάκι τι;!, γελάω και του χτυπάω ελαφρά το χέρι.
Λ - Σε ποιον θα μάθω να παίζει μπάλα και να ρίχνει πανέμορφες κοπέλες σαν την μητέρα του;, μου φιλάει τα μαλλιά και χαμογελάω.
Β - Δεν είναι τίποτα σίγουρο ούτως η άλλως- σταματάω απότομα όταν νιώθω έναν γνωστό πόνο στη μέση και παράλληλα κάτω στη κοιλιά μου. Σηκώνομαι απότομα από το κρεβάτι και τρέχω στο μπάνιο πονόντας ακόμα πιο πολύ. Ο Λουί να τρέχει από πίσω μου αλλά να κλείνω την πόρτα πριν φτάσει και να κλειδώνω.
Λ - Βανεσα όλα καλά;
Β - Ναι ναι απλά.. Περίμενε.
Κάθομαι στη τουαλέτα και κατεβάζω το εσώρουχο μου για να δω αίμα. Περίοδος. Ωραία. Αλλάζω γρήγορα και πλένω τα χέρια μου πριν ξανά ανοίξω την πόρτα για να βρω έναν ανήσυχο Λουί από έξω.
Λ - Τι έγινε;
Β - Μου ήρθε περίοδος.., λέω με ελαφριά απογοήτευση καθώς το χέρι μου πάει πάνω από την κοιλιά μου ξανά.
Λ - Χέυ δεν πειράζει.. Ακόμα καλύτερα.. Την επόμενη φορά θα το έχουμε στόχο μας απλά, με αγκαλιάζει, τα χέρια του κλείνοντας με προστατευτικά από τα πάντα, το πρόσωπο μου στο στέρνο του. Φιλάω το λεπτό ύφασμα πριν τραβηχτώ και τον φιλήσω πεταχτά.
Β - Αχχ αύριο έχω δουλειά, τον τραβάω στο κρεβάτι αλλάζοντας θέμα.
Λ - Αύριο θα ψάξω και εγώ για δουλειά, πηδάμε σαν παιδιά στο κρεβάτι μας και σκεπαζόμαστε.
Β - Αλήθεια;
Λ - Ναι αλήθεια.. δεν θα δουλεύεις μόνο εσύ., μου τσιμπά το μάγουλο και του δαγκώνω το χέρι παιχνιδιάρικα.
Β - Και για τι δουλειά θα ψάξεις;
Λ - Καληνύχτα Βαν, μου αλλάζει το θέμα και μου γυρίζει πλάτη κάνοντας με να γελάσω.
Β - Καληνύχτα Τόμμο
Λ - Πως με είπες;,γυρίζει απότομα.
Β - Τόμμο;, λέω καθώς διστακτικά.
Λ - Μμμ μου αρέσει, μου χαμογελάει και του χαμογελάω πριν τα χέρια μου πάνε γύρω από την κοιλιά του και πάω πιο κοντά του αγκαλιάζοντας τον, το κεφάλι μου στον λαιμό του και τα πόδια μου μπερδεμένα με τα δικά του, ξεχνάω για την μικρή απώλεια και την απογοήτευση καθώς τα βλέφαρα μου σφραγίζουν και ο ύπνος επικαλείται για κάποιο χαρούμενο όνειρο.
******
ΑΩΩΩΩΩΩΩ! ΤΙ ΓΛΥΚΌΟΟΟ ΚΑΙ ΤΑΥΤΌΧΡΟΝΑ ΠΙΚΡΟ:(
αλλά τίποτα δεν έχει τελειώσει ακόμα τίποτα απολύτως!
Ψηφίστε, Κομμεντάρετε γνώμες και διαδώστε την εάν μπορείτε!
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΏΩΩ ΠΟΥ ΣΥΝΕΧΊΖΕΤΑΙ! :)
YOU ARE READING
Schizophreny In Love l.t
Mystery / ThrillerΗ σχιζοφρένεια είναι μια ψυχική διαταραχή που συχνά χαρακτηρίζεται από μη φυσιολογική κοινωνική συμπεριφορά και την αποτυχία να αναγνωρίσει τι είναι πραγματικό. Τα κοινά συμπτώματα περιλαμβάνουν εσφαλμένες πεποιθήσεις, ασαφείς ή σύγχυση σκέψης, ακου...