Stałam przy basenie, czekając na Michaela. Westchnęłam cicho. W zasadzie nie byłam na niego zła o to co było między nim, a Susanne, ale mógł mi o tym powiedzieć. No i wkurzył mnie Ashton, więc wyszło na to, że jestem za coś/na coś bardzo wkurzona.
Odwróciłam się, dostrzegając chłopaka zamykającego drzwi. Podszedł do mnie, zatrzymując się naprzeciwko w niewielkiej odległości. Jego oczy błyszczały się od alkoholu i długo nie pozostały na poziomie moich. Powiódł wzrokiem niżej, do moich piersi.
- Mike? – zamrugał szybko, znów podnosząc wzrok. – Jest coś czego mi nie powiedziałeś?
- To zależy o co Ci chodzi. Nie streściłem Ci całego życiorysu więc nie wiem.
- Coś związanego z dziewczynami? – zapytałam. Zmrużył lekko oczy i wydął usta co wyglądało jednocześnie zabawnie i uroczo.
- Nie jestem pewien? – przechylił głowę na bok.
- Susanne? Mówi Ci to coś?
- Oh... oh! Chodzi Ci o to, że z nią sypiałem?
- Tak.
- I co w związku z tym?
- Nie powiedziałeś mi?
- Nie znaliśmy się jeszcze.
- To przyjaciółka mojej siostry, więc oczywistym jest to, że będę ją spotykać? Do cholery powinieneś mi o tym powiedzieć! Wiesz jak się czułam, kiedy Leen powiedziała do Su, że ta wie coś na ten temat, sugerując tym, że łączyło was coś więcej? Do tego wciąż utrzymujecie kontakt.
- Przyjaźnimy się – wzruszył ramionami. – Nie sypiam z nią. Tylko rozmawiamy od czasu do czasu, czy wyskoczymy na kawę. Co w tym złego?
- Nic.
- Więc o co Ci chodzi?
- O to, że chciałabym wiedzieć o takich rzeczach od Ciebie?
- Przepraszam – powiedział, podchodząc bliżej, a jego dłonie znalazły się na moich biodrach. – Wyglądasz cholernie seksownie, mała – pochylił się.
- Nie – przyłożyłam palec do jego ust. – Nic z tego. Wciąż jestem zła.
- Jak bardzo? – uśmiechnął się zadziornie.
- Trochę.
- Tylko trochę?
- Takie duże trochę.
- To wciąż tylko trochę, skarbie – złączył nasze usta, a ja oddałam pocałunek, obejmując ramionami jego kark i stanęłam na palcach. – Następnym razem nie rób takiej dramy.
- Nie zamierzałam, to przez Asha – mruknęłam. – Chociaż skrycie liczę na Lashtona – zaczął się śmiać.
CZYTASZ
Tell me I'm the one • M.C
Hayran Kurgu•Tell me I'm the one• sequel I hate that I want you, skupiający się na wątku Michaela i Vivianne :) Czytanie pierwszej części nie jest konieczne :) #11 w Fanfiction - 14/04/16 #8 - 26/04/16; 29-30/04/16 © 2016 by thebigblueyes