Konečně už jsem seděla! Ani byste nevěřili, jak dlouho to trvá, než dojdete do té pitomé učebny.
Vstoupila jsem a málem jsem vyzvracela tu malou porci oběda, kterou jsem snědla.
Obličej toho hnusáka na několika obrazech a fotkách jsem fakt vidět nemusela. Stačilo mi, že ho budu muset vídat několikrát v týdnu.
Sedím v lavici s Pansy. Ta jediná mě k sobě pustila. A to jsem jí na začátku prvního ročníku nenáviděla. Přece jen, vtírala se Malfoyovi hned, jak jsme byli v lodičkách. Kdo ví, jestli se k němu nelísala už v kupé.
Ten debil má už pět minut zpoždění. Asi to zabalím a půjdu do společenské místnosti si číst.
Už jsem se zvedala, když v tom se otevřely dveře. Všichni rázem ztichli a já čekala, co ten frajírek vypustí z pusy. Heh..
"Dovolte mi, abych vám představil nového učitele obrany proti černé magii. Mě." no nekecej, na tohle bychom fakt nepřišli..
Wow, to byl stěr, 1:0 pro mě!
Koukla jsem se na vedlejší lavici, kde seděl Harry s Ronem. Jejich výrazy byly opravdu k popukání. Nikdo neumí lepší zhnusený pohled než Weasley.
"Zlatoslav Lockhart, nositel.." a dál už jsem neměla náladu jej poslouchat. Nakonec se usmál, ale tak strašně falešně až křečovitě, až jsem vyprskla smíchy.
Nikdo kromě Rona s Pansy to naštěstí neslyšel a ty kačeny se na něj obdivně koukaly.
Všimla jsem si i Hermiony, která ho přímo žrala pohledem. A to jsem si myslela, že ona je rozumná.
Kreslila jsem si po lavici (nikdy jsem nebyla tak nezodpovědná, abych nedávala pozor, ale když on mě tak nudil!), když jsem slyšela jednoho z Nebelvíru.
"Cornwallští rarachové!" zasmál se. A ostatní s nimi. Já jen nechápala, proč se smějí. Oni nevědí, jací to jsou lumpové? Pod stolem jsem si chytla hůlku, protože jsem moc dobře věděla, co ten magor udělá.
"Uvidíme, jak si s nimi poradíte." a klec otevřel.
Rarachové začali dělat hrozný nepořádek a našemu "učiteli" nějak šikovně sebrali hůlku.
Ostatní už z učebny utekli, zůstala jsem tu jen já s "triem".
"Vy čtyři pochytáte zbytek a dáte je zpátky do klece." nervózně se zasmál a zmizel ve svém kabinetu.
No to snad ne?! Co to je za chlapa!
Ti tři si ani mé přítomnosti nevšimli.
"Co budeme dělat?" zaskučel Ron.
Neváhala jsem a vyzdvihla jsem ruku s hůlkou do vzduchu a zakřičela: "Imobilus!!" všichni rázem znehybněli.
"Díky, Nancy!" řekla udýchaně Hermiona.
Podívala jsem se na Nevilla a povzdechla si spolu s ním.
"Proč vždycky já?"
Pak jsem mu s ostatními pomohla dolů z lustru, kde byl zavěšený. Chudák.
***
Seděla jsem na lavičce venku a četla si novou knihu, kterou jsem si půjčila ve zdejší knihovně.
Kolem mě procházel zmijozelský famfrpálový tým a já se zamračila. Neměli mít trénink až ve čtvrtek?
Na scéně se objevilo nebelvírské družstvo a já věděla, že to zase neskončí dobře. Jako vždy.
ČTEŠ
Zrádcova dcera {HPFF} ✔ *probíhá korekce*
Fanfiction"Raději bych zemřela než být nadále tvou dcerou." ×HARRY POTTER FF× !Některé věci nebudou přímo podle knih nebo filmů, jedná se o fanfikci, takže vše nebude podle předlohy.! 12.2. 2017 - #3. v katerogii Fanfikce ♥