CHARACTER ASK

3.1K 190 91
                                    

Předem chci poděkovat za všechny otázky, které jste napsali! ☺ Nebudu zdržovat a jdeme na to.

Otázky od Venddyy :

Pro Harryho: Ginny x Nancy a prosím tě, vynechej kecy o tom, jak máš každou rád jinak!

Právě jsi mi sebrala mou odpověď! No, dobře. Pokud bych to měl vzít kolem a kolem, tak bych byl pro Nancy.

Pro Nancy: Bereš ten 'vztah s Harrym jako chybu, poučení nebo naopak, že jsi udělala správně?

Můj, jak si sama řekla, 'vztah' byl podle mě přínosem. Chybami se člověk učí, ale i tak si myslím, že oba jsme měli stejný podíl v tom, že nám to prostě neklapalo. Rozhodně nelituji, Harry je fajn kluk.

Pro Rema: A co ty, chlape?:-D Jak se máš? Co děláš? Jak to zvládáš- jako toho Siria..Jo a! Jsi nejlepší postava! Všude! Hehe

Abych byl upřímný, cítil jsem se strašně. Do teď se tak cítím, ale to, že mne potřebuje mnoho osob, mi nedovoluje se hroutit. A co dělám? Snažím se nestresovat, protože mi Nancy několikrát neodepsala na dopisy. Doufám, že ji došly..

Otázky od LaraLioness :

Pro Harryho: Cítíš ještě něco k Nancy? (nemyslím tím žádnej "sourozeneckej vztah" ani jiný pindy, ty víš, jak to myslím)

Pravda je, že ano. Pořád k ní něco cítím, ale nejsem si jistý, jestli je to opravdové. Musím však jít dál. Přesně, jak to chtěla Nancy. Zapomenout na to, jak sladce chutnají její rty. Na vše.

Pro Petera Pettigrewa: Máš aspoň trochu rád Nancy?

Ehm..kdysi tam možná něco bylo, ale to už bude asi pryč. Připomíná mi Lauren a to mě více deptá. Ještě, když mohla za její smrt! Je to slabá holka, která neumí držet pusu..

Pro autorku: Proč Nancy cítila v tom lektvaru vanilku?

Ráda bych to prozradila, ale potom byste přišli o překvapení. ☺

Pro Nancy: Koho bereš jako otce víc? Rema nebo Severuse?

Přes to všechno, tu byl Severus jako první. Učil mne a já mu za to děkuji. Zastával takovou tu roli táty, který se vás snaží naučit vše. Remus však byl více emoční, pomáhal mi se ve vším vyrovnat. I tak je mi více blízký Severus.

Pro Harryho: Koho by sis vybral? Ginny nebo Nancy?

Asi to bude znít hnusně a doufám, že mě teď ani jedna neslyší. Vybral bych si Nancy. Je pro mě důležitá, byla tu dřív a rodina drží při sobě. Partnerky odejdou, blízcí však ne.

Otázky od Lil_psycho_monster:

Pro Nancy: Je možné, že by u tebe měl Draco šanci?

Možná ano. Možná ne, záleží, jak by se choval. Někdy mi přijde, že ho vůbec neznám, a pak o svých citech k němu pochybuji.

Pro Draca:

Co cítíš k Nancy?

Nikdy jsem nebyl dobrý k vyjadřování svých citů, proto mi to dlouho trvalo, než jsem si uvědomil, co přesně za cit to je. Nancy je pro mě jako vzduch, bez kterého nemůžu žít.

Co sis myslel před i potom, když jsi na Nancy poslal Crucio?

Předtím jsem se ji mlčky omlouval, nechtěl jsem aby to za mě udělala 'teta'. Přeci jen všichni víme, jaká je. Možná, že mi nedošlo, že tím ji ublížím i víc. Když mě pak Severus 'probral' , byl jsem v šoku. Třásla se a já to ani nevnímal! Připadám si jako zrůda. Poté se mě bála! Mne! Toho, u kterého by se měla cítit v bezpečí..

Zrádcova dcera {HPFF} ✔ *probíhá korekce*Kde žijí příběhy. Začni objevovat