K A P I T O L A 63.

3.6K 260 15
                                    

Nevnímala jsem okolí, ale děkovala jsem Hermioně a Ginny, že mě vzaly k sobě do kupé. Harry s Ronem si k nám později přisedli. Pokývala jsem jim jen na pozdrav, a pak pozorovala krajinu a přemýšlela nad deníkem. 

Co se sakra stalo? Co otci řekl Malfoy? A proč neutekla pryč, když mohla? Myšlenky se mi honily hlavou a všechny ty možné scénáře mě nenechávaly chladnou. 

"Nancy, netrap se. Ty tu bolest překonáš, jsi silná!" pohladila mě po rameni Mia a já se smutně pousmála. Ginny se zasmála. 

"Ale no tak! Moje facky si taky zmákla," hihňala se a já protočila očima, avšak pořád jsem se usmívala. Hermiona zalapala po dechu.

"Weasleyová! Nebudeš mi mlátit kamarádku!" vzala obal od čokolády a hodila jej po ní. Vykulila jsem oči a Ginny se mnou. Takové 'neslušné' chování jsme od Mii nečekaly. Propukly jsme všechny v smích. Brzdění vlaku nám vyrušilo z pohodové chvilky.

Zvedla jsem se, upravila si kravatu a povzdechla si. Vystoupili jsme společně z vlaku, poté jsem projela pohledem každého z nich. Zarazila jsem se, když tu nebyl Harry. 

"Lidi, kde je ten střapatý trouba?" zeptala jsem, ale oni jen pokrčili rameny. Tohle se mi vůbec nelíbilo. Jakmile mi Hermiona oznámila, že šel s neviditelným pláštěm pryč, napadla mě jen jediná možnost, kam by šel. 

Ginny na mě volala, kam běžím, ale já jsem neodpověděla. Věděla jsem, že za mnou nepůjdou. Vyběhla jsem těch pár schůdků zpátky do vlaku a uháněla jsem a hledala jsem někde toho blba. Prudká rána mě přinutila konečně koukat na cestu. S otevřenou pusou jsem hleděla na Draca. 

"Dávej pozor!" vykřikl a hnal se pryč. Nepodíval se, koho srazil, ale jeho slova zabolely. Vím, že se takhle k ostatním choval, avšak myslela jsem, že se trochu změní. Zakroutila jsem nad jeho chováním hlavou a neváhala jsem a šla tou samou cestou, odkud přišel. 

Otevřela jsem dveře od jednoho z vagónů. Byla jsem zmatená. Nikdo tu nebyl. Vešla jsem tedy dovnitř. Vyjekla jsem, když jsem o něco zakopla. Zanadávala jsem si potichu a podívala se zblízka, o co jsem sletěla. Dala jsem před sebe ruku a chtěla předmět nahmatat, ale temná látka mě zarazila. Strhla jsem ji a vyděšeně si přiložila dlaň na ústa. 

"Panebože, Harry!" vytáhla jsem hůlku a omlouvala se mu za Draca. Nevím, o co tu šlo, nechtěla jsem to teď vědět. Vysvětlit mi to může potom. 

"Díky," zamumlal, jakmile jsem jej rozmrazila a on byl schopen se znovu hýbat. Vzal si svůj neviditelný plášť -pokud jej někdo neukradl- a postavil se na nohy. Přijala jsem jeho ruku a pomohl mi do stoje. 

"Moc mne to mrzí, já nevěděla-" dal mi ukazováček na rty, tím mě donutil zmlknout. Zamračila jsem se, když mě pohladil po líci. Došlo mu, co se mi teď honí hlavou a svůj prst i dlaň stáhl. 

Otočila jsem se za zvukem otevírajících dveří a zaraženě jsem sledovala blondýnku v mém věku, která mi byla povědomá. Hledala jsem v paměti, ale nenašla jsem s ní žádnou spojitost. Klidně se usmívala a naznačila nám, že musíme vypadnout. 

Následovaly jsme ji a s hrůzou v očích jsem se koukala, jak kočáry jsou pryč. Všechny už musely být obsazené a kdo ví, jak velké máme zpoždění. Došly jsme až k bráně, kterou 'hlídal a strážil' profesor Kratiknot. Opodál stál Draco, jeho kufry a Snape k němu promlouval. 

Oba poznali, že je někdo sleduje, proto se naším směrem otočili. Nebyla jsem jediná, kdo se koukal. Harry i ta dívčina taky. 

"Máš něco na ksichtu, Pottere!" zakřičel se smíchem. Podívala jsem se na jeho tvář, na které měl stopy krve. Chtěla jsem vytáhnout kapesník, ale dívka byla rychlejší. Usmála se na mě, když si všimla, že jsem vyndala ruce z kapes po úmorném hledání. 

"Dík, Lenko," řekl Harry mezitím si utíral krev. Můj zrak se zasekl na tváři té dívky. Lenka..kde jsem to jenom slyšela? 

'Najednou ke mně natáhla ruku a milým hlasem pronesl: "Lenka Láskorádová, těší mě."

Její pravačku jsem přijala se zamumláním mého vymyšleného jména u Madame Malkinové'

Proboha! 

"My se známe, že?" řekla, když spatřila, jak na ní zírám. Pomalu jsem přikývla a zhluboka se nadechla, abych pronesla svou omluvu. 

"Řekla jsem ti špatné jméno. Omlouvám se, ale bála jsem se svého jména. A taky toho, jak bys zareagovala." přiznala jsem tiše a teď to byla ona, kdo přikývl. Mávla nad tím rukou se slovy, že to chápe. Zbytečně jsem se prý strachovala, ale je škoda, že jsme opravdu neskončily ve stejné koleji. 

Harry byl celou dobu potichu, ale s úsměvem pozoroval, jak dobře si s Lenkou rozumím. Obě jsme se křenily a málem jsme si sedly ke společnému stolu. Zamávala jsem ji se smíchem a šla si sednou vedle Bee, která ruce držela mrkev. 

Jakmile mě spatřila, zvedla se a mířila na mě tou oranžovou zeleninou. 

"Ty!," vyjekla a všichni ztichli. V duchu jsem jí s ironií děkovala, že mi zase bude dělat scénu přede všemi. Měla jsem Beu ráda, byla jako moje sestra, ale věděla, že nesnáším pozornost ostatních. 

"Jak se opovažuješ se tu rok neukázat! Ani jsi mi nenapsala! Málem jsem umřela strachy a ty si tu teď s úsměvem nakráčíš," mračila se a to bylo poprvé, co jsem ji viděla takhle rozčílenou. Přešla ke mně blíž a rychle mě vtáhla do její náruče. Na své košili jsem pocítila její slzy.

"Jsi pako," zamumlala jsem ji do vlasů a ona se rozchechtala. Trhalo mi to uši, ale její smích mi pčišel vtipný, proto jsem se rozesmála taky. 

"Já vím. Večer mi vše povíš, jasný?" odtrhla se ode mne a rozcuchala mi vlasy. Zasalutovala jsem. Otočila se k ostatním a dala si ruce v bok. Čekala jsem, co zase vymyslí. 

"Co čumíte?" 

Trefila jsem se dlaní do čela a stáhla ji dolů na lavičku. Do pusy jsem si dala mrkev a potichu jsem špitala ke studentům i učitelům omluvy, že to tak nemyslela. Byla jsem rudá, jak rak. Ignorovala jsem jejich pohledy a pustila se do jídla. Spokojeně jsem zavřela oči. Tohle mi chybělo!

"Už pojez a pojď!" řekla mi do ucha Bea a já sebou cukla. S povzdechem jsem vstala a šla s ní ke společenské místnosti. 

"Počkej, doženu tě pak," vzkázala jsem jí a hnala se za Dracem, který právě zacházel za roh. Jeho chování mi musel vysvětlit. 

Moje srdce bylo po našem rozhovoru rozlámané a já se bála, že už jej nikdo neslepí. 

------------------------------------------------------------------------------------

Tadá! Co bych pro vás neudělala! :D 

Takový dáreček k novému roku ☺♥ 

-N. xx

Zrádcova dcera {HPFF} ✔ *probíhá korekce*Kde žijí příběhy. Začni objevovat