K A P I T O L A 32.

5K 336 36
                                    

POHLED TŘETÍ OSOBY:

Mezitím co Nancy bojovala s mozkomory, někdo další měl problém. Potýkal se s těsnými pouty, které svazovaly jeho zvířecí tělo. Peter Pettigrew se musel vypořádat se zaklínadlem, jenž na něj vyslala jeho vlastní krev. 

Cítil, jak se mu špatně dýchá. Byl naštvaný, ale hluboko v mysli jej hřál pocit, že jeho dcera by byla skvělá ve službách Pána zla, pokud by se vrátil. 

Svými krysími zuby se prokousával, v pozadí slyšel vytí kamaráda z dětství. Bylo mu to jedno, hlavní bylo vypadnout. 

Sice mu to trvalo několik dalších minut, ale byl volný. Dal se na útěk a díky tomu, že byl tak malý, mohl vidět okolní lidi, avšak oni jej ne. Nedivil se ani když spatřil mladého hocha, který se utíká k Vrbě mlátičce. 

V duchu mu nadával do blbců. Věděl moc dobře, proč se schválně vydává do nebezpečí. Bylo to kvůli Nancy, kterou skrytě měl rád. Byl to také první dobrý skutek, který se Draco Malfoy chystal dobrovolně udělat. Pro svou sladkou Nancy.

Přímo před stromem pořád stáli Ron s Hermionou s netrpělivým Snapem a nervózním Harrym. Všichni se o ni báli. Nevěděli, co mají udělat a Harry, který se vždy dostával do nebezpečných situací, musel jednat hned, než bude pozdě. 

Stiskl v pravé ruce hůlku a vydal se přesně tím směrem, kterým se vydala i ona. Srdce ho vedlo samo. Dostal se až na louku, ale nikde nikdo. Marně se rozhlížel kolem, kdy uviděl zvláštní slabé světélko. Tušil, že to byla Nancy, jež se snažila vyčarovat Patronovo zaklínadlo. 

Neotálel a vyrazil ku předu. Světlo se pomalu ztrácelo a mráz mu způsoboval husí kůži. Rychle seběhl dolů a šikovně přistál na zádech. Zaskučel, ale okamžitě se přibližoval k ní a Siriovi. Oba pomalu ztráceli vědomí.

Snažil se najít jakoukoli vzpomínku, která by je všechny ochránila, ale nenašel ji. Mozkomorové si po chvíli všimli i jeho. Zaútočili na něj a on slyšel, poslední pokusy Nancy o vykouzlení patrona. 

Zklamal. Zklamal ji i ostatní. Když byl na pokraji zhroucení, uviděl na druhém břehu osobu, jenž držela v ruce svou hůlku a osvítila celý prostor a zaháněla pomocí kouzla všechny ty nestvůry. 

Neviděl tomu člověku do obličeje, byl si však jistý, že to byl chlapec. Urychleně se připlazil k Nancy a chytil ji za ruku. Byla studená jako led a její tvář byla bledší než obvykle. 

Jakmile se jí dotkl, pronesla jméno mladíka, kterého přímo nesnášel a v té chvíli jej nesnášel mnohem víc. Osten žárlivosti se zabodl do jeho srdce, ale už nebyl čas o něčem takovém přemýšlet. 

Padl na zem a stejně jako dívka po jeho boku omdlel. 

Uběhlo několik minut, když se u jezera objevil Snape. Jeho černý plášť byl pokrytý bahnem a jeho vlasy byly rozházené. 

Hned jak uviděl scénu před sebou, musel si potichu zanadávat. Máchl svým kouzelným proutkem a najednou se vedle něj vznášela tři lehátka. 

První přešel k dívce, kterou si vzal do náruče. V duchu si opakoval, kdy mu stihlo tohle děvče přirůst k srdci. Možná to bylo tím, jak moc byla podobná jeho kamarádce z mládí. Nebo si možná pamatoval na slib, který dal Lauren ještě před tím, než skončila škola. 

Položil ji opatrně na lehátko, které se pod její vahou prohnulo. Dekou zakryl celé její tělo. Byla prochladlá a třásla se. Se zimou to však nemělo nic společného. Zase se jí zdály noční můry. 

Pottera pouze odlevitoval na lehátko, stejně jako Siriuse Blacka. 

"Ta holka se kvůli tobě málem zabila, Blacku. Doufám, že si to uvědomuješ," vyplivl, když se postavil před něj a sledoval jeho bledou a poškrábanou tvář. Nemohl mu však odpovědět. Byl na tom stejně bídně jako Nancy. Oba bojovali o svůj život. A oba zatím značně prohrávali. 

Zrádcova dcera {HPFF} ✔ *probíhá korekce*Kde žijí příběhy. Začni objevovat