İyi okumalar...
(Alec)
Brad beni sarsıp Cecelia'nın bayıldığını söylediğinde yavaşça gözlerimi açtım.
Planım kusursuz ilerlemişti.
Büyülerin bu kadar etkili olacağını umuyordum ama beklentim çok yoktu doğrusu.Güçlerini istediklerinde en azından itiraz eder sanıyordum ama yanılmıştım.
Ayağa kalkıp üzerimi silkeledim hızla."Brad. Götür onu buradan."
Thomas kolyeyi boynundan çıkardığında Brad hızlı koşma gücünü kullanıp onu okula götürmek için kucağına alarak depodan çıktı.
"Kalbinde kötülük olmayan bir kıza başından beri tonlarca yalan söylediğin yetmiyormuş gibi şimdi de hayatıyla oynadın."
"Kapat çeneni Archie. Babamı geri getirmek için yaptığımı biliyorsun."
"Baban mı? O kız sana aşıktı Alec."
Archie ve çocuklar Cecelia'yı kendime büyü ile aşık ettiğimi bilmiyorlardı. Bu yüzden bozuntuya vermedim.
"Babası babamı öldürdü Archie!"
"O babası gibi değil. Senin için gözünü kırpmadan güçlerinden vazgeçti! Neden babasının hatasını ona çektiriyorsun?"
"Yeter!"
İkimiz de sesin geldiği yöne doğru döndüğümüzde amcamı görüp konuşmayı kestik.
"Amca ben de kolyeyi getirecektim şimdi."
"Biliyorum.Kız nerede?"
"Brad onu okula geri götürdü. Bizim dönmemize gerek yok artık değil mi?"
"Thomas hemen onunla konuş ve kızı buraya getirmesini söyle."
Merakla sordum.
"Neden?"
"Kızın tüm güçleri onda doğuştan var ve kolye hepsini almaya yetmiyormuş. Şu an kolyedeki güç işimize yaramayacak kadar az."
Thomas başıyla onaylayıp gözlerini kapatarak Brad ile iletişime geçtiğinde kaşlarımı çattım.
"Tamamdır, Brad geliyor."
Peki babam sonradan mı güçlerine sahip olmuştu? Eğer o da doğuştan çoğu yeteneğe sahip olsaydı tüm güçleri bana geçmezdi?
"Ne düşünüyorsun Alec?"
"Hiç, hiçbir şey..."
Bu konunun peşini bırakmayacaktım.
"Kız gelince oyuna devam edin. Alec sen de yüzündeki sahte yaraları sakın silme, senin gerçekten dayak yediğini sansın."
Başımla onayladığımda Thomas birkaç adım atıp tam yanımda durdu.
"Neden ona işkence edip tüm güçlerini almıyoruz?"
"Bunu isteyerek yapması lazım da ondan. Zorla yaparsa güçleri ters teper ve Alec'in babasını sonsuza dek kaybederiz."
Archie histerik bir gülüş atıp depoyu terk ettiğinde derin bir nefes aldım.
(Üçüncü şahıs gözünden)
Ortamda gergin bir hava vardı. Herkes bir süre sessiz kalmıştı. Brad kucağında Cecelia ile içeri girdiğinde Thomas ona telepati ile her şeyi açıkladığı için soru sormadan kızı yere bırakarak birkaç adım uzaklaştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yetenekliler Okulu
FantasyFANTASTİK içinde #1 Özelgüç içinde #1 YETENEK içinde #1 SİHİR içinde #1 Yıllarca ait olmadığınız bir dünya'da sahip olduğunuz birçok doğaüstü güçle yaşamak zorunda kalsaydınız, size verilen şans ile küçüklüğünüzden beri merak ettiğiniz esas gezegeni...