İtalik yazılan kısımlar geçmişten kesitler ve iç seslerdir.
İyi okumalar...Çıkış kapısına doğru Jessie'yi bulmak adına bakınmaya başlamışken omzumdan itildiğimi hissedip hızla sol tarafa dönmüştüm.
"Duyduğuma göre bebeğimin etrafında dolanıyormuşsun?"
Gerçekten ispiyonlamış mıydı beni?
"Ona kızamazsın, o seninle yıllarca çocuk büyütmüş olan harika varlık değil artık. Çık şu psikolojiden..."
Zihnime hak verdim o an. Ona kızamazdım...
"Sana diyorum sürtük-"
"Sürtük? Bence kelimenin anlamını aratmaya kalksak kaynakçada senin yedi sülalen çıkardı güzelim. Öyle olmasaydı kucaktan kucağa dolanıyor olmazdın."
Kız cümlem karşısında donup kalırken başka bir ses girdi araya.
"Sülale mi? Kim öğretti sana bu kelimeyi?"
Kaan'ın sesini duyduğumda hafifçe gülümseyip karşımda bakışları şaşkınlaşan kızdan çektim bakışlarımı. Jessie de Kaan'ın ardından gelip hemen yanımda durarak bir elini beline koymuştu. Bu herhangi bir saldırı durumunda ben de saldırmaya hazırım demenin başka haliydi anlaşılan. Kaan bizi giderek kendisine mi çevirmişti bana mı öyle geliyordu?
"Çok sevdiğim bir Türk arkadaşımdan birçok deyim öğrenmişliğim var."
Kaan başını hafifçe salladı.
Saçımda hissettiğim el ile şaşkınca kıza dönüp bağırdım."Lan?!"
Yüzüne tokat attığımda yere düşüşünü izleyip gözlerimi şaşkınca açtım.
Cazgır yanım ortaya mı çıkmıştı demin?
Hoşnutsuzca saçlarımı düzeltirken kızı süzen Kaan'ın sesi doldurmuştu yeniden kulaklarımı."Anlaşılan arkadaşın benim kafadanmış, hangi kelimeleri öğreteceğini iyi biliyormuş."
Kız şokla bana bakıyorken yanımıza gelen Klaus tarafından yerden kaldırıldığında bedenimi ele geçiren ufak çaplı kıskançlığı hissediyordum.
"Bela mısın kızım sen?"
Sinirle konuşurken tokat attığım kız şoktan çıkmış olacak ki elinden kurtulup üstüme atılmaya çalıştı.
"Seni öldüreceğim!"
Normalinden daha da sivrileşen dişleri ve tıslayışı ile bir iki adım geriledim.
"Hop! Yavaş ol bakalım."
Kaan önüme geçtiğinde kızın yüzündeki kızarıklıkların hızla geçtiğini görüp vampir olduğundan iyice emin olmuştum. Hadi Betix'ler okulu korumak adına ülkelerinden buraya gelmişti. Peki vampirler ne bok yiyordu burada?
"Ülkemden buraya kadar tokat yemek için gelmedim ben Klaus! Haddini bildir şuna!"
Kız resmen cırladığında göz devirip olanları şaşkınlıkla izleyen Jessie ile buluşturdum bakışlarımı.
"Senin hayal gücünü yerdim de yeni yemek yedim, tokum be güzelim."
Kaan neden yaşanan her şeyi hatırlıyormuş gibi beni koruyordu?
"Kaan?"
Klaus ve Kaan birbirine tehditkar bakışlar atıyorken seslenmem üzerine Kaan başını hafifçe bana çevirdi.
"Uğraşmana değmez-""Sizinle uğraşmamı istemiyorsanız sürtüğünüzü çekeceksiniz sevgilimin başından. Altına yatmaya fazla meraklı."
Kızın sesi yeniden kulaklarımı doldururken Jessie' in onun üstüne yürümesini umursamayıp bakışlarımı hızla Klaus ile buluşturdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yetenekliler Okulu
FantasyFANTASTİK içinde #1 Özelgüç içinde #1 YETENEK içinde #1 SİHİR içinde #1 Yıllarca ait olmadığınız bir dünya'da sahip olduğunuz birçok doğaüstü güçle yaşamak zorunda kalsaydınız, size verilen şans ile küçüklüğünüzden beri merak ettiğiniz esas gezegeni...