İyi okumalar...
Paul şaşkınlıkla Cecelia'ya bakarken ne yalan söyleyeceğimi düşünmeye başlamıştım bile..
Tamam Alec, sakin ol ve çaktırma.
Cecelia korku ile Paul'a bakarken Paul hipnoz olmuş gibi kıpırdamıyordu. Cecelia'ya doğru eğilerek kucağıma alıp hızla yatağa bıraktım."A-alec o..Onun burada-"
"Cecelia onlar aslında..."
Yalan makinasına döndüğümü daha önce düşündüğümü hatırlıyordum.
"David'i diriltmek isteyen adamları beni ve arkadaşlarımı etkisi altına aldığı için size öyle davrandık. Bizden korkmana gerek yok."
Evet, bunu söyleyen demin nefes aldığından şüphe ettiğim Paul'du.
Ona doğru dönüp minnet dolu bir bakış attıktan sonra Cecelia'nın ona inanmış olması dileğiyle tekrar önüme döndüm."Bebeğim Paul,Archie,Thomas ve Brad artık bizden. Amcam onları etki altından çıkarmayı başardı ,korkma lütfen."
"B-ben..."
Paul Cecelia'nın kekelemesi üzerine kaşlarını çattı.
"Alec, kekelemesi normal değil."
"Çok korktu Paul. Bir iki gün sonra düzelir."
Tereddütle başını sallayıp Cecelia'ya sahte bir gülümseme gönderdi ve odadan çıktı. Cecelia ise sadece boş bakışlar atmakla yetinmişti.
Aklında kendi ile bir savaş içine girdiğinden şüphem yoktu. Ona doğru eğilip alnına dudaklarımı bastırdım ve odadan çıkmak için ayağa kalktım."Alec l-lütfen yanımda kal."
Birkaç saniyelik iç çatışmanın ardından yatağa uzanıp ona sarıldığımda başını göğsüme koymuştu.
"Alec?"
Merakla mırıldandığında yanıtladım
"Efendim güzelim?"
"B-ben sana bir şey olacak-"
"Ben iyiyim. Artık benim için endişelenmeyi bırak lütfen."
Derin bir nefes aldı.
"Tamam."
"Uyu hadi."
"İ-iyi geceler."
Yarım saat kadar geçtikten sonra uyuduğunu belli eden düzenli nefes alışverişlerini hissedip yavaşça yanından kalkarak odadan çıktım.
Bizim çocuklara okuldan izin alıp burada kalmalarını söylemiştim. Aslına bakarsak hepimiz kayıtlarımızı dondurmuştuk.Cecelia hariç, Klaus'un arkadaşı onun için izin istemişti , annesi Megan'ın olanları öğrendiğinde deliye döneceğinden şüphem yoktu. Bir de babası vardı tabii.
Onun yıllar önce öldüğünü düşünüyorken hepimizi şaşırtmayı başarmıştı.
Etkileyici giriş yapmayı seviyordu anlaşılan.Toplantılarımızı yaptığımız odaya girdiğimde Archie hariç herkesin beni beklediğini gördüm. Tam nerede olduğunu soracaktım ki Brad konuştu.
"Mutfağın nerede olduğunu keşfetmeye gitti. Biz konuşalım, planları anlatırım ona daha sonra."
Onu başımla onaylayıp sandalyeye oturdum ve konuşmaya başladım.
"Bu iş oldukça canımı sıkmaya başladı, Maria'yı zaptedemiyorum artık. Öyle bir plan kurmalıyız ki kız isteyerek güçlerini vermeli."
Thomas biraz düşündükten sonra sırıtarak yeni planı anlatmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yetenekliler Okulu
FantasyFANTASTİK içinde #1 Özelgüç içinde #1 YETENEK içinde #1 SİHİR içinde #1 Yıllarca ait olmadığınız bir dünya'da sahip olduğunuz birçok doğaüstü güçle yaşamak zorunda kalsaydınız, size verilen şans ile küçüklüğünüzden beri merak ettiğiniz esas gezegeni...