Medya: Bölümü gören okuyucular temsili.
Bölüm sonundaki konuşmamı okumadan bitirmeyin bak 👀
Final bölümüne rekor yorum gelir miii?
Bölüm 4500 KELİME bence rekor yorum gelmeli zaten yani.Bir şeyleri yaşanmadan tahmin etmenin ya da görmenin sonuçlarını Tanrı bana cezalar vererek göstermişti. Artık yalnızca yaşamaya karar vermiştim...Sorgulamadan yaşamaya.
—
Kahin elinde tuttuğu gümüş detaylı, elmas işlemeli özel tacı bana doğru adımlayarak dikkatle başımın üstüne yerleştirdiğinde alkışlamaya başlayan Seltae halkına kısa bir bakış atıp utançla gülümsemiştim.
Bu ülkenin ne gibi sorumlulukları olduğunu ve bu sorumlulukların altından nasıl kalkmam gerektiğini bir yıl boyunca babamla ve sevdiklerimle öğrenmiş olmak büyük bir artıydı. Katlanamayacağıma inandığım acıların zamanla geçmeye başlayışı üzücü olsa da artık daha iyi hissedebildiğim için daha fazla odaklanabiliyordum etrafımda olup bitenlere."Seltae'nin resmi varisi Cecelia Oswant, yönetim için gereken bir yıllık eğitim sürecini tamamlamış bulunuyor."
Namjoon ve Mira herkesten daha önce alkışlamaya başladığında gülümseyişime engel olamadan tacımı düzelterek salonda bulunan herkese baş selamı vermiştim.
Yani artık tam anlamıyla kraliçe miydim?"Yaşasın kraliçemiz!"
Salondakilerin tezahüratı ile kahine hafif bir baş onayı yaptığımda gülümseyerek arkamda duran görevlinin elinde tuttuğu kutudan yeni bir taç daha çıkarmıştı.
"Kraliçenin ilk emri bu mu?"
Tacı gösterdiğinde tereddüt etmeden başımla onaylayarak olanlara anlam veremeden bakan babama çevirmiştim bakışlarımı.
"Ülkenin gerçek kraliçesi bir yıldır aramızda değil ama kralı burada, bizimle. Yönetimi resmi olarak babamın devralmasını istiyorum Seltae."
Babamın bir yıldır sarayda eğittiği betix'ler başta olmak üzere saray halkı yeniden alkışlamaya başladığında kahin tacı başına dikkatle yerleştirip baş selamı vererek yanından ayrılmıştı. Bir süre insanlarım babamı tebrik edişini izleyip sonunda yalnız kaldığından emin olduğumda hızla yanına adımlayıp kollarımı vücuduna sararak kendimce tebrik etmiştim kral oluşunu. Az önce annemden bahsetmek duygusallığımın kısa süreliğine ön plana çıkmasına sebep olsa da hızla toparlanıp salondakileri üzmediğim için mutluydum.
"Taehyung nerede?"
Babam bilmediğine dair omuz silkip kahinin başına taktığı tacı yoklarken tebrik etmek adına yanımıza gelen Namjoon ve Mira'ya yeniden selam vermiştim.
"Sizi burada gördüğümde çok mutlu oluyorum."
Evet, bir yılda oldukça fazla gelişme yaşanmıştı. Bunlardan benim en fazla dikkatimi çeken iki koruyucunun aslında yıllardır birbirine ilgi duyduğu olmuştu.
Yaşanan olaylardan sonra Namjoon kendine gelir gelmez bunu birbirlerine itiraf edip vakit kaybetmeden tek çatı altında yaşamaya başlayışları herkesi şaşırtmıştı.
Altı ay kadar önce Mira'nın bir erkek bebeğe hamile olduğunu öğrendiğimizde Taehyung ile kısa çaplı bir şok yaşamış olsak da küçük bir koruyucu doğacağı için ayrıca mutluyduk."Bebek iyi mi?"
Elimi yavaşça Mira'nın karnına götürdüğümde gözlerimi kapatıp onu hissetmeyi beklemiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yetenekliler Okulu
FantasyFANTASTİK içinde #1 Özelgüç içinde #1 YETENEK içinde #1 SİHİR içinde #1 Yıllarca ait olmadığınız bir dünya'da sahip olduğunuz birçok doğaüstü güçle yaşamak zorunda kalsaydınız, size verilen şans ile küçüklüğünüzden beri merak ettiğiniz esas gezegeni...