Bölüm 23

12.6K 1K 245
                                    

Geçen bölüm bazı okuyucular neden Cecelia Klaus'u sürekli öpüyor? Neden birden bire böyle yakınlaştı ona falan demiş. Bu bölümde sebebi yer alıyor.
İyi okumalaar...

Beni seviyorken benden kaçmasına izin veremezdim, vermeyecektim...

(Klaus)

Söylediği sözlerle şaşkına dönmüştüm, bir süre benden cevap beklese de tepki vermediğimde bir şey demeden sarıldı. Birkaç gündür beni öpmesi ve ilgi göstermesi tuhaftı.

Ona soğuk davranmamın esas sebebi bazı endişelerimin olmasıydı ve sanırım o endişelerimde haklı çıkacaktım.
Bu konuyu en kısa zamanda efendi Max ile konuşmam gerekiyordu.
Cecelia soğuk suyun da etkisiyle titremeye başladığında kucağıma alıp sudan çıkardım ve eve doğru yol almaya başladım.
Eve geldiğimizde Max, Archie ve Thomas ile konuşuyordu. Cecelia'yı kucağımdan indirip ıslak saçlarını kulağının arkasına koydum.

"Hasta olacaksın, odana çıkıp temizlen."

"Sen de ıslaksın. Gel temizleyelim seni de."

Kafamı çevirdiğimde bize şaşkınlıkla bakan üç çift göz ile karşılaşmak içimden lanet etmeme sebep olmuştu. Cecelia hepsinin yüz ifadesine gülüp odaya çıkmaya başladığında Archie kuşkuyla sordu.

"Ne oldu ona?"

Derin bir nefes alıp cevap verecekken Max konuştu.

"Tahmin ettiğin gibi mi oldu?"

Uzatmaya gerek yoktu.

"Evet efendim..."

Sıkıntıyla nefes verip mırıldandı.

"Alec'ten uzak durmalı."

Archie ve Thomas konuştuklarımızı anlamadıkları için merakla bakıyorken efendi Max anlatmam için kafasıyla onay verdiğinde koltuğa oturdum.

"Klaus!...Yardım etmeyecek misin seni bekliyorum burada!"

Cecelia'nın sesini duyup yüzlerini buruşturduklarında yerin dibine girmek istemiştim.

"Onu ısırıp betix yaptığım gün birbirimize bağlanma ihtimalimiz olduğu için tereddütlüydüm. Bu yavaş yavaş olacağı için beklemeliydik."

Max derin bir nefes alıp sordu.

"Sana herhangi bir yakınlık gösterdi mi?"

"H-hayır.."

Tek kaşını kaldırıp öyle mi dercesine baktığında havaya bakıp derin bir nefes almıştım.

"Evet gösterdi."

Tamam bu konularda normalde asla utangaç değildim ama...Tanrı aşkına o Cecelia'nın babasıydı...

"Tahmin etmiştim."

Yanlış anlaması isteyeceğim en son şeydi. Bu yüzden açıklama yapma gereği duyarak söze girdim.

"Efendi Max tahmin ettiğiniz gibi bir yakınlaşma–"

"Biliyorum Klaus, o istese bile yapmazsın. Ben fiziksel yakınlaşmadan çok duygusal yakınlaşmayı kastetmiştim."

Thomas, Max konuşmayı bitirir bitirmez araya girdi.

"Neden Alec'e yakınlaşmaması gerekiyor peki?"

"Cecelia Alec'in onu kandırdığını öğrendiğinde kalbi kırılmıştı ama Alec'e hala aşıktı. Ben onu ısırdığımda bana aşık oldu çünkü vücudunda benim zehrim var. Alec'in aşk büyüleri ve benim zehrim vücudunda çatıştığı için onu ruhen tuhaf hallere sokmaya başladı.
Bir çeşit sarhoşluk gibi düşünebilirsiniz."

Yetenekliler Okulu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin