Bölüm 48

4.1K 369 121
                                    

Ya hiç mi ilham gelmez bir insana? Bölümü yazana kadar ecel terleri döktüm yemin ediyorum... Hayal dünyam bozguna uğradı karantinadaaa...😭

Medya- Bölüm sonunda anlayacanız.
İyi okumalaar...

İfadesiz bakışlarını benim yüzümden çekip arkama baktığında kaşlarının hafifçe çatıldığını gözlemlerken usulca arkamı dönüp bahçe kapısından içeri giren bedende sabitledim bakışlarımı.
Onun burada ne işi olduğunu sorgulayan beynime yeni bir soru eklendi o an. Taehyung neden hoşnutsuzca kaşlarını çatmıştı?

Bahçenin ortasına doğru ilerleyen bedenle bakışlarım buluşurken arkasından geldiğini fark ettiğim kendisi yaşlarında duran kadın ile kaşlarımı çatışıma engel olamamıştım. Kadını tanıyor gibi olsam da tam olarak kim olduğunu çıkaramadan incelemeye devam ettim. Hafif toplu bir bedene, küt ve kahküllü bir saça sahipti. Yerimden gözlemleyebildiğim kadarıyla büyük gözleri, yüzüyle oranlı bir burnu ve altı üstüne oranla daha dolgun olan dudakları vardı.
Taehyung'ın zihninde gördüğüm koruyucu kızlardan birine benzetiyor gibi olsam da emin olamamıştım. Adamın kim olduğunu ise çok iyi biliyordum. Taehyung'ın anılarında gördüğüm adamdı bu, Namjoon...
Bundan emin oluşum yanındaki kadının da koruyucu olduğu tezimi doğrular nitelikteydi.

"Koruyucular? Yarışmalar için geldiyseniz çoktan sonuçlandı."

Bay Hall'ın meraklı sesi ile düşüncelerimden sıyrılıp yönetime doğru dönerken büyük platformun tam karşısında durup bana beni süzen adamda sabitledim yeniden bakışlarımı. Tek kaşı hafifçe havalanırken yönetime çevirmişti başını.

"Önemsiz yarışmalarınız umrumda değil temsilci. Daha büyük bir problem için buradayız."

Bu gerçekten Tae'nin zihninde gördüğüm kişi miydi? Bizi asla değiştiremeyecekler diyen neşeli çocuk hani? Şaşkınlıkla izlediğim çocuğa olan bakışlarımı Taehyung'ın Lemariz'e dönüp hoşnutsuzca konuşması keserken kaşlarımı hafifçe kaldırıp kollarımı önümde birleştirdim.
Alandaki herkesin sevinci içinde kalmıştı davetsiz ve katı misafirlerimiz yüzünden...

"Bu herifin olayı ne?"
Kaan'a sorun olmadığını söylesem de gerçekten sorun olmadığından emin değildim ne yazık ki. Yarışmalar için gelmedilerse burada olmalarının sebebi neydi?

"Acil toplantı talep ediyorum. Fazla vaktimiz yok."

Namjoon dik duruşundan taviz vermezken kaşlarım şaşkınlıkla havalanmıştı. Bu kadar ciddi ne olmuş olabilirdi ki? Ayağa kalkan Lemariz ile dikkatim dağılırken bu sefer kaşlarımı çatıp merakla izlemeyi sürdürdüm.

"Koruyucu. Umarım halkını bırakıp başka bir kıtanın koruyucusuyla buraya gelmiş olmanın mantıklı bir sebebi vardır. Aksi halde bağlı olduğunuz yönetim tarafından cezalandırılacaksınız."

Namjoon başıyla onaylarken Lemariz ve diğer yöneticilerin okul binasına doğru ilerlediğini görüp merakla Kaan'a döndüm yeniden.

"Sanırım gidip dinleyeceğim."
Tek kaşı yavaşça havalanırken başını salladı.

"Ben de. Jessie görmeden gidelim yoksa izin vermez."

Toplantıyı yapacaklarından emin olduğumuz büyük salona yönetimin ardından ilerlerken yolu zaten biliyormuş gibi yanımızda yürüyen Namjoon ve diğer kıza yan bakışlar atmayı ihmal etmiyordum.

Yetenekliler Okulu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin