Bölüm 36

4.5K 397 169
                                    

Medyada Alec fotoğrafı istiyoruz demiş birkaç okuyucu. Bu bölümde kısa süreliğine görüneceği için kendisini medyaya koydum doya doya bakın😂 Ben bu bölüme bayıldım, umarım siz de beğenirsiniz :)) Lütfen satır arası yorum yapmayı unutmayın 😊
İyi okumalaar...

Bir şey demeden görüş açımdan çıkarken odama kısa bir bakış atıp kapıyı kapatarak mavi kapılı odaya ilerlemeye başladım.

Odama oranla daha soğuk olan koridordan geçip çoktan deniz insanlarının odasına gitmiş olan Lonan'ın yanına ilerlerken, içimdeki garip ürpertiye anlam veremiyordum.
Neden bu denli ürktüğümü, aynı zamanda heyecanlı olduğumu bilmiyordum.
Belki de benimle yalnızca yemin töreninde yaptığım aptallıkları konuşacaklardı?
Mavi kapıyı açıp içeri girdiğim an Lonan ve Lemarizden önce gördüğüm manzara yutkunmama sebep olurken gözlerimin de ışık hızıyla parladığından emindim. Suyun içinde kendi formlarına dönmüş deniz kızları ve erkekleri heyecanla odanın ortasına ilerlememe sebep olurken Lonan ve Lemarize çevirmiştim bakışlarımı.

"Çok, çok güzeller..."

Açılan dudaklarımdan dökülen kelimeler bunlar olmuştu. İnsan formuna göre daha saldırgan görünen Lisa'nın yanına ilerleyip elimi cama koyduğumda hareket etmeyi kesip başını bana çevirmesi gülümsememe sebep olmuştu.
Onun yüzünde de aynı ifadeyi görmeyi beklesem de beklediğimin aksine gözlerini kapatıp kuyruğunu hareket ettirmeyi tercih etmişti.

"Sudayken insan formundaki gibi mi hissediyorlar?"

Lemariz yavaş adımlarla gelip tam yanımda durduğunda bakışlarımı Lisa'nın incelediğim kuyruğundan zorlukla çekebilmiştim.

"Bunu kendin öğreneceksin Cecelia."

Kaşlarım çatılırken Lonan'ın elinde tuttuğunu fark ettiğim iki parçadan oluşan yüzücü kıyafetlerine kısa süreliğine gözüm takılmıştı.

"Nasıl öğreneceğim?"

Merakla sorduğumda Lonan da Lemarizin yanında yerini alıp kıyafetleri bana uzatmıştı.

"Bunları giyip gelmeni istiyorum Cecelia."

Suya mı girecektim?

"Hiçbir şey anlamıyorum Lonan. Aklındaki her neyse bana aç."

Kararlı ses tonum ikisini de gülümsetirken su dolu kapsüllerin içinde olmayan tek kişinin Tae olduğunu fark etmiştim.

"Tae dönüşmedi mi?"

Ben giyinmeden cevap vermeyeceklerini anladığımda kıyafetleri alıp daha fazla sorgulamadan odama gitmiştim. Yapmaya çalıştıkları şey neydi bilmesem de bir şeyi test etmek istediklerini anlamıştım, tamam güçlerim arasında su hakimiyeti de vardı biliyordum ama deniz insanları ile ne gibi bir bağlantım olabilirdi?
Odamda giyinip bedenime ikinci bir deri gibi yapışan şort yarım atlet görünümünde siyah deniz kıyafetlerini inceledim boydan aynamda bir süre.
Odamdan çıkıp yeniden deniz insanlarının yanına döndüğümde ilk olarak Lemariz ve Lonan'ın ilgisini çekmiştim.

"Neden beni çağırmaya geldiğinde vermedin ki giysileri?"

Lonan'a söylendiğimde hafifçe gülümsediğini görmüştüm.

Yetenekliler Okulu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin