İyi okumalar...
"Kızın kalbi atmıyor!"
Klaus kadının sesini duymuş olacak ki bağırdığı an aşağı inip Cecelia'nın yanına çökerek yüzünü elleri arasına hapsetmişti.
"İyileştir onu Zoe!"
Kadına bağırdığı sırada içeri giren adam ile bakışlarımız o tarafa kaydı.
Ne yapacağımı bilmiyordum, eğer Cecelia ölürse önce Alec'i sonra da amcası olacak sikik herifi gebertirdim muhtemelen.Adam telaşla Cecelia'nın baş ucuna oturup elini alnına koyarak biraz bekledikten sonra yabancı kelimeler söylemeye başladı.
"Angeli kaelum et terram. Ut amplio."
(Yeryüzü ve gökyüzü melekleri, iyileştirin onu.)Klaus daha da telaşlanıp konuşmaya başladığında sıkıntıyla ve korkuyla ensemi ovdum.
"İşe yaramıyor!"
"Sakin ol."
Az öncekine göre daha sakin bir şekilde konuştuğunda Klaus oflayıp koltuğa hafif bir tekme geçirdi.
"Ut amplio!"
(İyileştirin onu!)
Cecelia'nın uzandığı koltuğa doğru eğilip başını koltuğun başlığına yasladı.
"Yapabileceğim hiçbir şey yok mu?"Ağlamaklı bir ifade ile sorduğunda adam derin bir nefes almıştı.
"Ben..."
Merakla adama bakarken devamını getirdiği cümlesi hepimizi şaşırtmaya yetmişti.
"Bileğini ısır Klaus."
Kaşlarım benden izinsiz çatılırken merakıma engel olamadan mırıldandım.
"Neden onu ısırması gerekiyor?"
Beni umursamadan az öncekine göre daha kararlı bir ses tonuyla yeniden konuştu.
"Fazla vaktimiz yok. Onu ben ısıramam, babası tarafından ısırılırsa ölür. Yap şunu."
Dur bir dakika. Cecelia'nın babası bu adam mıydı? Yani Max bu muydu?
Şaşkın bakışlarımı Thomas'a çevirdiğimde onun da benden farkı olmadığını gördüm, en azından yalnız değildim..Klaus Cecelia'nın yanına gidip bileğini beklemeden ısırdığında tahminimce zehrini onun vücuduna yaymıştı. İşe yaramayan hamlesi ile her birimizin yüzünde dehşet ifadesi oluşmuştu. Bitmiş miydi?
"O...Hayır."
Klaus üzerine yeniden gidecekken onu durduran Max olmuştu."Bırak! Kurtaracağım onu! Ölmeyecek!"
Max'ın yüzündeki acı ifadesini görebiliyordum.
Geç kalmıştık... Odayı ölüm sessizliği doldurmuşken Cecelia'nın derin bir nefes alarak kıpırdanışı ve acıyla inlemeye başlayışı ile yeniden hepimiz şoka girmiştik.
Ölmemişti!Babası Max rahat bir nefes alırken Klaus ağzındaki kanı silip koltuğa oturmuştu tükenmiş bir halde. Thomas şoku atlattıktan sonra daha fazla sessiz kalamadan şu an için sorulabilecek en mantıklı soruyu sordu.
"Şimdi ne olacak?"
Max bizi süzüp biraz düşündükten sonra cevap verdi.
"Cecelia bir safkan betix tarafından ısırılmış en güçlü melez olacak."
Thomas ara vermeden sorularına devam etti.
"Daha açık olursak?"
"Cecelia güçlerini kaybetse de hâlâ bir yetenekli. Bu o doğduğundan beri değişmeyen bir gerçek. Güçlerini kaybetmeden önce de yeteneklerinden birisi betixlikti.
Bu yüzden şimdi daha da güçlü bir betix olacak.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yetenekliler Okulu
FantasyFANTASTİK içinde #1 Özelgüç içinde #1 YETENEK içinde #1 SİHİR içinde #1 Yıllarca ait olmadığınız bir dünya'da sahip olduğunuz birçok doğaüstü güçle yaşamak zorunda kalsaydınız, size verilen şans ile küçüklüğünüzden beri merak ettiğiniz esas gezegeni...