BÖLÜM SONUNDAKİ NOTU MUTLAKA OKUYUNUZZ!!!
İyi okumalar...Klaus sinirle bedenimi yeniden kendine doğru çekerken bunun hareket edip kendimi ona doğru çekmem adına bir uyarı olduğunu fark edip dediğini yaparak hızla yukarı yüzmeye başladım.
Kulaklarımı dolduran başka yüzme sesleri ile buna çok geç kaldığımızı anlayıp hızla deniz kızı formuna dönüşmeyi hayal ettiğimde Klaus'un duraksayan bedenimi yeniden çekiştirdiğini hissedip kendimi ellerinden kurtarmaya çalışmıştım.
Üstümdeki ceketi çıkarıp altımdaki yarım atletle kaldığımda hızla pantolonumu da bacaklarımdan sıyırıp su dibine batan bedenimi es geçerek bize doğru gelen deniz kızlarına döndüm. İşi ağırdan almak istedikleri belliydi. Bizimle oynayacakmış gibi bir ifade vardı hepsinin yüzünde. Sanki ne kadar çabalarsanız çabalayın sizi avlayacağız cümlesi beyinlerinden birer düşünce dalgası şeklinde çıkıp bize ulaşıyormuş gibi geliyordu.
Denizde nefes alabildiğimi bilsem de bir süre nefesimi tutup alıştıra alıştıra nefes almaya başladım.
Bedenime giren ani acı gözlerimi kapatmamı ve acıyı sindirmemi emrederken başımı aşağı eğip kuyruk formuna giren bacaklarıma bakarak kol altlarımda çıkan solungaçları ellerimle yokladım zorlukla.
Buna alışmam gerekecekti ve şu an doğru an mı emin değildim. Şaşkınlık diğer deniz insanlarının yüzlerinde kendi yerini alırken ben daha çok kuyruğumu nasıl yönlendireceğimin derdindeydim.
Bize doğru yüzen deniz insanlarının yanımıza ulaşmasına yirmi metre kadar kalmışken kuyruğumu zar zor hareket ettirip yukarı doğru yüzerek Klaus'un şaşkın bakışlarını es geçip bedenini kıyıya çekmeye başladım. Başını suyun üstünde tutmaya özen göstererek çekiştirdiğim bedeninin deniz dibindeki kumlara değmesine az kalmıştı.
Klaus'un neden sersemlediğini ve güçlerini kullanarak sudan kurtulmadığını anlamam elimi sırtına koyduğum an tenime temas eden sert cisimlerle açıklığa kavuşmuş gibiydi.
Ona ne yapmışlardı?
Sırtından çekip çıkardığım diken görünümlü şeye kısa bir bakış atıp kendimi daha hızlı hareket edebilmek adına biraz daha zorladım.
Alt bölgemi hafif bir uyuşma dışında hissetmiyor gibiydim.
Kumsal bölgesine ulaşmaya az kalmışken deniz insanlarından birinin su yüzeyine çıkıp bize doğru bir şey attığını gördüğümde harekete geçmem için çok geç gibiydi.
Her şey birkaç saniye içinde oluyordu sanki...
Bir ucu deniz kızının elinde bulunan uzun bir halatı andıran bitki Klaus'un bacaklarına dolanıp onu geriye çekerken Kaan ve sarışının korkuyla bağırıp Harry'ye yapabilecekleri bir şey olup olmadığını sorduklarını duyuyordum.Kaan suyun içine girecekken Harry tarafından durdurulmuştu. Neden ben de sersemlemiş gibi hissediyordum? Kendime gelmeye çalışarak suyun içinde bedeni kısmen yok olan Klaus'a doğru hızla yüzmeye çalıştım.
Onu kendine doğru çeken deniz kızının bedenini deniz dibine götürmeye başladığını gördüğümde diğer deniz insanlarını es geçip peşine düşmeye karar vermiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yetenekliler Okulu
FantasyFANTASTİK içinde #1 Özelgüç içinde #1 YETENEK içinde #1 SİHİR içinde #1 Yıllarca ait olmadığınız bir dünya'da sahip olduğunuz birçok doğaüstü güçle yaşamak zorunda kalsaydınız, size verilen şans ile küçüklüğünüzden beri merak ettiğiniz esas gezegeni...