E - Sylvia, wiesz że..
Elin zamilkła kiedy zobaczyła mnie płaczącą na łóżku.
E - Czy coś się stało? - Zapytała krótko i skrzywił się trochę ramionami. Stało się coś, ale jest to naprawdę warte płakać nad?
E - Przez chłopaka? - Zapytała, a następnie zrobił kilka kroków do pokoju, siadając razem na przeciwko mnie.
Po raz pierwszy od wielu lat, to nie jest to, że dziesięcioletnia młodsza siostra krzyczy i kara. Ona jest normalna lub najnormalniejsza
Kiwnąłem głową na jej pytanie, myśląc o Marcusie i Oldze i co się w tej chwili dzieje.
E - Marcus? - Zapytała
S - Tak - Odpowiedziałam niepewnie.
Jej cienkie małe ramiona owinęły moje ciało i ukryłam twarz na jej szyi. Jej ręce w górę i w dół gładził moje plecy, a ja jeszcze więcej łez oddawałam na jej czarny sweter.
E - Rozmawiałaś z nim? - Zapytała cicho, a ja głową kiwnęłam na nie.
S - Będę - Odpowiedziałam cicho, nie wiedząc jeszcze czy na pewno będę.
S - Mogę zostać na chwilę sama? - Poprosiłam łagodnie. Dała mi krótki uśmiech.
S - Co miałaś na myśli zapytać? - I szybko wyrzuciłam kiedy ona zamykała drzwi.
E - Nic ważnego - odparła krótko i uśmiechnęła się, zamykając białe drewniane drzwi, kiedy opuściła mój pokój bardzo brudny.
I prawdopodobnie nie opuszczę moje łóżko przez cały tydzień. Powiem mamię że jestem chora, tym sposobem odpuszczę widoku Marcusa i Olgi codziennie w szkole. Ale nie mogę chować się w pokoju całe życie, to nie działa tak. Muszę zabrać się za to, teraz albo nigdy.
-
Powoli podniosłam telefon i włączyłam Aska. Szereg nowych pytań, które pojawiło się od czasu, kiedy nie wchodziłam do tej niewiarygodnie nudnej aplikacji.
"Ty i Marcus jesteście razem teraz? "
"Widziałam go z inną dziewczyną, to znaczy że nie jesteś z nim?"
"Czy on jest razem z tą Olgą? "
"Co się stało"
Wszystkie pytania były o Marcusie, a gdyby to nie było o nim, to było by o Martinusie.
Zdają sobie sprawę, mam życie, które nie zawiera tych dwóch chłopaków co? Niezwykle żałosne życie...
Daviddd<33
|Przyjdziesz w poniedziałek?
Ja
| taak..
Daviddd<33
|Dobrze, bo nie możesz udawać że jesteś chora całe życie
Ja
| Mmm, wiem
| Ale mogę chociaż spróbować?Daviddd<33
| Podczas próby jesteś najlepsza, ale ci się to nie uda
Zamknęłam telefon i rzuciłam trochę dalej od łóżka.
Co bym zrobiła bez Davida i Elin?
CZYTASZ
Ten Jedyny!
FanfictionWiesz kim jestem? - Zapytał Tak ty jesteś Marcus Gunnarsen - Odpowiedziała Zaczęłam: 25/01/2017