39

1.6K 71 9
                                    

Jego czoło zderzyło się z moim, nasze nosy dotknęły się siebie i zamknęliśmy oczy. Powoli czułam jego oddech zbliżał się do moich ust, ale nie śmiał naprawdę mnie pocałować. Adrenalina rzuciła się przez moje ciało, a ja stanęłam na palcach, tak że nasze usta wreszcie dociskały się do siebie. Po prostu zsunęłam mój język na dolnej wardze, który spowodował że on otworzył usta tak, że nasze języki mógłby teraz dostać się do odkrywania nawzajem naszych ust.

Trzymałam moje ręce skrzyżowane za jego karkiem i podniosłam nogę, pozwalając leżąc jej na Marcusa biodrze. Jego ręce były wokół mojej twarzy, ale przeniósł się do mojej białej bluzki, on po prostu zaczął rozpinać. 

Gdy wszystkie guziki w końcu były otwarte chwycił bluzkę i pociągnął ją w dół z moich ramionach tak, że wylądowała na zakurzonej podłodze. 

Marcus szybko położył dłoń na moim udzie, które teraz spoczywało na jego biodrze. Jego prawa ręka zsunęła się na mój tyłek, a on ściągnął usta od moich na ponad dwie sekundy. 


Mac - Skocz - wyszeptał cicho i zrobiłam jak powiedział i nawinęłam obie moje nogi wokół jego talii. I teraz musiałam pochylić głowę aby ponownie połączyć nasze usta. 

Powoli zaczął iść w kierunku łóżka ze mną w ramionach i wkrótce upadłam na miękkim materacu z nim nade mną. Moje spocone ręce trafiły do ​​jego czarnej koszuli i zacząłem z niecierpliwością odpinać jego guziki od góry do dołu. 

Szybko ściągłam czarną koszulkę z jego umięśnionego tułowia. Jego ciepły brzuch musną moje i natychmiast rozprzestrzenił się przyjemne ciepło w moim ciele.

Powinnam to naprawdę zrobić? To jest to co ja chcę? To jest słuszne i dobre dla mnie? On jest dobry dla mnie? 

Kiedy jego jedna ręka została umieszczona na piersi i ścisnął jak wyrzuciłam wszystkie niepewnych myśli, w tej chwili, to jest to, co chcę.

Potrzebuję go!

Jego ręce powoli zaczęły sciągać moje spodnie, tak że byłam tylko w bieliźnie w łóżku z nim nad mną. 

Powoli zaczął zostawiać małe pocałunki na mojej szyi i wzdłuż mojego obojczyka.Zatrzymał się w jednym miejscu, a następnie pozostawił po sobie ślad, że będę musiała nosić ze mną przez kilka dni. Lekki jęk opuścił moje usta z jego działań i mogłam poczuć jego usta, które zostały umieszczone na mojej skórze był i zatrzymały się w uśmiechu. 

Zmęczyłam się że on miałby decydować, a zamiast tego obrócił się wokół nas. Cała moja waga wylądował na jego płci i zacząłem odpinać jego pasek, aby dostać się tam. 

I przesunął w dół swoje czarne dżinsy na nogach, a potem wyrzucił na podłogę.Widziałem wyraźnie wybrzuszenie utworzony za cienki materiał, który był teraz jedyną rzeczą, że zakrył twardego członka. 


I wkradł się na nim i pochylił się tak, że moje usta wszedł w kontakt z jego nagiej piersi. 

Powoli zacząłem tarcie mój organizm przed jego, powodując u niego powoli położył ręce na moich plecach i i rozpiął zapięcie mojego stanika.

On zrzucił stanika przez pokój i zsunął nogi ponownie. Moje usta wędrował dalej i dalej w dół na jego torsie tylko, aż dotarli do jego członka, który był jeszcze za cienką tkaniną. Powoli rozebrałam jego bieliznę, więc skończyło się na nogach, zanim znowu w lewo lekki pocałunek na jego członka, teraz, ale bez tkaniny było pomiędzy nimi.


Hue hue zaczyna cos sie dziac 😂😏



Ten Jedyny!Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz