Kilka pytań było, więc pora na nie odpowiedzieć :)
Ale najpierw bardzo dziękuję za zainteresowanie tym tematem :).
Pytania do Rosalie:
Kochałaś Arona
Odp. Kiedyś myślałam, że tak. Jednak gdy poznałam bliżej Crisa, to teraz już wiem, że było to tylko zauroczenie i potrzeba bycia kochanym.
Co czujesz do rodziców, wiedząc że prawdopodobnie mają coś wspólnego ze śmiercią Twoich dziadków i siostry?
Odp. Wydaje mi się, że głównie żal. Ciężko mi jest uwierzyć, że mogli mieć coś wspólnego z tym wszystkim. Ale większość dowodów na to wskazuje. Mimo to dalej ich kocham, chociaż to uczucie nie jest tak duże jak wcześniej.
Masz żal do swoich "byłych" przyjaciół?
Odp. Nie mam do nich żalu. Jedynie jest mi smutno, gdy o tym myślę. Tyle lat znali mnie i Jess. A w chwili, gdy ich potrzebowałam po prostu mnie zostawili. Ale dzięki temu jestem silniejsza i wiem kto jest moim prawdziwym przyjacielem.
Kochasz Crisa?
Odp. Tak, bardzo go kocham. Ale po tym wszystkim, boje się większego zaangażowania. Mam nadzieję, że on to zrozumie i na mnie poczeka.
Pytania do Christiana
Dlaczego walczyłeś w klatkach???
Odp. A dlaczego nie. To fajna rozrywka i przynajmniej mogłem gdzieś wyładować swoją złość.
Skąd wiedziałeś, że w dniu porwania Rose były wyścigi motocyklowe???
Odp. W Australii lubiłem się ścigać, więc gdy przeprowadziłem się do Nowego Jorku, dowiedziałem się wszystkiego o nielegalnych wyścigach. Nawet brałem w nich udział kilka razy.
Gdyby Aron, James i Cole nie zostali skazani, to co byś im zrobił???
Ogladałaś kiedyś Piłę, Bez litości albo Hellraiser czy Hostel??? Jak nie, to obejrzyj i będziesz mieć odpowiedź na swoje pytanie.
Co lubisz najbardziej w Rose?
Odp. Hmm trudne pytania, ponieważ lubię wszystko. Jest bardzo mądra, miła, piękna, ma świetny charakter. Wszystkim by chciała pomóc. Ale tak najbardziej to uwielbiam jej oczy. Mają odcień bursztynu, gdy jest szczęśliwa przypominają kolorem whisky, gdy się martwi mają odcień gorącej czekolady a gdy jej zła kolor zmienia się w czarny.
Czy mógłbyś opowiedzieć coś więcej o swojej siostrze???
Odp. To bardzo trudny temat. Wspomnienia są dość bolesne. Przed poznaniem Marka, jej ostatniego chłopaka, była pełną życia dziewczyną. Lubiła śpiewać i tańczyć. Marzyła by zostać piosenkarką albo nauczycielką muzyki. Była wspaniałą córką i siostrą. Mark ją zmienił, nie było już widać tego błysku w jej oczach. Stopniowo gasła. Po zerwaniu z nim była załamana. Bardzo go kochała, ale nie potrafiła wybaczyć mu zdrady. A najgorsze, że obwiniała siebie a nie tego chuja. Po tym co jej zrobili i do czego później zmuszali, stała się wrakiem człowieka. Próbowałem jej pomóc, ale miałem tylko 12. Nie mogłem dużo, ojciec ciągle był w wyjazdach, mama pracowała i zajmowała się domem. Starała się pomóc Megan, ale ona nie chciała. Zaczęła udawać, że jest dobrze i mama dała się na to nabrać niestety. Przepraszam, nie jestem w stanie dalej mówić na ten temat.
CZYTASZ
Będziesz Moja!!!
Teen FictionByłam księżniczką. Piękna, mądra i bogata, razem z moją świtą byliśmy elitą szkoły. Miałam super przystojnego chłopaka, każdy chciał się ze mną przyjaźnić. Jedno tragiczne wydarzenie wszystko zmieniło. Po wypadku, w którym zginęła moja siostra, a ja...