Nowe opowiadanie :)

531 34 47
                                    


Byłam miłą, pomocną i bardzo dobrze uczącą się dziewczyną. Znajdowałam się w szkolnej elicie, ale to było kiedyś...

Minął miesiąc od mojego "samobójstwa". Nie odnaleziono ciała, więc uznano mnie za zmarłą. Ci, którzy stwierdzili, że nie żyję, mieli rację... Wtedy umarła Isabell, a narodziła się nowa Ja. Dopiero teraz zaczęłam żyć naprawdę. Bowiem napędza mnie jedno z najsilniejszych uczuć świata, a mianowicie - zemsta.

Uczę się władania bronią, ćwiczę sztuki walki, doskonalę języki. Pobieram wiele innych prywatnych lekcji. Wszystko po to, aby kiedyś wrócić i odpłacić wszystkim tym, którzy wcześniej doprowadzili do mojej śmierci...

~~~~~~

- Nie, nie rób tego... - prosi, klęcząc przede mną.

W jego oczach widać autentyczny strach. Pot spływa mu po twarzy, ręce trzęsą się coraz bardziej. Wiedziałam, iż zacznie błagać, wszyscy to w końcu robią.

- Mam się nad tobą zlitować? - pytam - ha, ha, ha. Przecież to wy nauczyliście mnie, że litość nie istnieje...

★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆

W końcu stworzyłam opis nowego opowiadania. :)

Przyznam się, że lepiej mi idzie pisanie, niż tworzenie opisów...

Jednak mam nadzieję, jest on wystarczająco interesujący, aby przeczytać to opowiadanie... :)

Mam jeszcze mały problem z okładką, ale liczę iż uda mi się uczcić wakacje dodając w przyszłą sobotę pierwszy rozdział... :)

Buziaki i do zobaczenia (mam wielką nadzieję) w nowym opowiadaniu... :* :) ♥♡♥

Będziesz Moja!!!Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz