Podziękowania

458 24 110
                                    

Dziękuję, dziękuję, dziękuję wam wszystkim. :)

Nigdy nie myślałam, że uda mi się napisać cokolwiek, a tym bardziej skończyć pisać opowiadanie.

Czasami szło lepiej, czasami gorzej. Jednak Wasze świetne komentarze i gwiazdki sprawiały, że zapomniałam o braku weny i brałam się w garść.

Początkowo cieszyłam się z dwudziestu rozdziałów, a udało mi się napisać pięćdziesiąt osiem. Sama jestem w szoku. Ale to wszystko dzięki Wam, więc po raz kolejny Dziękuję. :)

A w szczególności:

writes_girl jako pierwsza zaczęłaś czytać i komentować to opowiadanie. Zachęcało mnie to do dalszego pisania i chęci zaskoczenia Cię treścią fabuły. :)

Malinaa78 byłaś drugą osobą, która zaczęła czytać. Zawsze też mogłam liczyć na gwiazdkę i ciekawy komentarz. :)

SurvivorMarie Twoje komentarze zachęcały mnie do dalszego pisania. Bardzo lubiłam zadziwiać Cię różnymi wydarzeniami. Dodawałaś mi weny twórczej. :)

sweet_poison_ dawno Cię u mnie nie było. W ogóle zniknęłaś z Wattpada i martwimy się o Ciebie. Dziękuję Ci za dotychczasowe bardzo rozbudowane komentarze. Aż chciała się pisać kolejny rozdział, aby je zobaczyć. :)

Rosemarie6597 pobiłaś chyba rekord jeżeli chodzi o komentarze. Dzięki temu, że chciałaś postać w opowiadaniu, powstało kilka wydarzeń, których normalnie by nie było. :)

jakub813 dzięki naszym burzą mózgów, akcja była tak urozmaicona. Zawsze wierzyłeś i kibicowałeś Lucy. W późniejszym czasie, byłeś często pierwszy, który komentował dodany rozdział. :)

syska1512 została ze mną do końca. Twoje komentarze były bardzo fajne, zawsze też mogłam liczyć na gwiazdkę. :)

NiewidzialnaPL 

zosiks09

Zuzia_myphone

its_wiczka

Mrs_Katherine

Dopiero zaczęłyście czytać. Wasze komentarze są bardzo ciekawe. Mam nadzieję, że przeczytacie do końca. :)

Dziękuję również:

w_piasecka

Inezzka

Lase567

tadziwnaxxx

shelookssoperfect17

aleksandralubczak

JulianForever47

lucrezia1256  

gabrielka_love890

Im_Berry

Alka143

MajaGortatowska

eve_nika

Vampiree001

Oraz wszystkim innym, którzy czytają, gwiazdkują u komentują. Bo bardzo prawdopodobne, że zapomniałam kogoś wymienić. Jeżeli tak, to przepraszam. :)

Nowe opowiadanie ma już trzy rozdziały, więc powoli się piszę. Zapewne w przyszłym tygodniu będzie opublikowane.

Bardzo liczę na aktywność wszystkich moich obecnych czytających. :)

Opis pojawi się niedługo :)

Buziaki i pozdrowienia :* :) ♥

Będziesz Moja!!!Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz