Sevgili Okur,
"Kader Bağlayınca", üç kitaplık bir serinin üçüncü kitabıdır. İlk kitap "Senden Uzakta", ikinci kitap "Kalp Ağrısı"dır. Olay örgüleri düşünüldüğünde, kitapları bu sırayla okumanızı tavsiye ederim. Ama yine de... Karar sizindir.
Sevgiyle kalın...
Erkek; kapının orada dikilmiş duran kadına sabırsızca, "E?..." diye sordu. "Sabaha kadar bekleyecek miyim?"
Onun duyarsız tavrına karşı bağışıklığı olduğunu sanan kadın, bir anlığına özgüvenini yitirir gibi olsa da kendini toparlamayı çabucak başarmıştı.
"Hamileyim..."
Erkek, bu haber onda bir şaşkınlık yarattıysa bile, belli etmedi. Gözlerini kırpmadan kadına bakmaya devam etti. Sessizliğin uzamasından bu kez rahatsız değil gibiydi. Elindeki kadehten bir yudum aldıktan sonra oturduğu koltukta iyice kaydı. Bacaklarını ileri doğru uzatarak, birini diğerinin üstüne attı.
"Bana bir şey mi teklif ediyorsunuz leydim?"
Gözleri alaycı, sesi küstahtı.
Kadın çenesini havaya dikti. Gözleri aşağılayıcı, sesi soğuktu.
"Hayır! Aksine, sizden bir teklif bekliyorum!"
Erkek, sessizce kadına bakmaya devam etti. Elindeki brendiyi hafif hafif sallarken, içten içe bir şeyleri ölçüp biçtiğine kimse inanmazdı. Kadın da inanmadı. Yine de kendini sakin durmaya, onun cevabını beklemeye zorladı.
Erkek; kadehinde kalanları birkaç yudumda yuvarladıktan sonra, beklenmedik bir hızla ayağa kalktı. Ceketini ve boyun bağını çoktan çıkarmıştı. Üzerinde bedeninin ne kadar formda olduğunu vurgulayan kömür karası bir yelek ve altında da beyaz bir gömlek vardı. Bir kedi tembelliğiyle kadının yanına sokulduğunda; açık yakasından görünen birkaç altınımsı tüy göze çarptı. Tam olarak kadının önünde durduğunda, iki elini cebine sokup hafifçe geriye doğru yaylandı.
"Madem öyle... Evlenelim!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KADER BAĞLAYINCA
Historical FictionDrako Stone... Londra'daki çoğu kadın onu anlatmak için sadece "Stone" (taş) derdi. Ve bu; başkalarının, iyi ya da kötü, hakkında ne düşündüğünü zerre kadar umursamayan Drako'yu hiç gururlandırmazdı. Her türlü sorumluluktan uzak yaşayan bu adamın ha...