PRESIDENT

1.8K 97 22
                                    


×PRESIDENT×

NOTA RINGKAS DAN PADAT

Assalamualaikum kepada yang membaca. So anak-anak, first of all thanks sudi buka untuk baca. You know I really appreciate and love you. Serba sedikit tentang cerita ini ya.

Friendship is the first thing. Itu adalah antara nilai yang paling utama saya terapkan dalam cerita ini. Well, tanpa hubungan persahabatan tiada erti juga hubungan percintaan right? Dan setiap pertemuan mesti akan ada perpisahan.

Apa yang saya harapkan adalah anda semua tak bosan dengan jalan cerita juga gaya penulisan saya. Segala kekurangan dan kesalahan, saya minta maaf. Sedia maklum penulisnya baru setahun jagung. Maafkan hamba. Sob sob...

Remind you, cerita ni mengarut. Jadi fikirlah sekali lagi untuk membaca. Hoho.

Semoga cerita ini membuat anda semua terhibur dan tidak membosankan anda.

Once again a million thanks, with my honor I present 'President'

Happy reading! sekian.

________________________

Feel free to watch the trailer of this story, just click the video below. Enjoy!

______________________

Big Warning!

If you are looking for a perfect, great and wonderful story with no flaws, I'm sorry. You are in a wrong story to read. And I'm just wanting to stress everyone out, that it's just A STORY. Means, this story is full of flaws as its not been edited. Thank you.

_____________________

×INFO×

STATUS SEMASA

< ON GOING >

START : APRIL 2020

END : AUGUST 2021

____________________________________

×CAST×

-Evans Uzair
-Adam Rizal
-Hayden Ziyad

-Armell Darnisya
-Zarryn Lydia
-Ayshalyn Emane

_________________________________

💕

E V A N S | A R M E L

A D A M | Z A R R Y N

H A Y D E N | A Y S H A L Y N

______________________________

All Rights Reserved 2020
© Thecreepycry

_____________
_________________________________

𝙋𝙍𝙀𝙎𝙄𝘿𝙀𝙉𝙏Where stories live. Discover now