Bab 62
0 7 / 1 2 / 2 0 ❤️
p/s; So guys, as promised. Here is the update. Sorry for taking so long to update. Glad I have been able to get back to write hoho.
Thank you in advance for those that keep waiting for the update and your endless support for me. I love you ❤️✨.
Sorry if it's getting boring cause I'm little lost my touch on writing, hehe. Pardon my mistakes, sorry for all flaws and enjoy!
xoxo✨.
________________
Lieya menutup pintu bilik kelab drama dan melangkah untuk pulang ke dorm. Sambil berjalan, mata melekat di skrin telefon yang memaparkan laman web rasmi WCIS. Pengumuman tentang pertandingan bola keranjang yang akan berlangsung sehari sahaja lagi itu dibaca.
Tiba-tiba kepala teringat akan Zarryn dan Adam. Rancangannya harus dilakukan segera. Dia tak suka melihat Zarryn bahagia. Apatah lagi bersama kekasih hatinya. Sangat memeritkan jiwa!
Ligat otaknya berfikir untuk lakukan apa yang dirancang. Bibir ternaik sinis seraya kaki melangkah ke arah berlainan.
You just wait and see, Zarryn Lydia.
______________
Adam meletakkan beg sukannya di atas bangku di tepi gelanggang. Botol air dikeluarkan dan diteguk air buat seketika sebelum melakukan senaman di tepi gelanggang untuk memulakan latihan.
"Hi baby,"
Satu suara menyapa ketika Adam bersenam. Dia menoleh melihat gerangan yang bermasalah tiba-tiba panggil dia 'baby' tadi. Kening terjongket serta dahi berlapis melihat si pemanggil tadi.
"Lieya. Nak apa?" tanya Adam seraya meneruskan senaman yang terhenti tadi. Juga malas melayan si keladi ni. Nampak dek Zarryn nanti mahu kena kejar dengan parang keliling sekolah.
"Nothing. I just nak tengok you training. Boleh kan?" balas Lieya manja. Disentuh juga lengan Adam dengan jari telunjuknya sambil senyum miang.
Adam mengeluh kasar. Buat patah mood betul lah si keladi ni. Dahlah Zarryn tak ada nak teman dia hari ni kerana sibuk. Datang pula keladi ni lagi bad mood dia.
"Nak tengok, tengok jelah. Tangan tu diam boleh?" Adam menjeling seraya kaki melangkah ke arah tengah gelanggang. Tak betah dia berada di situ. Ada yang kena kejar dengan parang betul nanti karang.
Lieya senyum sinis seraya melabuhkan punggung di atas bangku. Mata masih melekat pada Adam yang berlari-lari di tengah gelanggang.
"You're so precious, Adam. Zarryn don't even deserve you. You deserve someone better like me, baby." monolog Lieya sambil masih tersenyum sinis.
YOU ARE READING
𝙋𝙍𝙀𝙎𝙄𝘿𝙀𝙉𝙏
Teen FictionJust six ordinary people are shackled by feelings and friendships. Friendships First - Be Friend Second - Be Close Third - Be Bestfriend __________ Happy reading, much love❤️