6. Nie dobrze

1.1K 55 10
                                    

*KUBA*
Dołączyliśmy do czarnych nasz plan był prosty: Najpierw wbijaja czarni badają teren, łapią bandytów potem my zaczynamy poszukiwania Pauliny.
Po 5 minutach było po wszystkim no prawie po wszystkim bo nie mogliśmy znaleźć Pauliny, a żaden z nich nic nie sypał...
Ze Stasiakiem znaleźliśmy w końcu ukryte drzwi do piwnicy... Hmmm...Prawdopodbnie był tam jeden z nich bo złapaliśmy 2 a z tego co mówiła Agata było ich 3... No właśnie nie znaleźliśmy Piotra...

*STASIAK*
Byłem już z Walczakiem w piwnicy kiedy usłyszeliśmy krzyk... Ale nie krzyk Pauliny!? Tylko Piotra... Ale zwiastowało to kłopoty, pewnie zauważył już że zebraliśmy jego koleszków i może chcieć zemścić się na Pauli... Doszliśmy do końca piwnicy... Adam bez wahania wywarzył drzwi... Ale sytuacja była napięta... Piotr wziął Pauline jako zakładnika i żądał samochodu i wypuszczenia jego towarzyszy... A co gorsza nie mogliśmy wydać strzału ostrzegawczego bo wylał na Pauline benzyne...

*KUBA*
- Dobra idź na górę poinformować o sytuacji ja tu zostane i spróbuje się z nim dogadać zaufaj mi... - szepnął mi Adam na ucho. Po chwili zawahania zrobiłem jak mi kazał...

*KUBIS*
Zauważyłem biegnącego w naszą stronę Kubę... Nie było z nim ani Adama ani Pauliny...
-Szefie jest gorzej niż myśleliśmy potrzeba negocjatora i psychologa!
- Kuba, uspokój się co się tam stało! I gdzie jest Adam?!
- Adam tam został, próbuje z nim negocjować, facet ma broń, a my nie mogliśmy ryzykować strzałem bo wylał na Pauline benzyne!
- Cho**a czego on chce!
- Żebyśmy wypuścili jego kolegów i dali im samochód...
- Dobra negocjator już jedzie... A tak poza tym jak z Pauliną?!
- Nie wiem dokładnie, bo nie dał nam podejść, ale z tego co widziałem to jest nie przytomna cała pobita i we krwi...
- Nie dobrze... Dobra mam pomysł zaprowadź mnie tam!

*KUBA*
Nie wiedziałem co planuje Kubis... Gdybym wiedział powstrzymał bym go...

Hello, it's me 😂 co o tym myślicie? 🙊🙉🙈 szczerze 😊 i dziękuję za komentarze i głosy to bardzo motywuje 😘💖

SWK - trochę inna, moja historia | ZAKOŃCZONE |Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz