Uwaga! Rozdział zawiera kilka przekleństw 😂😛 18+ 😂😂😂
*KUBA*
Po tym co usłyszałem od razu zadzwoniłem do Bolka:
- Halo, Bolo? No cześć! Słuchaj mam sprawę! Ważne!
- Hej, co jest Walczak? Prywatna czy służbowa?
- Pół na pół...
- No dobra, co?
- Sprawdź mi czy numery rejestracyjne, które wysłałem ci SMS'em są prawdziwe a jak tak to do kogo należy auto i czy nie jest kradzione!
- Dobra dobra! Czekaj... Już!
- No mów co masz?!
- Auto należy do niejakiego Mariusza Florczaka ale zostało skradzione... 5 dni temu... A co?
- Ok... Dzięki! A Bolo sprawdź mi jeszcze czy nie mamy w bazie takiego bruneta w okularach, z ukraińskim akcentem, jasnoskóry, dobrze zbudowany, na oko około 185 centymetrów wzrostu... I chyba niebieskie albo jakieś takie jasne oczy...
- Jest dwóch, podobnych do tego rysopisu... Ale jeden siedzi....
- A drugi?
- Siedział pare lat za handel kobietami, głównie policjantkami, ale rok temu wyszedł i jest poszukiwany od 6 miesięcy...
- Za co ?
- Za to samo... Uprowadził 5 policjantek w tym 3 udało mu się wywieźć za granicę a 2 zdołały uciec... Ale powiesz w końcu o co chodzi?
- Ta... Bo ten gościu z jakimiś swoimi koleżkami całą drogę za nami jechał, a teraz wynajął pokój w tym samym hotelu co my i słyszałem jak gadali coś że mają policjantke na celowniku... O cholera! Paulina!
- Co jest Kuba?
Cisza
- Kuba! Ku*wa co jest?!
Cisza
- Do chloery jasnej Kuba mów!
- A tak mówiłeś coś?! Biegłem do Paulinki!
- Tak! Co tam się do cholery dzieje?!
- Narazie nic... Dobra ja dzwonie po tutejszych niech się nimi zajamą... Ku*wa!
- Co?!
- Paulina!
- Co Paulina!
- No oni ją uprowadzili! Zdążyli przede mną ( sry nigdy nie umiem tego napisać - dop.aut. )
- Ale mówiłeś że biegłeś do niej! Chwila już się pogubiłem!
- No biegłem ale usłyszałem jak drzesz ryja!
- D...
- Ciii...
- Co j...
- Cicho! Oni są cały czas w hotelu! Stoi to auto...
- Chyba że zmienili pojazd...
- Dobra ja dzwonie po tutejszych i się tym zajmiemy! Dzięki Bolo! Pa!
Po 15 minutach przyjechali policjanci z Kołobrzeskiej komendy i zaczęliśmy poszukiwania... Kuźwa! Znowu moja Paulinka! Czemu zawsze nam się to przytrafia!Hejka 👋 jak rozdział?! Podoba się?!
CZYTASZ
SWK - trochę inna, moja historia | ZAKOŃCZONE |
FanfictionOpowieść o bohaterach swk a dokładniej o Paulinie, Agatce i Kubie . Inni również będą się pojawiać w opowiadaniu. Jest to moja historia.