Wkurzyłem się i to niemiłosiernie. Zresztą nie tylko ja, ponieważ chłopaki są również wkurzeni.
O co chodzi?
JEONGGUK I TAEHYUNG POSTANOWILI ODEJŚĆ Z ZESPOŁU, 6 DNI PRZED KONKURSEM, PONIEWAŻ "NIE PASUJĄ" ORAZ "WOLIMY DUET", A H A.
Oczywiście ja z Sehunem i Jonginem nie poddaliśmy się, choć ta wiadomość mnie trochę załamała i już miałem wszystko pierdolnąć w cholerę, ale Jongin... On mnie ogarnął.
Stworzyliśmy sobie nową nazwę zespołu, która jest nawet fajna, bo SKY, a powstała ona od Sehun Kai Yeol. Oczywiście były jeszcze inne propozycje (uglytaem albo egzo), ale SKY brzmi najlepiej i NIKOGO nie OBRAŻA.
Na sam koniec wspomnę coś o Baekhyunie. Nie byłbym chyba sobą, gdybym nie wspomniał czegoś o nim w swoim wpisie, prawda pamiętniczku? No tak, nie odpowiesz mi...
Mianowicie, ten list, w którym rzekomo Baekhyun ze mną zerwał, nie należy do niego, ponieważ pismo znacznie różni się od tego, jakie jest na pozostałych listach, dlatego zacząłem się martwić o mojego (nie) chłopaka jeszcze bardziej.
Ciekawe czy mama pozwoliłaby mi jechać do Bucheon... Może i nie jestem pełnoletni, ale w tym roku kończę 17 lat, no i.... No.
pcy
ps. MAMKE POZWOLIŁA MI JECHAĆ, ALE POD WARUNKIEM, ŻE PRZEZ 2 TYGODNIE BĘDĘ POMAGAŁ JEJ W KAWIARNI ORAZ ŻE WYGRAM Z CHŁOPAKAMI KONKURS. NO I TERAZ TO JA MAM DUŻĄ MOTYWACJĘ!
Ok, dodaję ten rozdział, po czym się z wami żegnam na te kilka dni; naprawdę niedługo. Nie chciałem was zostawić tylko z Q&A.
Do zobaczenia, bułeczki, hah!
CZYTASZ
ugly » chanbaek
Fanficgdzie chanyeol to brzydki chłopiec piszący dziennik, a baekhyun to ten, który jako jedyny chciał się z nim zaprzyjaźnić >>> ©xjunsu | 2017 najwyższe notowanie ; 171124- #6 w fanfiction