Hej, Chanyeol!
Tak, wciąż nie potrafię pisać takich ładnych i supier listów, ale jesteś moim... byłym chłopakiem, więc mam w dupie jak będzie wyglądać ten list. W jakich czasach my żyjemy, aby pisać sobie listy?! A no tak. W czasach, w których mój ojczym i matka zabraniają mi kontaktować się z tobą. :)
Zacznę od tego, że chcę ci bardzo podziękować za pudełko z figurkami Awengerów. Dosłownie poryczałem się jak jakaś dziewczynka, boże... mam Avengery! Również dziękuję za list i bardzo ładne perfumy, którymi zdążyłem się już cały wypryskać. Zdecydowanie najlepszy prezent, jaki dostałem w swoje urodziny.
Widziałem, że u mnie byłeś, ale ojczym cię spławił, mówiąc, że jestem na randce z nowym chłopakiem, a tak naprawdę siedziałem w pokoju ze swoim nowym przyjacielem i graliśmy w nudną grę. Zdecydowanie wolę robić to z tobą.
No i kurde, głupio mi to pisać, ale skoro moi rodzice tak wszystko utrudniają, to nie warto wszystkiego ciągnąć, nawet znajomości, ale!
Nie chcę zrywać z tobą kontaktu przez jakiś głupi list, dlatego proszę, mógłbyś przyjechać w ostatni weekend maja do Bucheon? Najlepiej pod wieczór...
Nie przysyłaj mi żadnych odpowiedzi, żadnych paczek czy cokolwiek. Po prostu spotkaj się ze mną ten ostatni raz. Chce ostatni raz się tobą na cieszyć i spędzić z tobą miło wieczór/noc.
Na tym kończę, Chanyeollie.
T ♥ BBH
ps. Mój przyjaciel wyśle ci adres, gdzie się spotkamy.
lada moment, a ugly będzie miało 100K wyświetleń... nie wierzę w to, hdkdnsnsj
CZYTASZ
ugly » chanbaek
Fanficgdzie chanyeol to brzydki chłopiec piszący dziennik, a baekhyun to ten, który jako jedyny chciał się z nim zaprzyjaźnić >>> ©xjunsu | 2017 najwyższe notowanie ; 171124- #6 w fanfiction