dodaje jeszcze raz, przepraszam
ale wattpad usunął mi ostatnia publikacje i nie wiem co robić
najchętniej opuściłbym wattpada.Spotkałem się z Baekhyunem. Jednak pamiętał miejsce, w którym najczęściej przebywaliśmy, choć spóźnił się, ponieważ nie potrafił na początku trafić, ale mu to "wybaczyłem".
Po naprawdę długich rozmowach (co z tego, że przez pierwsze pół godziny siedzieliśmy w kompletnej ciszy) na trzeźwo, a potem z butelkami taniego piwa stwierdziliśmy, że jednak damy sobie "drugą, ostatnią szansę", skoro Baek wrócił do Seulu i razem wciąż wciąż "to coś" do siebie czujemy.
Nie powinienem tego robić i umysł mi mówi, że jednak źle postąpiłem, ale cóż... Na serce nic nie poradzę, choć bardzo bym chciał.
Z tego wszystkiego jeszcze wyszło tak, że Baekhyun zaprosił mnie na randkę. Wydaje mi się, że ja powinienem prosić jego, no ale jeśli już to zrobił, to nie będę zgrywał obrażonej księżniczki, tylko po prostu z nim pójdę.
Również obaj nie żałujemy swojego odstąpienia od zespołu (no może trochę). Przynajmniej będziemy wolni, bez spełnionych marzeń, choć ja to poniekąd zrobiłem w liceum.
Nie będę bezrobotnym, bo postanowiłem, że pomogę mamie w kawiarni. Planuję pogadać z nią o małej rozbudowie, a także wprowadzeniu paru nowości, które oczywiście nie powinny zaszkodzić całemu biznesowi. Baekhyun od razu się zadeklarował, iż mi pomoże, co w sumie jest miłe.
Dobra, nie wiem co mógłbym jeszcze napisać, dlatego po prostu kończę cię w takim, a nie innym miejscu.
Jak zawsze mam nieogarnięte wpisy, eh...
pcy
CZYTASZ
ugly » chanbaek
Fanfictiongdzie chanyeol to brzydki chłopiec piszący dziennik, a baekhyun to ten, który jako jedyny chciał się z nim zaprzyjaźnić >>> ©xjunsu | 2017 najwyższe notowanie ; 171124- #6 w fanfiction