Wizyta w szkole zakończyła się ogromnym sukcesem, bo dzieciaki były naprawdę szczęśliwe, tak samo jak my. Miło było prowadzić z nimi dość nietypowe lekcje, dzięki którym dostrzegliśmy, iż wiele młodych ma naprawdę duży talent i potencjał.
No chyba, że jest się mną i rezygnuje z dużej szansy, ale trudno. Wolę spełniać się teraz jako kompozytor. Mam nawet własne studio, przez które teraz muszę dzielić pokój z Baekhyunem, ale śpimy na dwóch osobnych łóżkach, bo na jednym byśmy się nie zmieścili.
No dobra, czasami śpimy razem, bo Baekhyun miewa koszmary, przez co w dzień chodzę niewyspany, ale przyznam, że przyjemnie tak razem spać, choć do takiego wspólnego spania lepiej mieć większe łóżko.
Przechodząc dalej, bo tym też chcę się pochwalić. Po tej randce z Byunem poszliśmy na długi spacer, gdzie na końcu siedzieliśmy przy jakiejś rzece, wpatrując się w gwiazdy, tak jak kiedyś. Co więcej, siedzieliśmy wtuleni i Baek sam zainicjował trzy dłuższe pocałunki, a ja tylko jeden. W domu z kolei, wypiliśmy naprawdę dobre wino, a potem Baekhyun zaciągnął mnie pod prysznic.
OCZYWIŚCIE DO NICZEGO NIE DOSZŁO.
pcy
ps. Przed chwilą wróciłem z 2 zmiany (pomagam mamie w kawiarni). Nie uwierzysz, pamiętniku, kto przyszedł. XI WRÓCIŁA Z CHIN! Niby może nie powinienem się cieszyć, ale miło było znowu z nią pogadać, tym bardziej umówić się na jakieś przyjacielskie wyjście.
Dodatkowo wybaczyła mi chyba tą małą zdradę w klubie. W końcu wszyscy byliśmy pijani.
zachęcam do wejścia na mój profil, beacuse pojawił się jeden krótki (2,3K słów) chanbaekowy oneshot.
bardzo fajny, polecam
CZYTASZ
ugly » chanbaek
Fanficgdzie chanyeol to brzydki chłopiec piszący dziennik, a baekhyun to ten, który jako jedyny chciał się z nim zaprzyjaźnić >>> ©xjunsu | 2017 najwyższe notowanie ; 171124- #6 w fanfiction