Czekam właśnie na tatę, aż po mnie przyjedzie (siedzę aktualnie w nawet przytulnej kawiarni, bo 30 minut na mrozie nie chciałbym stać). Mam akurat czas, aby wyjaśnić parę spraw.
1) Jestem w kawiarni, ponieważ wyszedłem wcześniej ze szkoły, bo na ostatniej lekcji miałem Koreański z panią Taeyeon, która się rozchorowała. Trochę mi jej żal, bo głupio być chorym tak na same święta.
2) Postanowiłem, że skoro kupuję coś kicajowi i jeleniowi (Luhanowi), to tym bardziej muszę kupić coś Baekkiemu. Tylko, że chcę coś takiego super super, bo w końcu muszę odrobić te kilka straconych lat.
(Nie jestem z Xi, dlatego jej nic nie kupuję)3) Wczoraj przez moją cholerną nieuważność, podczas gdy odśnieżałem ten głupi wiazd poślizgnąłem się w miejscu, gdzie śnieg był bardzo zbity (i śliski też) dlatego teraz moja lewa ręka znajduje się w głupim gipsie, którym swoją drogą fajnie by było tak przyłożyć Jonginowi, który dzisiaj w szkole zabrał mi plecak, który wrzucił do śmierdzącego kosza na śmieci...
4) O tym nie mówiłem, ale będę troszeczkę innym (super) bohaterem Baekhyuna, bo wymyśliłem, że przez wolny czas (święta), a potem ferie zimowe zrobię wszystko, aby naprawić Baekowi dzieciństwo, np. zabiorę go do babci, gdzie pójdziemy na sanki, jakieś kino, lepienie bałwanów albo lodowisko. Wiem, że to mega dziecinne (a z moją ręką w gipsie trochę nieodpowiedzialne), ale w końcu Baekhyun leżał w tej cholernej śpiączce, potem długo spędził w szpitalu, kolejno nie miał z kim się bawić (uznajny, że w tym miejscu zapaliłem znicz [*]), a jak co do czego doszło, zaczęła się szkoła, a w jego przypadku nauczanie w domu i nadrabianie materiałów sprzed przespanych lat.
Naprawdę jest mi go cholernie szkoda.
5) Tutaj już nic i właśnie strzeliłbym dużą gafę, bo chciałem się zapytać, co jeszcze miałbym ci opowiedzieć, ale zapomniałem, że jesteś moim niemym, papierowym przyjacielem, którego swoją drogą muszę troszeczkę posklejać taśmą.
Okay, zaraz będzie po mnie tata, więc zaczynam się zbierać.
pcy
a/n: możecie stać się pamiętnikiem chancioty i pisać swoje pytania;>
bajdełej, dziękuję za #36 miejsce w ff,
coraz bardziej was kocham, misiaki 💞
CZYTASZ
ugly » chanbaek
Fanfictiongdzie chanyeol to brzydki chłopiec piszący dziennik, a baekhyun to ten, który jako jedyny chciał się z nim zaprzyjaźnić >>> ©xjunsu | 2017 najwyższe notowanie ; 171124- #6 w fanfiction