byun baekhyun |1|

1.6K 425 70
                                    

Hej, Chanyeollie!

Um, nie będzie to żaden list czy cokolwiek takiego, bo nie umiem ich pisać, dlatego nie chcę się ośmieszyć i to jeszcze przed Tobąㅠㅠ. Wysyłam Ci krótką notatkę o samym sobie.

Wiem, że po moim wypadku dużo cierpiałeś z mojego powodu. Wiem także, że prawie codziennie bywałeś w szpitalu, aby ze mną pobyć, opowiedzieć co się u Ciebie działo, a także bawiłeś się, a ten Spider-Man wszystko utwierdza. Niestety wiem to wszystko od swojej mamy, która wszystko mi opowiedziała po moim wybudzeniu się.

Dwa lata w śpiączce, to trochę długo... (Oczywiście nie jestem na ciebie zły, bo nie pojawiłeś się potem ani razu). Dwa lata stracone na śnie. Zasnąłem jako jedenastolatek, a obudziłem się już jako trzynastolatek... Mam trzynaście lat, a wyglądam młodziej... No i moja edukacja jest w tyle...

A jak u Ciebie jest, Chanyeol? Mam nadzieję, że już Jongin ani razu ci nie dokuczał, bo jak tylko wrócę do pełnej sprawności, policzę się z nim. ><

Przechodząc dalej.

Po przebudzeniu się, nie potrafiłem chodzić, dlatego musiałem zacząć uczyć od nowa, a obecnie potrafię już chodzić, ale z kulami, które pomagają mi trzymać równowagę. Z pisaniem, albo trzymaniem pałeczek też jest ciężko. Eh, wszystkiego muszę nauczyć się od nowa. Ale dam radę!

Zobaczysz, jak się tylko spotkamy będę nawet lepszy od Ciebie, haha!

Ostatnim punktem tej małej notatki będzie to, że mam spotkania z panią psycholog, z którą muszę rozmawiać. I niby ta kobieta powinna mi pomagać, ale czuję, że po jej spotkaniach czuję się coraz gorzej.

Oni mówią, że ty nie chcesz się już ze mną kolegować i, że mam przestać o Tobie mówić, bo masz własne życie i dawno o mnie zapomniałeś...

To prawda, Channie??

Muszę już kończyć, bo zaraz jadę na badania, a potem do tamtej głupiej psycholog.

Pozdrawiam cię Yeollie! ♥ Mam nadzieję, że przeczytasz to jak najszybciej i spotkamy się niedługo, bo bardzo za Tobą tęsknie i chcę oddać ci Twojego Peter Parkera!

백현 ❤

ps. Peter Chanyeol PARKer! Bądź moim bohaterem i uratuj mnie przed tymi lekarzami i psychologami!:((


ugly » chanbaekOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz