Epilog

1.8K 106 270
                                    

naasta_xx: Hej...

suhtorii: Myślałem, że zapomniałaś 😌

naasta_xx: No nie zapomniałam...

suhtorii: A więc? Jaka jest twoja odpowiedź?

naasta_xx: Przeczytaj uważnie co ci napiszę, bo nie chcę abyś mnie źle zrozumiał.

suhtorii: Jasne.

naasta_xx: Od samego początku byłam zakochana w kimś, kto nie odwzajemniał moich uczuć i przez to byłam zaślepiona. Latałam za nim jakby był jedynym chłopakiem na świecie, a dobrze wiesz, że nie zasługiwał na moje uczucie. Nie wiem czemu, ale nadal nie mogę przestać o nim myśleć. Minęły dopiero dwa dni, więc nie sądzę, że odkocham się tak na zawołanie. Przepraszam jeżeli cię to urazi, ale naprawdę nie żywię do ciebie głębszych uczuć. Nie jestem w tobie zakochana, a widzę w tobie tylko przyjaciela. Przepraszam.

suhtorii: Nie masz za co przepraszać. Najwidoczniej nie jesteśmy do siebie stworzeni...

naasta_xx: Wiem, że teraz cierpisz, bo znam to uczucie odrzucenia...

suhtorii: Nie... Naprawdę, zdążyłem się do tego przyzwyczaić.

naasta_xx: Przestań tak pisać, bo mi się robi jeszcze bardziej smutno i głupio 😥

suhtorii: Oczywiście, jeśli nie chcesz wiedzieć co czuję, to proszę bardzo...

naasta_xx: Dobrze wiesz, że to nie tak, że nie chcę wiedzieć. Tylko przez to, że tak opisujesz te negatywne emocje czuję się trochę niezręcznie. I dobrze wiesz, że nie jestem w stanie być dla ciebie odpowiednią dziewczyną i zasługujesz na kogoś lepszego, skoro nie odwzajemniam twoich uczuć.

suhtorii: Może najlepiej by było to skończyć? Nie chcę utrzymywać dłużej kontaktów z kimś, kto mnie rani.

naasta_xx: Czekaj, co? Nie, nie, nie! Ja cię lubię, zupełnie jak przyjaciela. Nie wyobrażam sobie żebyśmy tak nagle przestali ze sobą rozmawiać i przyjaźnić się. Przecież się lubimy!

suhtorii: Między lubieniem się a kochaniem jest milion lat świetlnych różnicy...

naasta_xx: Błagam cię, Leo, ja nie chcę cię stracić. 😢

suhtorii: Ja też nie, ale sądzę, że tak będzie lepiej. Ty zapomnisz o mnie, ja o tobie i będzie jak dawniej, zanim się spotkaliśmy na tym konkursie...

naasta_xx: Ranisz...

suhtorii: Ty też 💔 🙂

naasta_xx: Nie chcę cię ranić i nie chcę abyś mnie zostawił!

suhtorii: Ale wiesz, że obydwu nie da się ze sobą pogodzić?

naasta_xx: MATKO, NIE CHCĘ CIĘ STRACIĆ 😭

suhtorii: Mnie czy mojej sławy?

naasta_xx: Leo, nie wkurzaj mnie, dobrze wiesz jaka jest prawda...

suhtorii: Może i tak, ale lepiej się oszukać i potem mniej cierpieć.

naasta_xx: Przepraszam, że cię zraniłam, ale bardzo cię lubię, jesteś moim przyjacielem i nie chcę abyś cierpiał. 💔

suhtorii: Przepraszam, ale tak będzie najlepiej...

suhtorii zablokował użytkownika naasta_xx

___

401 słów

Drama, drama, drama!~

Mam pięć pytań, na które liczę, że odpowiecie szczerze.

1) Czy fabuła się Wam podoba?

2) Jest coś co wyróżnia moje fanfiction?

3) Jest coś co byście zmienili w mojej książce?

4) Co Was wkurza w tym fanfiction? (powtarzające się sytuacje, osoby, język, błędy w logice itd)

5) Jak sądzicie, jakie będą dalsze losy Nasty i Leo oraz innych bohaterów?

Cieszę się, że byliście ze mną aż do końca pierwszej części, mam nadzieję, że druga spodoba Wam się tak samo jak pierwsza ❤

Naprawdę Was wszystkich kocham, tych co czytają, gwiazdkują i komentują, tych co tylko gwiazdkują i tych co tylko komentują, a nawet tych co tylko czytają. Jesteście najlepsi! ❤

Pozdrawiam,
~xXNatalie ❤

FRIENDZONE [PL] - L.D. 1&2&3 [ZAKOŃCZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz