Ik spits mijn oren. Hoorde ik nou wolvengehuil? Er zullen toch geen wolven in deze bossen zitten?.. Nee, die komen hier niet voor. Het zal wel een wilde hond geweest zijn. Ik haal mijn schouders op en ga verder met het bouwen van een geimproviseerde hut. Ik moet toch ergens overnachten... Ineens begint mijn maag te grommen. Oja. En ik moet ook nog eten. Ik zucht, terwijl ik moeizaam opsta. Ik ben.nog doodop van het rennen! Ik heb twee uur aan stuk gerend, zelfs een psychopaat zoals ik wordt dan moe. Maar wat moet ik eten? Ik kijk naar mijn tas met spullen die ik snel heb ingepakt.
"Kleren, mijn telefoon en oplader, en..."
Een glimlach glijd over mijn gezicht.
"Het geplette hart van mijn manager!"
Volgens mij smaakt dit heerlijk...
Nu nog een vuur maken.
...
Hoe maak ik een vuur? Ik sla mezelf op mijn hoofd voor mijn stomme actie. Had ik maar vaker discovery channel gekeken samen met vader... Een frons verschijnt op mijn voorhoofd. Nu ik erover nadenk, vader en moeder leven beide nog... Ik slaak een diepe zucht. Laat ik dat probleem morgen afhandelen... Maar eerst dit eetbaar zien te maken. Ik kijk in het rond. Vuurstenen! Ik raap een paar stenen op. Of nee, dit zijn gewone kiezels...
Kiezel...
Hoe zou het met Aiden en Kiezel gaan? Ik heb zijn ouders vermoord, en sinds die dag heb ik hem nog maar een keer gezien. Ik sluit mijn ogen en denk terug aan dat moment. Hoe hij onschuldig lachte, en naar mij zwaaide, Kiezel een beetje wantrouwend naast hem staande. Kiezel is oplettender dan Aiden ooit zal zijn. Kiezel snapt beter dat ik geen engeltje ben, maar dat ik levensgevaarlijk ben.
Want dat ben ik. Levensgevaarlijk.
Ik schud mijn hoofd. Ik ben weer afgedwaald. Ik moet vuur regelen! Ach laat ook maar. Ik eet het wel rauw. Ik neem wel een fatsoenlijke maaltijd thuis, nadat ik met vader en moeder heb afgerekend.
Morgen...
-------------------------------------
Tijd voor wraak, Angel...
Langzaam sta ik op met mijn nieuwe lichaam, en open mijn ogen. Dit lichaam voelt bij verre na niet zo comfortabel als dat van Angel, en ik zal met dit lichaam nooit langer dan een halfuur de gehele macht hebben. Maar als ik Angel overmeester, wordt ik weer menselijk, aangezien zij degene is die mij opriep. En bovendien is zij de eerst tweepoot, die mij... De machtige Demon, aankon. Alleen haar lichaam is min waardig.
Morgen ga ik je zoeken. En ik ZAL je vinden, Angel...
Kijk maar uit...
Morgen...
-------------------------------------
Zowel Demon als Angel realiseerde zich niet dat ze in het zelfde bos overnachtten...
JE LEEST
Angel
HorrorAls Angel, een onschuldig meisje op een dag geesten wil oproepen loopt het uit de hand. een inwendig vuur overvalt haar, en veranderd haar voorgoed. vanaf die dag, is Angel niet meer zo onschuldig...