Angel~
"Aiden!!!"Ik kijk naar Aiden die met trillende handen over me heen gebogen staat. De rode gloed in zijn ogen is verdwenen en heeft plaats gemaakt voor het heldere blauw. Snel sta ik op en pak Aiden bij zijn schouders.
"Aiden, Aiden!!!"
Ik schud hem stevig door elkaar. Aiden kijkt naar me en kijkt dan verbaasd in het rond.
"Waar ben ik?... Angel?... Wat doe jij hier?"
Ik laat Aiden los en laat me doodvermoeid op de grond vallen.
"Gelukkig... Je bent weer normaal."
"Normaal? natuurlijk ben ik normaal! Waar heb je het over?..."
Ik hoor Aiden kuchen en ik kijk op om te kijken op hij oke is.
"Aiden? Gaat het?"
"Ja het gaa-"
Aiden kucht opnieuw, dit keer vol in mijn gezicht. Ik veeg walgend mijn gezicht schoon.
"Gadverdamme, kon je niet eve-"
Ik kijk naar mijn hand. Rood...
Rood...
Het duurt even tot het tot me doordringt. Bloed?..
"Bloed!"
Geschrokken kijk ik naar Aiden. Hij kucht opnieuw, en hoest nog meer bloed op. Hij kijkt me angstig aan.
"A-Angel...!"
Dan zakt hij door zijn knieen.
"Vervloekte tweepoot...."
Een duistere schaduw rijst op uit Aiden's nu stilliggende lichaam.
"Hoe DURF je..."
De duistere gedaante draait zich naar mij toe.
"Angel... ANGEL!"
Snel sta ik op en ren weg van Demon. Maar voordat ik uberhaupt ee stap heb gezegd voel ik een koude rilling vanuit mijn enkel door mijn rug naar boven lopen. Ik wil doorrennen maar voel dat ik teruggetrokken word. Wanneer ik omkijk zie ik Demon's arm mijn enkel stevig vastgrijpen. Meteen begin ik hevig tegen te werken.
"Laat me LOS!!!"
Met een ruk trek ik me los uit zijn greep, en val half, voordat ik struikelend verder ren.
"BLIJF STAAN, MIEZERIGE TWEEPOOT"
Ik blijf rennen, en kijk niet meer om.
"LUISTER NAAR ME!"
Niet lettend op waar ik heen ga, blijf ik rennen. De ene voet naar de andere. Niet meer omkijken. Blijf. Rennen.
"ANGEL"
Even haperen mij stappen.
Dat was niet Demon...
-----------------------------------------------------------------
Hiephoi, Tia hier!
Na een lange tijd eindelijk weer iets gepost. Eigenlijk had ik het hoofdstuk al langer af, maar ik kon geen titel verzinnen. En nu heb ik het opgegeven. Als je een goeie titel weet (voor dit, en het vorige hoofdstuk) laat het me dan pls weten :3
JE LEEST
Angel
HorrorAls Angel, een onschuldig meisje op een dag geesten wil oproepen loopt het uit de hand. een inwendig vuur overvalt haar, en veranderd haar voorgoed. vanaf die dag, is Angel niet meer zo onschuldig...