Angel~
"GRIJP!!!"
Kiezel springt naar voren en ik zie Demon verrast opkijken. Maar hij springt aan de kant en Kiezel hapt mis. Demon kijkt mij woedend aan.
"Miezerige tweepoot! Denk je nou dat een zwakke zwerfhond mij ietsss kan aandoen?!? IK BEN DEMON!!!"
Woedend komt hij op me afrennen. Meteen duik ik ineen, wachtend op de gigantische smak waarmee Demon me zou gaan neerslaan. Tot mijn grote verbazing hoor ik in plaats daarvan een paar kaken op elkaar klappen. Ik open mijn ogen en zie dat Kiezel opnieuw in de aanval is gegaan en nu in Demon's arm hangt. Demon schreeuwt het uit van de pijn en schudt Kiezel los. Met een enorme kracht slaat hij hem aan de kant, en even verderop knalt hij tegen de muur aan. Een meelijwekkend gejank weerkaatst over het plotseling zo stille plein. Met tranen in mijn ogen kijk ik naar het zwak ademende hondje dat hopeloos tegen de muur aan ligt.
"Kiezel!!!"
Woedend draai ik mij om naar Demon.
"HOE DURF J-"
Ik stop meteen met schreeuwen wanneer ik zie dat Demon midden op het plein met grote ogen naar het hondje kijkt.
"K-Kiezel... W-wat heb ik gedaan..."
Tranen springen in zijn ogen, en heel even wordt het rode oog blauw.
"AIDEN!"
Aiden gromt en schudt zijn hoofd en het blauwe oog wordt weer rood. Het andere blauwe oog kijkt wazig voor zich uit.
"Aiden is hier meer niet Angel..."
Ik negeer hem en blijf Aiden's naam roepen.
"AIDEN!!! Ik ben het! Angel!"
Het blauwe oog kijkt dwars door me heen alsof ik er niet ben.
"Aiden, nee..."
Nu verdwijnt het blauwe oog volledig, en kijken twee kolkende rode ogen me aan. Demon begint weer langzaam naar mij toe te lopen en hij lacht opnieuw.
"Nou, waar waren we gebleven..."
Niet meer de kracht hebbend om op te staan en weg te rennen. Het zou toch geen nut meer hebben. Ik zie het toch niet meer zitten. Het was leuk voor zolang het duurde. Opnoeuw krimp ik ineen, wachtend op de genadeslag.
En opnieuw komt deze niet.
Ik kijk voorzichtig naar boven en zie twee blauwe ogen me huilend aankijken.
"A-angel..."
JE LEEST
Angel
HorrorAls Angel, een onschuldig meisje op een dag geesten wil oproepen loopt het uit de hand. een inwendig vuur overvalt haar, en veranderd haar voorgoed. vanaf die dag, is Angel niet meer zo onschuldig...